زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۳, پنجشنبه

اطلاعیه مهدی خداکرمی و محمد خداکرمی زندانیان سیاسی از شکنجه‌گاه مرکزی خرم‌آباد

 اطلاعیه مهدی خداکرمی و محمد خداکرمی زندانیان سیاسی از شکنجه‌گاه مرکزی خرم‌آباد

اطلاعیه مهدی خداکرمی و محمد خداکرمی زندانیان سیاسی از شکنجه‌گاه مرکزی خرم‌آباد
اطلاعیه مهدی خداکرمی و محمد خداکرمی زندانیان سیاسی از
 شکنجه‌گاه مرکزی خرم‌آباد
  • از احکام اعدام توماج صالحی، شهاب نادعلی، شهریار بیات و رضا رسایی و عباس و حبیب دریس، مجاهد کورکور و عارف خوشکار و سایر زندانیان سیاسی و جرایم عمومی که همه آنها نیز قربانی همین رژیم و سیاست‌های غارتگرانه آن هستند خبردار شدیم
  • گویا در زمین سیر نکرده‌اند تا ببینند که سرگذشت ستم پیشگان هم‌چون فرعون و رضا شاه و محمدرضا شاه و هیتلر و موسولینی به کجا انجامید

 

اطلاعیه مهدی خداکرمی و محمد خداکرمی

زندانیان سیاسی از شکنجه‌گاه مرکزی خرم‌آباد

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

به‌زودی ستمگران خواهند دانست که چگونه آنها را درهم خواهیم کوبید.

از قتلگاه و شکنجه‌گاه مرکزی خرم‌آباد

رژیم ولایت فقیه برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و بقای ننگین خود مأموریت خاندان پهلوی را که کشتار رشیدترین فرزندان این میهن غرقه در خون را به شکلی سبعانه‌تر ادامه می‌دهد. گویا زمان کم دارد و با ولعی سیری ناپذیر به اعدام مبارزان آزادی و مردم ایران مبادرت می‌کند. اما نمی‌داند که از خون جوانان وطن لاله می‌دمد و طومار ستم آنها را درهم می‌پیچد و این سنت تاریخ و تکامل بوده و هست.

گویا در زمین سیر نکرده‌اند تا ببینند که سرگذشت ستم پیشگان هم‌چون فرعون و رضا شاه و محمدرضا شاه و هیتلر و موسولینی به کجا انجامید.

از احکام اعدام توماج صالحی، شهاب نادعلی، شهریار بیات و رضا رسایی و عباس و حبیب دریس، مجاهد کورکور و عارف خوشکار و سایر زندانیان سیاسی و جرایم عمومی که همه آنها نیز قربانی همین رژیم و سیاست‌های غارتگرانه آن هستند خبردار شدیم. اینها فقط ذره‌ای از نقضهای پیدا و پنهان حقوق‌بشر در قتلگاه‌ها و شکنجه‌گاههای این رژیم است.

بنابراین وظیفه انسانی و اخلاقی خود می‌دانیم هم‌چون سه‌شنبه‌های نه به اعدام که مخالفت و موضع خود را اعلام کردیم، این بار هم از پشت میله‌های ستم و بیداد با رساترین فریاد، احکام ظالمانه اعدام را بالاخص در مورد زندانیان بی‌نام و نشان محکوم کنیم و مردم ایران و تمامی مراجع حقوق‌بشر را به اقدام و اعتراض برای لغو این احکام جنایتکارانه فرا می‌خوانیم.

در هر دادگاهی که ذره‌ای عدالت باشد ما پیروزیم.

آری مبارزه ما نبردیست برای آزادی

سلام بر خلق سلام بر آزادی

پیروز باد انقلاب دموکراتیک مردم ایران

 

مهدی و محمد خداکرمی از قتلگاه و شکنجه‌گاه مرکزی خرم‌آباد

اردیبهشت ۱۴۰۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر