زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ مهر ۲۰, پنجشنبه

«چالش سنگ» پرانی به نظام!

«چالش سنگ» پرانی به نظام!


غارت‌شدگان خشمگین در اهواز - آرشیو

غارت‌شدگان خشمگین در اهواز - آرشیو


تظاهرات غارت‌شدگان و سایر اقشار به جان آمده این روزها به مدار تازه‌یی رسیده و به ترتیبی مرز خواسته‌های صنفی را پشت سر گذاشته است، چه در صحنه عمل و چه در شعارها و موضعگیری‌ها.

شعارهای مردم به جان آمده در این روزها در جریان تظاهراتهایشان در شهرهای مختلف کاملاً گویای این واقعیت هستند:
حکومت عدل علی، این همه بی‌عدالتی
ما بچه‌های جنگیم بجنگ تا بحنگیم
دولت تدبیر و امید نمی‌خوایم نمی‌خوایم
وزارت ورشکسته رو پول ما نشسته
نه تدبیر نه امید همش دروغ و تزویر
مرگ بر این دولت مردم فریب
این شعارها گام به گام از خواسته‌های صنفی فاصله گرفته و با گفتن روحانی رأی ما را پس بده و مرگ بر این دولت مردم فریب و حکومت عدل علی این همه بی‌عدالتی، و بالاخره شعار مرگ بر خامنه‌ای، دجالیت و غارتگری کل نظام را نشانه گرفته‌اند و بر تمامیت نظام مهر عدم مشروعیت و باطل شد زده‌اند. این شعارها هیچ‌کدام بوی شعارهای صنفی نمی‌دهند و تماماً همسو با شعارهای آلترناتیو دموکراتیک مردم ایران هستند. ولی بلوغ این اعتراضها به اعتراف منابع حکومتی از این شعارهای سیاسی، در صحنه عمل به بستن خیابانها، به تحصنهای ادامه‌دار و حتی به آتش زدن مؤسسات غارتگر رسیده. به این اعتراف از سایت حکومتی دولت بهار در مقاله‌یی با عنوان «چالش سنگ» در روز 18مهر نگاه کنید:
«عده‌یی عامل یا غافل هرشب با سنگ و ساچمه و گوشی در شهرها دوره می‌افتند و شیشه اماکن دولتی، شبه‌دولتی، مذهبی و امثالهم را پایین می‌آورند» 

به این ترتیب نشان می‌دهد که هدف چیزی جز رژیم آخوندی و مظاهر دجالیت و غارت و چپاولش نیست.

این سایت حکومتی سپس اذعان کرده است: «عمومیت یافتن و استقبال بخش‌هایی از جامعه خسته و درمانده‌ از بیکاری، فقر و تبعیض از این جرم مشهود، قطعاً جنبه‌ای ورای مسائل امنیتی دارد... به نظر می‌رسد نمود بیرونی این خشم و تنفر فروخفته، می‌رود تا ابعاد خطرناک دیگری پیدا کند».

این سایت حکومتی وابسته به باند احمدی‌نژاد، در وحشت از بازگشت‌ناپذیری خیزش مردمی نوشته است: «بی‌گمان این خرده‌جنبش‌های مخرب، تازه استارت خورده‌اند و در آینده‌ای نه‌چندان دور ممکن است ابعاد خطرناک، عمیق و وسیع دیگری پیدا کنند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر