زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

اطلاعيه - فراخوان كميسيون آموزش و پرورش شورا به شركت گسترده در تجمعهاي اعتراضي

اطلاعيه - فراخوان كميسيون آموزش و پرورش شورا به شركت گسترده در تجمعهاي اعتراضي

چهارشنبه, 09 ارديبهشت 1394 00:00ايران افشاگر
اطلاعيه - فراخوان كميسيون آموزش و پرورش شورا به شركت گسترده در تجمعهاي اعتراضي
تنها راه دستيابي به حقوق پايمال شده، همبستگي و گسترش مقاومت عليه فاشيسم ديني است
خانم سهيلا صادق، مسئول كميسيون آموزش و پرورش شوراي ملي مقاومت ضمن گراميداشت روز معلم، همه معلمان شريف و آزاده را به شركت در تجمعهاي اعتراضي فرا مي خواند و از عموم دانش آموزان، دانشجويان و جوانان مي خواهد به همبستگي با معلمان قيام كنند.
خانم صادق گفت: زندگي در زير خط فقر براي جمعيت ميليوني معلمان و رها كردن آنها در مواجهه با غول گراني و تورم فزاينده، بي هيچ تضمين شغلي و بيگاري كشيدن از آنها در پوشش قراردادهاي موقت، ننگ نظام ولايت فقيه است كه صدها ميلياردها دلار سرمايه مردم ايران را در پروژه هاي شوم اتمي و در صدور تروريسم و جنگ افروزي در منطقه و در سركوب فراگير و فزاينده در سراسر كشور به هدر مي دهد. رژيمي كه كمترين خواستهاي معلمان براي تأمين حداقل معيشت شان را با سركوب، دستگيري و زندان پاسخ مي دهد. رژيمي كه به جاي رسيدگي به دشواريهاي زندگي مشقت بار معلمان و تأمين حقوق صنفي و منزلت اجتماعي آنها، بودجه ارگانهاي سركوب را كه سه برابر بودجه آموزش و پرورش است به طور مستمر افزايش مي دهد. در سال 94 در حاليكه بودجه ارگانهاي سركوبگر به رغم كاهش فاحش درآمد نفت رژيم، بيش از 53درصد افزايش يافت، نرخ افربودجه آموزش و پرورش تنها 12.8درصد افزايش يافت كه حتي از نرخ تورم اعلام شده توسط دولت نيز پايين تر است و هيچيك از وعده هاي آخوند روحاني، رئيس جمهور شياد رژيم براي بهبود وضعيت معلمان نيز عملي نشد. و در شرايطي كه به اعتراف آخوند روحاني، بودجه ارگانهاي سركوبگر نظامي و انتظامي بيش از 100درصد پرداخت شده است (رسانه هاي رژيم-5ارديبهشت) كسري بودجه دولت در مورد وزارتخانه هايي چون آموزش و پرورش با جمعيت ميليوني معلمان سرشكن مي شود. 
همچنان كه در تظاهرات اعتراضي معلمان در فروردين ماه در 128 شهر از 31 استان اعلام شد، افزايش حقوق، برخورداري از بيمه درماني و حق مسكن و ديگر مزايايي كه طبق قوانين استخدامي خود رژيم به آنها تعلق مي گيرد، لغو احكام سركوبگرانه عليه معلمان و آزادي معلمان زنداني و بهبود كيفيت فضاي آموزشي درصدر مطالبات حقه معلمان است. 
خانم صادق گفت در شرايطي كه حلقه بحرانهاي مرگبار هر روز بر گردن رژيم تنگتر مي شود و حكومت آخوندي در تله اتمي و دخالتهاي تجاوزكارانه اش در منطقه به ويژه يمن راه پيش و پس ندارد، بي ترديد همچون گذشته در برابر نارضايتي و خشم و اعتراض عمومي پاسخي جز سركوب و دجالگري براي فريب محرومان ندارد. در اين شرايط تنها راه دستيابي به حقوق به يغما رفته محرومان همبستگي و اتحاد عمل و گسترش مقاومت عليه استبداد ديني حاكم است.
مسئول كميسيون آموزش و پرورش شورا ضمن فراخوان به شركت فعال در تجمعهاي اعتراضي 11 تا 18 ارديبهشت تأكيد كرد خيزش سراسري معلمان نماد و مشعل فروزان مقاومت عموم مردم ايران در برابر رژيم جهل و جنايت و در اعتراض به سركوب و چپاول است. راهي كه نويدبخش سرنگوني اين رژيم ضدبشري و استقرار آزادي و حاكميت مردم در ايران است.

كميسيون آموزش و پرورش شوراي ملي مقاومت ايران
        9 ارديبهشت 1394( 29 آوريل2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر