زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۷ خرداد ۳۱, پنجشنبه

علت وحشت و دغدغه رژیم ایران - ببینیم چرا این میزان وحشت! علت نگرانی و این همه تب و تاباز گردهمائی سالانه ایرانیان ومجاهدین چیست.

علت وحشت و دغدغه رژیم ایران -  ببینیم چرا این میزان وحشت! علت نگرانی و این همه تب و تاباز گردهمائی سالانه ایرانیان ومجاهدین چیست.


گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ علت وحشت و دغدغه

حال ببینیم چرا این میزان وحشت! علت نگرانی و این همه تب و تاب چیست. از چه می‌ترسند؟ مگر چه قدرت و نیرویی در شرکت کنندگان در گردهمایی وجود دارد؟ مگر دوستان و یارانی که در این گردهمایی شرکت می‌کنند ساکن کشورهای اروپایی و آمریکای نیستند؟ پس چه خطری از جانب آنان تمامیت رژیم را تهدید می‌کند؟ 
آیا می‌ترسند روزی ستارگان پرفروغ کهکشان آزادی در گردهمایی بزرگ ایرانیان شبستان میهن را روشن کنند؟ علت این همه بی‌تابی و بی‌قراری چیست؟ 

با نگاهی به فرازهایی از سخنان سخنرانان در گردهمایی که هر کدام ثقل و لنگر یکی از جریانها و تجمعات پارلمانی، سیاسی و ملی در کشورشان هستند می‌توانیم علت دست‌پاچگی دغدغه و جیغ و دادهای رژیم را دریابیم:

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ سخنرانی‌ شخصیت‌ها

 
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ ژیلبر میتران رئیس بنیاد فرانس لیبرته:
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ ژیلبر میتران رئیس بنیاد فرانس لیبرته:
حضور شما در این جا به این گستردگی پژواکی است مثل یک رفراندوم علیه رژیم آخوندی است و توانایی این مقاومت را نشان می‌دهد برای یک تغییر دموکراتیک در کشور شما. این مسیر یک مسیر پیروزمندی خواهد بود مانند نبرد آنهایی که برای اشرفیها و مجاهدان اشرف و لیبرتی جنگیدند که من افتخار داشتم لحظاتی را با آنها همراه باشم در آلبانی این کشور مهربان.

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ لیندا چاوز مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ لیندا چاوز مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید
بهترین راه‌حل در ایران جایگزین کردن رژیم حاکم است. جنبش شما تحت هدایت خانم رجوی تنها جنبشی است که می‌تواند جایگزین این رژیم بشود و بنیادگرایی اسلامی را را ریشه کن کند.

 
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ رانجانا کوماری‌ از سوی هیأت شخصیتها و متخصص حقوق زنان
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ رانجانا کوماری‌ از سوی هیأت شخصیتها و متخصص حقوق زنان
ما اعتقاد داریم که آلترناتیو برای ایران آزاد و دموکراتیک در همین جاست و آماده است تغییر واقعی را در ایران رقم بزند.
جنبش مقاومت تحت رهبری خانم رجوی می‌تواند و باید تغییر در ایران را محقق کند، چون اگر مقاومتی به‌رغم تمام شرایط سختی که توسط یک رژیم قرون‌وسطایی اعمال می‌شود به موفقیتهای واقعی دست پیدا کرده در رابطه با برابری بین زنان و مردان، این یکی از سخت‌ترین کارها در تاریخ جهان به‌شمار می‌رود، این مقاومت توانسته است نسلی از زنان قدرتمند را به جایی برساند که بتوانند سخت‌ترین مأموریتها را به عهده بگیرند به‌خصوص در نبرد علیه بنیادگرایی... پس من نتیجه می‌گیرم که این جنبش قطعاً آماده است که تغییر دموکراتیک در ایران را به پیش ببرد و محقق کند و شما دارید به این هدف دست پیدا می‌کنید.

 
 گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد
 گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل‌متحد
ما در زمانی اینجا آمدیم که تحولات فوق‌العاده‌ای در آمریکا به‌وقوع پیوسته است... 
نبایستی رژیمی که از طریق این آخوندها بر سر کار آمده چهلمین سال خودش را ببیند.
اکنون زمان آن است که جریان تغییری را که در آمریکا و اروپا وجود داشته است در ایران هم ببینیم. واقعیت این است که یک اپوزیسیون واقعی و ممکن و یک جایگزین علیه آخوندها وجود دارد و این اپوزیسیون و این جایگزین خودش را در این سالن به منصه ظهور رسانده است. من در این گردهماییها اعلام کرده‌ام که برنامه آمریکا باید سرنگون کردن رژیم حاکم بر ایران باشد. رفتار این رژیم تغییر نخواهد کرد و تنها راه‌حل تغییر این رژیم است.

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ نصر الحریری نماینده اپوزیسیون سوریه
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ نصر الحریری نماینده اپوزیسیون سوریه
اکنون زمان آن رسیده که جهان بفهمد که ما خواستمان این است که حرفها به‌عمل تبدیل شود و سیاست قاطعی در برابر رژیم ایران در پیش گرفته شود و از تلاشهای منطقه‌یی برای از بین بردن مزدوران رژیم در منطقه و از بین بردن دخالتهای رژیم آخوندی در کشورهای مختلف حمایت شود. بایستی پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم آخوندی در سوریه و یمن و سایر کشورها اخراج شوند تا ثبات و آرامش به منطقه بازگردد؛ چرا که صلح و آرامش به وجود نخواهد آمد بدون این‌که کشورها سیاستی جدی در برابر منشأ این تروریسم که رژیم آخوندی هست، در پیش بگیرند. باید رژیم آخوندی که منشأ همه این بلایا هست از بین برود.


گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ دکتر آلخو ویدال کوآدراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا‌
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ دکتر آلخو ویدال کوآدراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا‌
این اولین بار است که دیگر نگرانی سلامت این رزمندگان را نداریم و این یک پیروزی بزرگ برای مقاومت و یک شکست بزرگ برای رژیم ایران است که قصد قتل‌عام همگی آنان را داشت. رزمندگانی که بزرگترین امید برای آزادی ایران و برابری زنان و مردان هستند
دوستان مقاوم! ایستادن در کنار شما به زندگی ما معنا داده است.
گردهمایی امروز هم نشانی است از این است که شورای ملی مقاومت بالاترین امید برای آزادی ایران به‌عنوان قدرتمندترین آلترناتیو برای این رژیم است.

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری آمریکا
می‌دانیم که درباره شما شیطان‌سازیهای زیادی شده اما شما مدافع و حامی آزادی، برابری زنان و جدایی دین از دولت هستید. شما حامی و مدافع دموکراسی هستید و به همین علت امید ایران‌زمین هستید... 
اینک زمان تغییر رژیم در ایران فرا رسیده، همان‌طور که بهار عرب آمد و مبارک و قذافی سرنگون شدند، اینها نیز باید سرنگون شوند... 
الان شما این‌جا هستید! یک آلترناتیو سازمانیافته با قدرتی مردمی!... کسی که قدرت شما را قبول ندارد بیایید این‌جا و ببینید که این‌جا در این سالن چقدر جمعیت جمع شده؟ ضمن این‌که وقتی حرکت تغییر شروع شود، دیگر شما تنها نخواهید بود!... به این علت هم خوشحالم و خوشحالم که اینرا این‌جا رسماً بگویم که: دولت ایالات متحده از شما حمایت می‌کند و پشت شماست... 

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا و کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری آمریکا
... فشار در همه جا بالا خواهد رفت به سمت حمایت از 1000اشرف تا شبکه‌یی از آزادی داشته باشیم و این دیکتاتوری برود و آنها به جایش جایگزین بشوند.
نکتة عمیق‌تر: آزادی سرانجام مستلزم حضور رهبران کاریزماتیکی هست برای یک آینده بهتر و یک آرمان برحق! ما در کشورمان جرج واشینگتن را داشتیم و لافایت جوان. من می‌توانم به شما بگویم که در تاریخ نام رئیس‌جمهور برگزیده شما مریم رجوی در همین طومار مبارزان راه آزادی به ثبت خواهد رسید.
او یک رهبر خارق‌العاده است که در دورانی سخت رهبری می‌کند و پایداری می‌کند. او یک رهبر بزرگ است به‌دلیل این‌که حامیان عالی و بزرگی دارد. وقتی که من می‌بینم که شما با این تعداد به اینجا آمده‌اید و نگاه می‌کنم به این سالن و همین طور جمعیت را پشت هم می‌بینم و این‌که چه کسانی فداکاری می‌کنند و متعهد بار تحقق ایران آزاد؛ می‌دانم که این جنبش جنبشی خواهد بود که نام خود را به ثبت خواهد رساند به‌عنوان جنبشی آزادیخواهانه که شر دیکتاتوری را کم خواهد کرد.

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ امیر ترکی فیصل از عربستان
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ امیر ترکی فیصل از عربستان
خمینی بنیادگرایی و ولایت فقیه را برای سرکوب مردم ایران و تفرقه و دشمنی در منطقه تحمیل کرد. سپاه پاسداران باید وارد لیست تروریستی شود. اعدامهای سال 67به‌عنوان یک لعنت همیشگی باقی خواهد ماند و عاملان آن باید در دادگاههای بین‌المللی محاکمه شوند... . اولین قربانی خمینی و مدافعان او مردم ایران بودند که بدبختیهای افکار بیمارگونه او را چشیدند... 



گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ جوزف لیبرمن کاندیدای معاون ریاست‌جمهوری آمریکا
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ جوزف لیبرمن کاندیدای معاون ریاست‌جمهوری آمریکا
من هرگز برای چنین جمعیت بزرگی سخنرانی نکرده‌ام. اگر من هزاران نفر مثل شما در فلوریدا داشتم می‌توانستم به قدرت برسم.
ابعاد و تعهد این گردهمایی پیام قدرتمندی را هم به دشمنان ما در تهران و هم به مردم ایران که خواهان تغییر هستند می‌فرستد. پیام این است که شما تنها برای خودتان تصمیم نگرفتید که بیایید در اینجا، شما خودتان را در تاریخ به ثبت رسانده‌اید و تعیین کردید که سرنوشت چی خواهد بود.
تغییر دولت آمریکا باعث شده که سیاست آمریکا تغییر کند. با این دولت ما دیگر به اقدامات شرورانه این رژیم آخوندی چشم‌پوشی نخواهیم کرد. .. یک چیز دیگر در داخل ایران تغییر کرده و آن وضع مردم ایران است مردم ایران شجاعتشان را نشان داده‌اند. یک جنبش روشن در برابر قتل‌عامی که در سال 67روی داد، به‌نام جنبش دادخواهی است... 

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ ژنرال جک کین معاون پیشین ستاد مشترک نیروی زمینی آمریکا
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ ژنرال جک کین معاون پیشین ستاد مشترک نیروی زمینی آمریکا
هرگز با گروهی نبوده‌ام که چنین تمرکز فوق‌العاده و استثنایی داشته باشد، افتخار می‌کنم که با شما هستم... در هشت سال گذشته اوباما اشتباهات استراتژیکی زیادی را با فرضیه‌های غلط انجام داد.
دونالد ترامپ به ۵۰کشور عرب و اسلامی گفت تهدید شما رژیم ایران است. ما باید علیه این رژیم شرور با هم باشیم... من به دو دلیل خوشبین هستم یکی این‌که مقاومت علاوه بر کمیت، وفادار است. دوم این‌که آمریکا اعلام کرده که نیروی قدس یک سازمان تروریست خارجی است. دولت ترامپ سپاه پاسداران را یک سازمان تروریستی اعلام خواهد کرد.

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ قاضی تدپو
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ قاضی تدپو
 30سال پیش در سال 1988رژیم خمینی 30هزار نفر را به قتل رساند و اکنون زمان آن رسیده که حق آنها را پس بگیریم و این مسئولیت شما جوانانی است که در اینجا حضور دارید که انتقام آنها را بگیرید. خورشید دارد برای یک ایران جدید طلوع می‌کند برای یک ایران جدید.
آخوندها همان چیزی را که کاشته‌اند درو خواهند کرد و به‌خاطر جنایتهایشان در دادگاههای بین‌المللی محاکمه خواهند شد.

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ کمیته مشترک پارلمانی بریتانیایی ایران آزادی
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ دیوید ایمس رئیس کمیته مشترک پارلمانی بریتانیایی ایران آزادی
”یک ضرب‌المثل معروف می‌گوید برای این‌که افراد شرور بتوانند پیروز شوند کافی است آدمهای خوب ساکت بنشینند“.
خانم‌ها آقایان! امسال در حالی این‌جا هستیم که نسبت به سال قبل بسیاری چیزها تفاوت کرده:
رژیم خامنه‌ای به‌شدت تضعیف شده
آخوندها در داخل به‌شدت منشعب شده‌اند و در خارج به‌شدت تضعیف شده‌اند.
جامعه حالت انفجاری دارد.
مردم در خیابانها تغییر را فریاد می‌زنند.
اپوزیسیون فعالیت‌هایش را افزایش داده و به‌عنوان تنها آلترناتیو دموکراتیک، خود را به همه نشان داده است.
خانم رجوی شما حمایت کامل ما را دارید.
ایمس رو به جمعیت با این سؤال و جواب سخنانش را پایان داد:
پیام ما چیست؟ تغییر رژیم! 

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ برنارد کوشنر وزیر خارجه پیشین فرانسه از بنیانگذاران پزشکان بدون مرز
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ برنارد کوشنر وزیر خارجه پیشین فرانسه از بنیانگذاران پزشکان بدون مرز
با تغییر در ایران شاهد تغییر دموکراتیک در سراسر منطقه خواهیم بود.
به خانم مریم رجوی تبریک می‌گویم که همیشه برایم یک درس و آموزش است از حقیقت سیاسی که خانم مریم رجوی به نام مقاومت ایران صحبت می‌کنند، نه فقط الگوی خوبی هستند برای دموکراسی، بلکه یک تغییر عظیمی را در منطقه شروع خواهند کرد... شما نشان دادید که جنبش شما با سایر جنبشهای خاورمیانه چه تفاوت دارد.
رژیم ایران تلاش می‌کند که جنبش شما را سرکوب کند یا بی‌اهمیت جلوه بدهد. وزیر خارجه رژیم ایران دیروز در فرانسه بود... یکبار دیگر آخوندها سعی کردند جنبش مجاهدین خلق ایران را شانتاژ کنند و از این بابت که وزارت‌خارجه فرانسه اطلاعیه‌ای صادر نکرد خیلی خوشحالم.

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان در ويلپنت پاريس 10 تير 96
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ پاندلی مایکو نخست‌وزیر پیشین آلبانی‌
برای ما یک افتخار است که در این گردهمایی شرکت می‌کنیم. به‌نام ملت ایران و آلبانی برای ما افتخار است که افراد شما در آلبانی در امنیت هستند آلبانی خانه آنهاست آنها شهروند آلبانی و بخشی از خانواده ما در آلبانی هستند. چندی پیش که در آلبانی انتخابات بود معلوم نشد که چه کسی برد و چه کسی باخت چرا که همه ما در مورد شما متحد بودیم. شما برای به‌دست آوردن آزادی خسته نمی‌شوید.

 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ لوییس فری رئیس پیشین اف.بی.آی
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ لوییس فری رئیس پیشین اف.بی.آی
وقتی که برای انتقال رزمندگان اقدام کردیم خانم رجوی با رهبری کاریزماتیک فوق‌العاده صلاحیت رهبری خود را اثبات کرد.
شما امسال از هر زمان دیگری به اهداف خودتان نزدیکتر هستید. و این پیام را به ما می‌دهد که ما به آزادی خواهیم رسید. چیزی که ما به آن نیاز داریم این است یک جهش جدید هست که از دولتهای آزادیخواه و مردم آزادیخواه بخواهیم که در این راستا کمک بکنند... شما پیروز خواهید شد چرا که هیچگاه کوتاه نیامدید و پایداری کردید، بنابراین بدانید که پیروزی در چشم‌انداز هست.

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ اینگرید بتانکور کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ اینگرید بتانکور کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا:
جنبش مقاوت ایران توسط زنی نمایندگی می‌شود که ما به او عشق می‌ورزیم، به‌خاطر شجاعتی که به خرج می‌دهد و او با حمایت و پایداری هزاران هزار ایرانی در حال تبدیل شدن به نیرو و قدرت اصلی ضدتروریسم است که ما به آن نیاز داریم.

یعنی خانم رجوی به همراه شما آلترناتیو واقعی برای مسلمانان واقعی در ایران وجود دارد و شما الگویی به‌شمار می‌آیید، برای همه مسلمانان آزاد سراسر جهان.

این مقاومت با پیشتازانش، تحت رهبری مریم رجوی محکم ایستاده‌اند، تا به یمن صلاحیتهایی که دارند و حمایتهای مردمی که دارند تاریخ را تغییر بدهند، به‌نام آزادی و برادری در جهان امروز.

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ تونه کلام عضو پارلمان اروپا از استونی
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ تونه کلام عضو پارلمان اروپا از استونی
افتخاریست که در میان شما باشم. من بزرگترین دموکراسی جهان یعنی پارلمان اروپا را نمایندگی می‌کنم. من پیامی از بیانیهٴ ۲۶۵نماینده پارلمان اروپا برای شما دارم که از مقاومت ایران حمایت می‌کند. بیانیه خواستار این است که سپاه پاسداران در لیست تروریستی قرار بگیرد و تحقیق بکند در مورد قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران و حمایت کند از برنامه ۱۰ماده‌ای مریم رجوی.
چند روز پیش نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل رژیم را به عقرب تشبیه کرد که وعده‌های خود را برای تغییر عمل نکرده و وضعیت خود را حفظ کرده است.
هیچ تردیدی وجود ندارد که بنای این رژیم در حال فروریختن است. 


گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ پترو رومن نخست‌وزیر پیشین رومانی
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ پترو رومن نخست‌وزیر پیشین رومانی
شما نمایندگان آزادی ایران هستید. ما نمایندگان و سیاسیون رومانی هستیم و برای شجاعت شما برای آزاد کردن ایران به شما درود می‌فرستیم. شما از یک رهبری ناب و برجسته برخوردارید به‌نام خانم رجوی که امیدی است برای آزادی ایران.
من امروز مشاهده کردم که شما بدون ترس برای آزادی ایران می‌جنگید. آخوندهای ایران باید متوجه بشوند. بدون شما یک ایران پیشرفته وجود نخواهد داشت. شما امید مردم ایران هستید برای آینده‌ی بهتر. من معنی حرفی که می‌زنم را می‌فهمم... 

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ فصل تهاجم
دیدیم که کد مشترک اغلب سخنرانان در گردهمایی بزرگ عبارت «تغییر دوران» و ضرورت تغییر در ایران بود. برخی هم به پایان شرایط تدافع و آغاز روزهای تهاجم در این دوران اشاره کردند. تهاجمی که نتیجه پایان یک دوره محاصره و مقاومت بی‌همتای رزم‌آوران زیر بمب و موشک و انبوهی از فشارهای روانی و ممنوعیتها و محدودیتها بود.
آقای سیداحمد غزالی؛ نخست‌وزیر پیشین الجزایر ضمن ابراز شگفتی از اجتماع یک‌صدهزار نفره تبعیدیان و برپایی بزرگترین گردهمایی ایرانیان در خارج کشور گفت پس از پایان محاصره سیاسی و نظامی و... باید تاخت؛ یعنی بعد از شکستن نیرنگ و دسیسه لیست تروریستی و پس از خروج پیروزمند رزم‌آوران از حصار 14ساله و بالاخره بعد از آزاد شدن انرژیهای مجاهدین باید تهاجم کرد.

گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر
 
گردهمایی بزرگ ایرانیان ـ سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر
من سازمان زیادی را در سراسر دنیا نمی‌شناسم که بتواند این چنین در مردم حمایت داشته باشد که بتواند 100هزار نفر را در خارج از کشور و در تبعید گردهم بیاورد. بنابراین من برمی‌گردم به سال 1980زمانی که مسعود رجوی در تهران سخنرانی می‌کرد و صدهاهزار تن از ایرانیها در آن گردهمایی‌ها شرکت می‌کردند. من می‌بینم که چه مسیرهای دشواری طی شده‌اند، فقط درد و رنج؛ ولی در عین‌حال فقط موفقیت و پیروزیهایی که مقاومت ایران در جهان غرب، کسب کرده است.
چند سال پیش کسانی که این مقاومت را می‌شناختند خیلی کم بودند ولی سالها گذشت، تعداد حامیان و مدافعان آرمان ایران سال به سال بیشتر شد تا امروز اکثر پارلمانهای اروپا و کانادا و آمریکا از مجاهدین و مقاومت ایران حمایت می‌کنند. 
ما سال 1988را به یاد داریم که با یک فتوای خمینی 30هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شدند و زمان آن رسیده است که خواهان برقراری عدالت و حسابرسی بشویم... 

اکنون که انرژیهای مجاهدین آزاد شده، هم‌چنان که خانم مریم رجوی گفتند باید دست به تهاجم بزنیم و تهاجم همان خط مستقیمی است که باید به آزادی مردم ایران منجرشود...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر