زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اسفند ۱۹, چهارشنبه

مریم رجوی در کنفرانس زنان متحد علیه بنیادگرایی به‌مناسبت روز جهانی زن - 8اسفند 94: ولایت فقیه، دشمن زنان

 مریم رجوی در کنفرانس زنان متحد علیه بنیادگرایی به‌مناسبت روز جهانی زن - 8اسفند 94: ولایت فقیه، دشمن زنان



 مریم رجوی در کنفرانس زنان متحد علیه بنیادگرایی به‌مناسبت روز جهانی زن - 8اسفند 94

: ولایت فقیه، دشمن زنان

بالاترین سرمایه ما همبستگی ماست. اتحادمان را از زندانهای ایران و کانونهای آتش و وحشت در خاورمیانه تا هرجا که ظلمی هست گسترش دهیم. و پیامی نو و رهایی‌بخش برای جهان بشری باشیم

 حضار محترم، خواهران عزیز، نمایندگان، روشنفکران، شخصیتهای برجسته و فعالان جنبش‌ برابری!

 روز جهانی زن در راهست. هشت مارس، روز تقدیر از زنانی است که برای آزادی و برابری در نبردند، زنانی که برای فردایی پرشکوه و جهانی بهتر به‌پا خاسته‌اند و تسلیم و یأس و ناتوانی در فرهنگشان معنایی ندارد.

 در این لحظه، زنان شجاع در زندانهای سیاسی ایران و مادران دلیری که در این مدت بارها در برابر شکنجه‌گاه اوین قیام کردند، با ما همراه هستند.

 همچنین درود می‌فرستیم به زنان پیشتاز ایران در نبرد با دو دیکتاتوری، از زنان فدایی و مجاهد و مبارز، هم‌چون فاطمه امینی و مرضیه اسکویی تا اشرف شهیدان و همه زنان به‌پاخاسته علیه ولایت فقیه، خواهرم زهرا رجبی که امسال، بیستمین سال ترور اوست. همچنین زهره و گیتی، صبا و آسیه و مهدیه و نیره ربیعی و خواهران قهرمان دیگرم که در اشرف و لیبرتی به‌شهادت رسیده‌اند.

 درود بر زنان مظلوم سوریه که به‌رغم همه داغها و دردها، زیر بمباران‌ یا در هجوم جنایات داعش و یا در آوارگی و پناهندگی هم‌چنان ایستاده‌اند. تا به‌حال، بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم سوریه کشته شده‌اند که بسیاری از آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. راستی چرا باید رنج و اندوه آنها ادامه پیدا کند؟ و چرا در برابر بمبارانهای وحشیانه از سوی روسیه و به‌خصوص جنایات رژیم ملاها در سوریه، جهان ساکت است؟

 امروز برای مدافعان آرمان برابری، چه وظیفه‌یی مبرمتر از همبستگی با میلیونها زنی که زندگی‌شان در سوریه در آتش می‌سوزد؟ برای خواهران ما در تمام جهان چه مبارزه‌یی مهمتر از ایستادگی در برابر سرچشمه جنگ و خونریزی در خاورمیانه یعنی ولایت فقیه حاکم بر ایران است؟

 از این رو همه شما و فعالان جنبش برابری در سراسر جهان را به‌یاری زنان رنج‌دیده سوریه، عراق و یمن فرا می‌خوانم.

انتخابات رژیم، رقابتی بود میان مسئولان کنونی و قبلی شکنجه

 آخوندها روز هفت اسفند، یک به‌اصطلاح انتخابات برگزار کردند. اما این انتخاباتی برای نمایندگان مردم نبود، لیست کاندیداهای باندهای رقیب نشان می‌دهد که این انتخابات رقابتی بود میان مسئولان کنونی و قبلی شکنجه و اعدام و صدور تروریسم. چیزی که افسانه اعتدال و میانه‌روی در این رژیم را باطل می‌کند. به همین خاطر این نمایش با انزجار و نفرت اکثریت مردم ایران و به‌خصوص جوانان مواجه شد.

 با این انتخابات، خامنه‌ای می‌خواهد رژیمش را هرچه بیشتر بر جنگ در سوریه و سرکوب و زن‌ستیزی در ایران متمرکز سازد. اما این، آغاز دوران بی‌سابقه‌یی از شکنندگی و فرسایش ولایت فقیه است که از عواقب آن جان بدر نخواهد برد. حالا نوبت مردم ایران است و ما هموطنانمان در داخل ایران، به‌ویژه زنان و جوانان دلیر را به گسترش مبارزه فرامی‌خوانیم.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر