زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت در کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان

 پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت در کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان

کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان
کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم
 ایران در پارلمان انگلستان

آلخو ویدال کوادراس

پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت با اشاره به حمله تروریستی مزدوران اجیرشده رژیم به وی تأکید کرد: من الآن با اشتیاق بیشتری دموکراسی در ایران را در حمایت از خانم مریم رجوی دنبال می‌کنم. درگذشته آخوندها با سپاه و عوامل وزارت اطلاعات مخالفان را ترور می‌کردند و در داخل هم ده‌ها هزار تن را کشته‌اند؛ آنها اکنون دیگر با مافیا کار خودشان را ادامه می‌دهند.

آلخو ویدال کوادراس دربارهٔ سیاست مماشات با دیکتاتوری آخوندی گفت: وقتی سیاستی به‌مدت ۴۰سال جواب نمی‌دهد، عقل سلیم حکم می‌کند که تغییر داده شود.

وی بر اتخاذ چند اقدام عملی تأکید کرد و گفت: ما باید رژیم را در قدم اول ایزوله کنیم. ما هم‌چنین باید از خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران حمایت کنیم و سپاه پاسداران را در لیست تروریستی بگذاریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر