زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ فروردین ۸, یکشنبه

تبریک نوروزی جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه به رهبری مقاومت، رزمندگان و هواداران مقاومت ایران

جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه و از اعضای برجسته ائتلاف ملی این کشور طی پیامی نوروز و سال جدید را به رهبری مقاومت، رزمندگان و هواداران مقاومت ایران تبریک گفت.

وی در این پیام از افشاگریها و اسناد مستندی که مقاومت ایران علیه دخالتها و جنایتهای رژیم ایران و رژیم اسد در سوریه منتشر می کند قدردانی کرد و نوشت: برای من قابل اهمیت است که به نام خودم و به نام شورای ملی سوریه و حزب دمکراتیک مردم سوریه که من این دو جریان را نمایندگی می کنم مناسبت عید نوروز را تبریک عرض نموده و بهترین تهنیت هایم را به این مناسبت به رهبری و رزمندگان وهمه هواداران مقاومت ایران ارسال کنم. امیدوارم که سال جدید دربردارنده پیروزیها برای خلق هایمان و کشورهایمان برضد رژیم دیکتاتوری و خونریز و مرگ افرین در تهران و در دمشق باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر