زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۷ شهریور ۱۶, جمعه

جشن سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین و به آتش کشیدن بنر خمینی و خامنه‌ای، فعالیت کانونهای شورشی در ایران

  جشن سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین و به آتش کشیدن بنر خمینی و خامنه‌ای، فعالیت کانونهای شورشی در ایران

فعالیت کانونهای شورشی بمناسبت سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران
فعالیت کانونهای شورشی بمناسبت سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

کانونهای شورشی پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را گرامی داشته و این روز خجسته را به خلق قهرمان ایران تبریک گفتند.
همزمان با سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران، رادیو صدای مجاهد نیز فعالیت خود در شبکه اینترنت را آغاز کرد. خواهر مجاهد زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین در این رابطه، از جمله گفت:
از سرگیری فعالیت رادیو صدای مجاهد، هم‌زمان با پنجاه و سومین سالگرد بنیان‌گذاری سازمان مجاهدین خلق ایران، گام دیگری در مسیر پیشروی مقاومت برای آزادی، دموکراسی و برابری است.
حالا صدای سرکوب شدگان، صدای قیام‌کنندگان و صدای بی‌صدایان هر چه رساتر و پرطنین‌تر می‌‌شود.
یاد زنان و مردان مصمم، فداکار و خستگی‌ناپذیری به‌خیر که سال‌های سال پخش صدای مجاهد با رنج و کوشش آنها امکان‌پذیر شد و سرانجام در نبرد با رژیم ولایت فقیه به‌شهادت رسیدند.
اینک با گسترش قیام‌ها و جنبش اعتراضی، نسل جوان و بپا خاسته بیش از همیشه به‌ مجاهدین رو آورده و مشتاق‌ پیام این جنبش است، صدای مجاهد وظایف تازه‌یی برعهده دارد.
وظایف تازه‌یی هم برای پیشبرد قیام‌ها، هم یاری رساندن به کانونهای شورشی و هم آشنا کردن جوانان رزم‌آور و قیام‌آفرین با راه و رسم مجاهدین.
حالا زمان پیشروی و پیروزی صدای آزادی است.

به آتش کشیدن بنر خمینی و خامنه‌ای در کهکیلویه
اعضای یکی از کانونهای شورشی در کهکیلویه نیز به‌مناسبت سالگرد تأسیس مجاهدین بنر بزرگی حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد بود را به آتش کشیده و فیلم این اقدام شجاعانه را ارسال کردند.

نصب آرم مجاهدین و تصویر مسعود رجوی در قم، یزد، اصفهان و زنجان
اعضای کانون شورشی ۲۱۲قم به مناسب سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران اقدام به نصب پوستری از برادر مسعود کردند. بر این پوستر شعار خلق جهان بداند مسعود معلم ماست و پیام تبریک « پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران» هویدا بود.
در یزد نیز اعضای کانون شورشی ۵۷۵اقدام به نصب آرم سازمان مجاهدین کرده و این روز خجسته را تبریک گفتند.
در اصفهان نیز اعضای کانون شورشی با نصب آرم مجاهدین به آن ادای احترام کرده گفتند، «سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد، برادر مسعود اسم ما را بنویس، حاضر حاضر حاضر» اعضای این کانون شورشی در پایان آرم سازمان را گلریزان کردند.
اعضای کانونهای شورشی زنجان نیز با نصب تراکت تبریک، این روز بزرگ را گرامی داشتند.

تبریک سالگرد تأسیس مجاهدین در تهران، کرج، قم و خرم‌آباد
اعضای کانون شورشی ۶۶۰تهران، به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین گفتند، «سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین بر مردم ایران مبارکباد، برادر مسعود اعضای کانون شورشی ۶۶۰آماده و جنگنده، حاضر حاضر حاضر، برادر اسم ما را بنویس».
در کرج نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را با نصب تراکت تبریک گرامی داشتند.
اعضای کانون شورشی ۲۲۰تهران نیز با در دست گرفتن تراکتهای تبریک سالگرد تأسیس سازمان گفتند، « برادر اسم مرا هم بنویس، حاضر حاضر حاضر».
در کرج نیز اعضای کانون شورشی ۹۲۱در پیامی که جلوی پادگان سپاه پاسداران خامنه‌ای در این شهر فرستاده شد گفتند، «سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گرامی باد، مرگ بر خامنه‌ای».
اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز سالگرد تأسیس مجاهدین را با نصب تراکتهای تبریک در اماکن مختلف، گرامی داشتند.
در قم نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با نصب تراکت این روز تاریخی را تبریک گفتند.
اعضای کانون شورشی ۱۱۱خرم‌آباد نیز با نصب پلاکارد تبریک، بر پل عابر پیاده، سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را گرامی‌داشتند.

دیوارنویسی و تبریک تأسیس مجاهدین - تبریز، تهران، خرمشهر، کرمانشاه و مشهد
اعضای کانون شورشی ۱۷۶تبریز نیز سالگرد میلاد مجاهدین را با در دست گرفتن تراکتی حاوی شعار خلق جهان بداند مسعود معلم ماست و و پیام تبریک تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران گرامی داشتند.
در تهران نیز اعضای کانونهای شورشی با بلند کردن تراکتهای تبریک تأسیس مجاهدین در اماکن مختلف شهر، این روز فرخنده را تبریک گفتند.
اعضای کانونهای شورشی خرمشهر نیز سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را گرامی داشتند.
اعضای کانونهای شورشی کرمانشاه نیز با دیوارنویسی « ایران ۱۵شهریور گرامی باد» پنجاه و سومین سالگرد تأسیس مجاهدین را گرامی داشتند.
در مشهد نیز اعضای کانونهای شورشی سالگرد تأسیس مجاهدین را با دیوار نویس «پنجاه و سومین سالگرد تأسیس مجاهدین مبارک باد» تبریک گفتند.

تبریک تأسیس مجاهدین در کرج، اسلامشهر، اردبیل و گیلانغرب
در کرج اعضای کانون شورشی ۷۴۰در پیامی به این مناسبت گفتند، « برادر مسعود، ای رهبر مقاومت و شیر همیشه بیدار، اینجا کرج است شهری که شعله قیامش همیشه روشن خواهد بود، از طرف قیام‌کنندگان پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین را به شما تبریک می‌گویم، برادر مسعود بنویس که این نسل جدید سربازان ارتش آزادیبخش و اعضای کانونهای شورشی تا ریش و ریشه این آخوندها نابود نکند آرام نخواهد شد، ما تا آخر با شما خواهیم بود، حاضر حاضر حاضر».
در اسلامشهر نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر به‌مناسبت این روز بزرگ تراکت تبریک نصب کردند.
اعضای یکی از کانونهای شورشی اردبیل نیز به این مناسبت اقدام به شعار نویس کردند. اعضای این کانون شورشی اقدام به کلیشه نویسی شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر روحانی – مرگ بر اصل ولایت فقیه – آتش جواب آتش» و تبریک سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین کردند
در گیلانغرب نیز اعضای کانون شورشی ۲۲۲این شهر اقدام به دیوارنویسی با این مضمون کردند، « پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین گرامی باد».

بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر