زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ مهر ۱۸, سه‌شنبه

ارمغان رژیم دزد فاسد وخونریز ولایت فقیه - مرکز شهر شیراز میزبان کپرنشینی

ارمغان رژیم دزد فاسد وخونریز ولایت فقیه - مرکز شهر شیراز میزبان کپرنشینی
کپرنشینی در کنار خیابانی در مرکز شهر شیراز
به گزارش خبرگزاری نیروی ‌تروریستی ‌قدس (تسنیم) یک خانواده ۸نفره به‌دلیل فقر مالی مجبور به کپرنشینی در کنار خیابانی در مرکز شهر شیراز شدند.

بنا‌ به گزارشات دریافتی روز دوشنبه ۱۷مهرماه ۹۶ خانواده‌ای که قادر به پرداخت کرایه خانه نبود، توسط صاحب خانه بیرون انداخته شدند و آنها هم چون جایی برای محل سکونت نیافتند مجبور به کپرنشینی نه در حاشیه شهر بلکه در مرکز شهر شدند.

این روزها اهالی محل، غذا و میوه این خانواده را تأمین می‌کنند. خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مختلف مالی و معیشتی درخواست حمایت از خیران را دارند حال و روز خوشی نداشته و تمایل به بردن نام و نشان از خودشان ندارند، مشکلات آن‌چنان بر آنان غلبه کرده که هرچه دارند را در خیابان روی هم ریخته و خودشان هم داخل آن رفته‌اند تا شاید یکی از راه برسد و گره‌گشای مشکلات آنان باشد.

این خانواده شب‌ها نیز امنیت و آسایش نداشته و در این مدت با سرقت وسایل زندگی خود روبه‌رو شده‌اند که این مشکل نیز بر مشکلات آنان افزوده است.

در حالیکه مردم ایران از سر فقر مجبور به کپرنشینی، گورخوابی، فروش اجزای بدن و حتی فروش جگرگوشه‌های خود می‌شوند، گسترش چپاول و دزدی در این رژیم پایانی ندارد و این قشر محروم جامعه هستند که زیر فشار اقتصادی باید شب را در کپرها بگذرانند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر