زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ بهمن ۱۸, چهارشنبه

مریم رجوی: تأکید وزیر خارجه فرانسه بر اخراج شبه‌نظامیان آخوندها بهترین راه‌حل پایان دادن به بحران سوریه است

مریم رجوی: تأکید وزیر خارجه فرانسه بر اخراج شبه‌نظامیان آخوندها بهترین راه‌حل پایان دادن به بحران سوریه است



آقای ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه، روز چهارشنبه ۱۸بهمن (۷فوریه) تأکید کرد: «خواهان خروج همه طرفهایی است که سوریه به آنها ربطی ندارد. ازجمله شبه‌نظامیان ایرانی، ازجمله حزب‌الله».
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، در این رابطه گفت: وزیر خارجه فرانسه بهترین راه‌حل برای صلح و آرامش و پایان دادن به «آشفتگی» در سوریه و منطقه را ارائه کرد. وی افزود: اخراج سپاه پاسداران رژیم آخوندی با موشکها و مزدورانش از سوریه و لبنان و یمن و عراق تنها راه پایان دادن به بحران در منطقه است.
خروج پاسداران و مزدورانشان از سوریه خواست عموم مردم ایران است که ازجمله در قیام سراسری دی‌ماه امسال در ۱۴۲شهر فریاد می‌زدند: «سوریه را رها کن، فکری به‌حال ما کن». بدون حمایت بی‌دریغ آخوندها و لشکرکشی پاسداران و مزدورانشان، دیکتاتور سوریه سالها قبل سرنگون شده بود و منطقه وارد این جنگ و بحران مرگبار نمی‌شد. خامنه‌ای و دیگر سردمداران رژیم بارها تصریح کرده‌اند امنیت رژیم‌شان در گرو حضور در سوریه و عراق است و اگر در این کشورها نجنگند، باید در شهرهاى ایران بجنگند.
زمان آن فرا رسیده است که جامعه جهانی به‌ویژه شورای امنیت اقدامهای ضروری برای اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم آخوندی از منطقه و به‌ویژه سوریه به‌عمل بیاورد. این لازمه امنیت و صلح در منطقه و جهان است.
۱۸بهمن ۱۳۹۶(۷فوریه ۲۰۱۸)
19 بهمن حماسه فراموش ناشدنی 
روی مطلب زیر کلیک کنید ودر این رابطه بخوانید 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر