زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ تیر ۲۳, جمعه

نمایش شکنندگی نظام! در عین در بوق های تبلیغاتی کردن «اقتدار نظام» و «قدرت منطقه‌یی» پوشالی .

نمایش شکنندگی نظام! در عین در بوق های تبلیغاتی کردن «اقتدار نظام» و «قدرت منطقه‌یی» 

 پوشالی .


واکنش مقامات و مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی به اظهارات وزیر دفاع آمریکا در شرایطی که این روزها رژیم تمام بوق های تبلیغاتیش را پر از «اقتدار نظام» و «قدرت منطقه‌یی» و امثال اینها کرده به خوبی میزان شکنندگی نظام را به نمایش گذاشت.

شبکه خبر تلویزیون رژیم -20تیر 96 گفت: «وزیر دفاع آمریکا در سخنانی گستاخانه از تغییر نظام ایران سخن گفته و افزود برای آن که روابط ایران و آمریکا برقرار شود باید نظام حاکم بر ایران تغییر کند. ماتیس گفت با این حکومت تغییر رویه آنها بسیار بسیار دشوار خواهد بود. این مقام آمریکایی مدعی شد ایران کشوری دموکراتیک نیست. ماتیس از نفوذ منطقه‌یی ایران هم ابراز نگرانی کرد. وزیر دفاع آمریکا همچنین ایران را به اقدامات بی‌ثبات کننده در منطقه متهم کرد».

همچنین شبکه1 تلویزیون رژیم در همین روز گفت: «جیمز متیس با گستاخی و بی‌شرمی تمام، سخن از تغییر نظام و فشار بیشتر بر نظام اسلامی می‌گوید: تا زمانی که مردم ایران از این دین‌سالاری و آدمهایی که می‌توانند به مردم بگویند کدام کاندیداها را می‌توانند انتخاب کنند خلاص نشود، اوضاع بسیار بسیار دشوار خواهد بود... وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه دیروز خود البته سعی کرد خط قدیمی و سوخته دولتمردان آمریکا برای القای فاصله میان مردم و نظام را تکرار کند. صحبتهای ماتیس نشان می‌دهد که دشمن در بیان دشمنی خود با ملت ایران و نظام اسلامی هیچ حد و مرزی حتی در چارچوب دیپلوماتیک قائل نیست».

به دنبال موضع وزیر دفاع آمریکا، وزیر دفاع رژیم به صحنه آمد و در پاسخ به اظهارات ماتیس گفت: «این اظهارات شبیه هذیان‌گوییه». (تلویزیون شبکه خبر رژیم 20تیر 96) 

همچنین سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ایران اینطور عکس‌العمل نشان داد: «سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اظهارات نسنجیده و بی‌اساس وزیر دفاع آمریکا به متهم کردن ایران به تروریسم تأکید کرد تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه و جهان امروز ریشه در سیاستهای ناسنجیده آمریکا و منطقه از کشورهای تروریست‌پرور به منطقه و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی دارد». (تلویزیون شبکه خبر رژیم -20تیر 96) 

در همین رابطه سایت متعلق به پاسدار محسن رضایی (تابناک) -20تیر 96نوشت: «وزیر دفاع آمریکا در ادامه ادعاهای خصمانه مقامات این کشور علیه نظام گفت که شرط برقراری رابطه مداوم و مثبت ایران و آمریکا، تغییر نظام است. بهبود روابط میان (رژیم) ایران و آمریکا بسیار دشوار خواهد بود و هر گونه تغییر موضع برابر (رژیم) ایران بسیار دشوار است چرا که این کشور دموکراسی واقعی ندارد. او همچنین با طرح ادعاهایی خصمانه مبنی بر دخالت ایران در بحران سوریه و یمن، ایران را بزرگترین عامل بر هم زننده ثبات در منطقه دانست.

پیش‌تر نیز رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا به تبعیت از سیاستهای خصمانه و دیرینه ایالات متحده علیه نظام خواستار تغییر نظام کشورمان شده بود».

سایت حکومتی الف مربوط به احمد توکلی از باند خامنه‌ای نیز در 20تیر 96نوشت: «وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه‌یی نادر با یک دانش‌آموز دبیرستانی: تهران به یمن موشک بالستیک داده/ ایران به تنهایی بشار اسد را در قدرت نگه داشته/ کنار آمدن سخت است؛ تنها باید ایران را تحریم کر». 
سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان- 19تیر 96 وحشتش را از صحبتهای وزیر دفاع آمریکا این‌طور نشان داد: «متیس با تکرار اتهامات قبلی مقامات آمریکایی علیه کشورمان مدعی شد: ایران حکومتی است که نیروهایی مانند حزب‌الله لبنان را برای تهدید منطقه، قتل نخست‌وزیر سابق لبنان و قتل توریست‌های اسراییلی در بلغارستان به کار می‌گیرد».

واقعیت این است که این حجم از عکس‌العمل رژیم در برابر این خبر تنها بیانگر وحشت رژیم از یکطرف و ضعف و شکنندگی نظام ولایت از طرف دیگر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر