زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

ليندا چاوز : زمان به رسميت شناختن مقاومت ايران


سايت تاون هاول : 12 ژوئن 2015
با نزديك شدن سريع مهلت 30 ژوئن براي معامله با رژيم ايران براي متوقف كردن برنامه اتمي نظامي آن، دولت اوباما به سياست معمول چماق و حلواي خود ادامه مي دهد. وقتي كه گفتگو ها شروع شد، دولت اوباما گفت كه هدف آن از بين بردن زير ساخت هاي برنامة اتمي ايران بود. الآن اين دولت به نظر مي رسد كه هر معامله اي كه ايراني ها با آن موافق باشند و شايد سرعت پيشروي ايران براي ساخت بمب را كند بكند يا حتي به حاشيه براند را مي پذيرد. در مقابل آن، تحريمهاي اقتصادي سازمان ملل كه اقتصاد ايران را فلج كرده است برداشته خواهد شد. اما اين تحريمها تنها اهرم فشار ما بر عليه يكي از خشن ترين رژيم ها در دنيا و طرفي كه يك تهديد مستقيم بر عليه همسايگان و همچنين ايالات متحده و همپيمانان ما مي باشد است.
بر عليه اين زد و بند هاي پشت پرده، يك اجتماع عظيم ايرانيان در تبعيد از تمام دنيا در 13 ژوئن در ويلپنت فرانسه بوقوع خواهد پيوست. اين گردهمايي كه توسط شوراي ملي مقاومت ايران برگزار مي شود، دهها هزار شركت كننده كه مخالف رژيم تهران هستند شامل هزاران شهروند آمريكايي را به دور هم جمع خواهد كرد. چنانچه خودم در گردهمايي هاي مشابه در گذشته شركت كردم، من آنجا خواهم بود تا حمايت خودم را از كساني كه مي خواهند صداي مردم ايران و مقاومت سازمان يافته بر عليه رژيم ايران باشند، ابراز بكنم و در كنار 600 شخصيت برجستة سياسي شامل مقامات دولتي سابق از حزب دموكرات و جمهوري خواه و 120 پارلمانتر از بيش از 60 كشور باشم.
در يك مصاحبه اين هفته، مريم رجوي، رئيس جمهور منتخب شوراي ملي مقاومت به من گفت كه ” ما بايد به دولت ايالات متحده بگوييم كه اگر شما نمي خواهيد كه اين رژيم مذهبي به بمب اتمي مجهز بشود پس استمالت از آن را بايد متوقف كنيد. ”
رجوي هشدار داد: ” امروز، رژيم آخوندي از طريق گسترش رو به رشد خود در منطقه، وارد يك بحران مهلك شده است. در سوريه، ديكتاتوري اسد آخرين نفسهاي خود را مي كشد. در عراق، رژيم آخوندي، دولت دست نشاندة خود كه توسط نوري المالكي هدايت مي شد را از دست داد. اين نقطة شروع شكست رژيم آخوندي نه تنها در عراق بلكه در سراسر منطقه مي باشد، چرا كه اگر ملاها بغداد را از دست بدهند، حكومت آنها در تهران به خطر خواهد افتاد.”
به شكل تنز آميزي، دقيقا بخاطر دخالتهاي ايران در عراق است كه دولت اوباما به نظر مي رسد كه خواهان يك معاملة اتمي بر اساس خواست ايران باشد. بي ميلي دولت در اعزام نيروهاي آمريكايي براي جنگ با دولت اسلامي در عراق عملا ايران را تبديل به نمايندة ما در آنجا كرده است.
رئيس جمهور اوباما اين هفته پذيرفت كه ” ما هنوز يك استراتژي كامل” براي مقابله با تهديد رشد يابنده دولت اسلامي در عراق و ساير نقاط منطقه نداريم. با به كنترل گرفتن رمادي توسط دولت اسلامي و خيلي از شهرستانهاي الأنبار در عراق و حملة اين هفته به يك شهر با فاصلة كمتر از 40 كيلومتري جنوب بغداد، دولت از كمكهاي خود نا اميد مي باشد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر