زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ بهمن ۲۲, یکشنبه

مریم رجوی وپیام ، به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده انصاری که در سالگرد در گذشت این مجاهد کبیر توجه شما را به پیام مریم رجوی جلب میکنیم

 مریم رجوی وپیام ، به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده انصاری که در سالگرد در گذشت این مجاهد کبیر  توجه شما را به پیام مریم رجوی جلب میکنیم

پیام مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده انصاری

متن پیام خانم مریم رجوی
فقدان مجاهد خلق محمد علی جابرزاده انصاری از مسئولان مجاهدین و مسئول کمیسیون مطالعات سیاسی شورای ملی مقاومت برای من و خانواده بزرگ مقاومت ایران بس سنگین و ناگوار است.
نام و یادش بزرگ و گرامی باد که ۴۸ سال مبارزه علیه دو دیکتاتوری را با آرمان‌خواهی و وفاداری خلل‌ناپذیر به‌‌ارزش‌ها و فضیلت‌های جاودان انسانی درآمیخته بود. پایداری شگرف و طولانی مجاهدین در برابر استبداد خون‌‌آشام مذهبی با عشق و شور و نیرویی امکان پذیر شده که در جان‌های آزاده انسان‌های از همه چیز خود گذشته شعله می‌کشد و محمد علی جابرزاده (قاسم) بی‌شک از درخشان‌ترین مظاهر چنین انسان‌هایی بود. 
درگذشت او را به مردم شهر زادگاه‌اش، اصفهان، به خانواده بزرگ مقاومت و اعضای شورای ملی مقاومت ایران و به ویژه به همرزمان او در سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش ملی و به‌طور خاص به «مسعود» تسلیت می‌گویم و چنان که چند بار هنگام عیادت از او در بستر بیماری در بیمارستان به‌ او گفتم در برابر استواری و ایستادگی و ایمان تزلزل ناپذیرش سر تعظیم و تكریم فرود می‌آورم.
راستی‌که ۵ دهه وفا و یاری با مسعود در خطیرترین آزمایش‌های تاریخ معاصر ایران جای تهنیت و تبریك دارد. از این‌رو پس از پرواز سرفرازانه‌اش به دیار رفیق اعلی و جاودانه فروغ‌ها، باز هم باید گفت: براستی كه ۴۴‌سال همراهی خستگی‌ناپذیر و بی تزلزل با مسعود در كوران حوادث و بحران‌ها و كارزارهایی كه از دل زندان قصر در سال‌۱۳۵۱ تا پایان عمر پرافتخارش ادامه داشت، افتخار بزرگ ایدئولوژیكی و سیاسی اوست. 
سلام بر او كه مجاهد ماند، و مجاهد جاودانه شد.

مجاهد کبیر محمد علی جابر زاده مجاهد ماند ومجاهد رفت با صدای روزبه

مطالب دیگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر