زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ مهر ۲۴, دوشنبه

مریم رجوی: رژیم آخوندی یک دیکتاتوری دینی است و بر سرکوب داخلی و صدور تروریسم متکی است + فیلم- روتیتر‌:‌تلویزیون فاکس‌نیوز-14اکتبر 2017:

  روتیتر‌:‌تلویزیون فاکس‌نیوز-14اکتبر 2017:

مریم رجوی: رژیم آخوندی یک دیکتاتوری دینی است و بر سرکوب داخلی و صدور تروریسم متکی است + فیلم

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران



‌تلویزیون فاکس‌نیوز-14اکتبر 2017:
اریک شان: پرزیدنت ترامپ (رژیم) ایران را در مدار اخطار قرار می‌دهد. رئیس‌جمهور روز گذشته اعلام کرد، توافق اتمی (رژیم) ایران را بازتأیید نخواهد کرد و رژیم تهران را متهم به داشتن «چشم‌اندازی شیطانی برای آینده» کرد و گفت، توافق اتمی فقط به تروریسم پاداش می‌دهد.

دونالد ترامپ: تأسف‌بارترین بخش توافق برای ایالات متحده این است که همه پول پیش‌پرداخت شد، که کسی تابحال نشنیده، به‌جای این‌که در آخر توافق وقتی نشان دادند به قوانین بازی پایبند بوده‌اند پرداخت شود. اما آنچه انجام شده دیگر انجام شده و به همین دلیل در نقطه کنونی هستیم... .

مایکل والتس از فرماندهان پیشین نیروهای ویژه آمریکایی: به‌نظرم این یکی از بدترین توافقات دیپلوماتیک بوده که آمریکا در تاریخ مدرن وارد آن شده است؛ به برنامه موشک بالستیک و تروریسم پاسخ نمی‌دهد. حتی تحت نظام بازرسی که (رژیم) ایران اجازه ورود بازرسان را داده تا تأیید کنند که در حال ایجاد برنامه تسلیحات اتمی نیست، ما اجازه رفتن به تأسیسات نظامی را نداریم، مگر این‌که از ماه‌ها قبل درخواست کنیم. لذا رئیس‌جمهور دیگر نپذیرفت که خودش و ایالات متحده به این امر پایبند باشند... این رئیس‌جمهور در تلاشست تا برنامه اتمی و همه فعالیت‌های شرورانه (رژیم) ایران را متوقف کند، به‌جای این‌که فقط آن‌را منجمد کرده باشد و مقداری زمان بخرد... 

اریک شان: شما به تأسیسات نظامی اشاره کردید و این‌که بازرسان آژانس تحت توافق به هیچ‌یک از آنها نمی‌روند؛ یک بار به پارچین رفته‌اند. به‌تازگی گروه اصلی اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران در هفته گذشته شواهدی را فاش کرد و گفت، اینها تأسیسات نظامی است که در آن فعالیت مشکوک نظامی صورت می‌گیرد. آنها اپوزیسیون ایران هستند که (رژیم) تهران را یک رژیم تروریست نامیده و می‌گویند: بالأخره با (رژیم) تهران مقابله خواهد شد. بگذارید بخشی از سخنان مریم رجوی را پخش کنم که پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران است.

مریم رجوی: مردم ایران از رویکرد جدید دولت آمریکا استقبال می‌کنند، (رویکردی) که درد و رنج مردم ایران را تحت حاکمیت این رژیم به‌رسمیت می‌شناسد، به سالیان سیاست اشتباه پایان می‌دهد و در کنار مردم ایران در اشتیاق آنها برای تغییر رژیم و استقرار آزادی و دموکراسی قرار می‌گیرد.

این رژیم نشان داده که توان اصلاح از درون و تغییر رفتار را ندارد. این یک دیکتاتوری دینی است و بر سرکوب داخلی و صدور تروریسم متکی است. تنها راه‌حل، تغییر رژیم توسط مردم و مقاومت ایران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر