زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ اسفند ۱۲, شنبه

مریم رجوی نمایندگان ارشد کنگره را در پاریس به حضور پذیرفتند - واکنش ترسان رژیم آخوندی از دیدار نمایندگان ارشد کنگره آمریکا با مریم رجوی در پاریس

مریم رجوی نمایندگان ارشد کنگره را در پاریس به حضور پذیرفتند - واکنش ترسان رژیم آخوندی از دیدار نمایندگان ارشد کنگره آمریکا با مریم رجوی در پاریس



ديدار نمايندگان ارشد كنگره آمريكا با مریم رجوی
1396-12-05
هیاتی از نمایندگان کنگره آمریکا، آقایان دینا روهرا باکر و قاضی تد پو، در دیدار با مریم رجوی، به تحریم‌های همه‌جانبه علیه رژیم ایران و اخراج پاسداران از منطقه فراخوان دادند....
[ادامه]
واکنش ترسان رژیم آخوندی در خبرگزاری سپاه پاسداران (۱۰اسفند): رایزنی ۲نماینده کنگره آمریکا با مریم رجوی
روزنامه انگلیسی «اکسپرس» با اشاره به دیدارهای اخیر نمایندگان ارشد کنگره آمریکا با مریم رجوی و گفتگو در خصوص چگونگی همکاری آمریکا با این گروه علیه نظام، نوشت نمایندگان کنگره از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خواهند خواست که تلاش برای مقابله با نظام را از طریق اعمال تحریم و فشار بر فعالیت‌های منطقه‌یی تشدید کند.
در این دیدار که در پاریس انجام شده «دینا روهرا باکر» رئیس کمیته فرعی اروپا، اوراسیا و تهدیدات نوظهور و «تد پو» رئیس کمیته فرعی تروریسم، عدم اشاعه و تجارت مجلس نمایندگان آمریکا حضور داشته‌اند و درباره تلاش مشترک برای تغییر نظام ایران با مریم رجوی گفتگو کرده‌اند.
روهرا باکر پس از این دیدار، با حمایت تمام قد از ناآرامی‌های دی ماه در چند شهر ایران، مدعی شد که این «اعتراضات هنوز تمام نشده است».پو نیز هر چند گزینه نظامی علیه ایران را رد کرد، اما گفت تغییر در ایران باید از درون و توسط نیروهای مخالف جمهوری اسلامی صورت گیرد.
علاوه بر نمایندگان کنگره، دولت آمریکا هم در ماه‌های گذشته بارها به صراحت از تلاش برای تغییر نظام در ایران سخن گفته است. ترامپ هم در جریان ناآرامی‌های اخیر به بهانه «حمایت از مردم ایران» چندین بیانه داده و صراحتاً حمایتش را از بی‌ثباتی در ایران اعلام کرد.
واکنشهای  هراس‌آلود حکومت آخوندی به‌دنبال گفتگوی اعضای ارشد کنگره آمریکا با مریم رجوی، در رسانه‌های زنجیره‌یی رژیم و سپاه و بسیج خامنه‌ای به‌طور کلیشه‌یی منتشر شده و غیظ و سراسیمگی در ولایت خامنه‌ای را برملا می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر