زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۷ فروردین ۶, دوشنبه

راشد معدومی مجاهد دلیر وسرفراز خلق ، جاودانه فروغ عملیات کبیر فروغ جاودان

راشد معدومی مجاهد دلیر وسرفراز خلق ، جاودانه فروغ عملیات کبیر فروغ جاودان

مجاهد شهید راشد معدومی که بود


بیوگرافی جاودانه فروغ راشد معدومی
نام:  راشد
نام خانوادگی : معدومی
سال تولد : 1337
محل تولد : کرمانشاه
تحصیلات : دیپلم
راشد در یک خانواده مومن وشناخته شده وخیر بدنیا آمد .
پدرش یکی از معتمدین کرمانشاه وبسیار مورد احترام مردم منطقه بود که تحت فشارهای جنایتکارانه آخوندهای بی وطن وپاسداران کینه توز وبعد از بشهادت رساندن فرزند مجاهدش زاهد معدومی در زیر شکنجه های وصف ناپذیرتوسط پاسداران ،پدر معدومی نیززیر این فشارها دچار سکته مغزی شد ودار فانی را وداع گفت .
مادرش مادر هاجر نام دارد که هم اکنون با مجاهدین خلق در آلبانی میباشد که همه سالیان عمرش را با رزمندگان وفرزندان مجاهدش برای سرنگونی ملاهای ایران طی طریق کرده است.
راشد در کرمانشاه بدنیا آمد ،او بعد از گرفتن دیپلم در حالی که مشمول رفتن به سربازی بود از رفتن به سربازی سر باز زد.
از سال 57 در ارتباط با مجاهدین قرار گرفت وبا شهدای گران قدر مجاهد خلق زاهد معدومی که برادر بزرگترش بودوسیاوش علیزاده ونریمان سنجابی وتعداد دیگری از شهدای مجاهد خلق همراه بود.
سال 58 در خیابان جوانشیر یک مغازه لوازم خانگی باز کردکه بنوعی پوش فعالیتهای سیاسی واجتماعی اوهمرزمان مجاهدش بود.
این محل هم چنین سرپلی برای توزیع نشریه مجاهد در بخش فقیر نشین شهر وروستاهای منطقه سنجابی بود.
زمانی که پاسداران برادر مجاهدش شهیدزاهد معدومی را دستگیر وزیر شکنجه های جنایتکارانه بردند ،راشد  مدتی نیمه مخفی وبعد هم کاملامخفی شد.
بیشتر بدانید

مجاهد شهید زاهد (رسول) معدومی


 راشد در زمانی که مخفی بود تمامی تلاشش را معطوف به وصل به سازمان نمود ،با پشتکاری که داشت در ارتباط با مجاهدین در منطقه کوه بموقرار گرفت وبه منطقه ومیان رزمندگان مجاهد خلق  رفت وبه سازمان پر افتخار مجاهدین خلق  پیوست.
وصل به سازمان وورود راشد به منطقه یک چرخش وتحول بزرگ در زندگی انقلابی این مجاهد پر شور ووارسته بود.انگیزه ها انقلابی وطبقاتی وظلم وستمی که به محرومین اعمال میشد ازاو مجاهدی سخت کوش،با تحمل ودر عین حال با نشاطانقلابی ساخت.
راشد یک بار در حین ماموریت نظامی در منطقه از کوه به پائین پرت شد وپایش از ناحیه مچ شکست اما با این وضعیت به ماموریت ادامه داده وکیلومترها راهپیمائی کرد.
راشد بعدها در سازماندهی مختلف ودر مسئولیتهای مختلف انجام وظیفه نمود اما راشدهر جا ودر هر شرایطی که قرار میگرفت یک مجاهد احیاگر ومایه گذار جلوه میکرد ،بارها از او شنیده شد که میگفت من تا جان در بدن دارم تا زمانی که نفش میکشم به عهدم به خدا وخلق وفا دار خواهم ماند او بارها در نشست ها ودر نوشته هایش بیان کرد که افتخار اول وآخرم میباشد که یک عضو کوچک سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران هستم واز اینکه میتوانم در این سازمان خدمتکار رزمندگان باشم سرشار ومفتخر میشوم.
او در آخرین سازماندهی اش به اردوگاه اسرای جنگی منتقل شد ودر این محل بعد از ابلاغ ماموریت بسیار خوش درخشید.
ماموریت این بود :
"کسانی که در اردوگاه اسرای جنگی مسئولیت دارند وکار میکنند باید بدانند که این اسرا مهمانان من هستند وباید با آنها مانند مهمانان من رفتار شود ."
آری این ابلاغ ماموریت توسط مسعود رجوی فرمانده ارتش آزادیبخش ملی ایران بودو راشد همراه با دیگر مجاهدین که در اردوگاه کار میکردند خوش درخشیدند وبرگ زرین دیگری را در تاریخچه پر افتخار سازمان مجاهدین خلق ایران رغم زدند،که این مجموعه نمیتواند تمامی یا بخشی از آنچه راشد ومجاهدین مستقردر رابطه با اسرای جنگی انجام دادند را بیان نماید ،ولی دی یک کلام فرمان مسعود رجوی فرمانده ارتش آزادیبخش رااجرا واثبات کردند که آنگونه که فرمان بود با اسرا بمانند مهمانان رهبری تنظیم نمودند که راشد هم درتمامی مراحل بسیار عالی درخشید.
راشد از اردوگاه اسرای جنگی برای عملیات کبیر فروغ جاویدان شتافت .
راشد مانند همیشه چه درخیابان جوانشیر یا منطقه سنجابی ویا کوه بموویا در اردوگاه اسرای جنگی که یک مجاهد احیاگرفدا دلیرومایه گذار بود در عملیات فروغ جاویدان هم ستاره ای درخشان وپر فروغ بود .
در عملیات کبیر فروغ جاودان راشد جزو آن دسته از مجاهدین بود که داوطلب باز کردن خط وشکستن جبهه دشمن دشمن به هر قیمت شود.
آری راشد رشادتهای زیادی از خود نشان داد وبه سینه دشمن زد وبسیاری از پاسداران جهل وجنگ وجنایت را با سرب مذاب بخاک افکند.
راشد در حالی که چشم در چشم پاسداران جنایتکار خمینی میجنگید مورد اصابت قرار گرفت وهمراه با تعدادی از مجاهدین شهید جان خود را فدیه آزادی مردم ایران نمودوبه عهدش با خدا وخلق وفا نموده وبه جاودانه فروغها پیوست .
شبی که قرار بود راشد به ماموریت وعملیات کبیرفروغ جاویدان اعزام شود، گفته بود که فردا عازم عملیات است ومیداند که در این عملیات شهید خواهد شد.
راشد مانند همه مجاهدان دیگرانسانهائی هستند که مرگ در زیر دندانهای وعزم استوارشان اسیرمیباشد .
آری اینگونه راشد معدومی به خیل شهیدان وجاودانه فروغها پیوست وخونهای پاک او ودیگر مجاهدان خصوصا مجاهدان کرمانشاه وکردستان دلیر وسرفراز سبب شد که خونهای مقاومت وقیام وشورش در رگهای جوانان کرمانشاهی بجوشد وتمامی سمبل های حاکمیت فاسد وخونریز را بزیر بکشند این خونهای پاک بود که سرانجام مهر باطل بر اصول گرا واصلاح طلب زده وجوانان میهن برای این جرثومه های حفظ نظام رسما  مراسم ختم گرفتند ودر خیابانها شعار دادند اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمامه ماجرا .
یاد راشدمعدومی مجاهد وارسته دلیر وشهیدمان گرامی وراه سرخش گرامی باد.
بدون تردید کانونهای شورشی وقهرمانان هزار اشرف از خونهای پاک وبه ناحق ریخته این مجاهدان دلیر که انتقام ناگرفته باقی مانده است با سرنگون کردن نظام فاسد وخونریز ولایت فقیه عدالت را اجرا خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر