زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۷ تیر ۷, پنجشنبه

حمایت از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس\ کسبه و بازاریان و کارگران و کارمندان کارخانجات تولیدی تهران

حمایت از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس\ کسبه و بازاریان و کارگران و کارمندان کارخانجات تولیدی تهران


همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
همایش بزرگ ایرانیان در پاریس که روز ۹تیر ۹۷برگزار می‌شود با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است. تا کنون دهها بیانیه در همبستگی با این همایش صادر شده است:

بیانیه جمعی از کسبه و بازاریان تهران

با سلام و درود بر مجاهدین و اشرف‌نشانهای جان برکف در مبارزه با رژیم سفاک ضحاک‌صفت آخوندی. ما جمعی از کسبه و بازاریان تهران از این گردهمایی بزرگ حمایت و در صورت توان در آن شرکت می‌نمایم.
این گردهمایی بزرگ که هر ساله باشکوه‌تر و عظیم‌تر برگزار می‌شود خاری بر چشم رژیم منفور آخوندی شده و پایه‌های ارکان رژیم منفور را می‌لرزاند که این همه ترس و وحشت رژیم از این گردهمایی بزرگ مقاومت(سازمان مجاهدین خلق)ایران است.
بدون شک این گردهمایی بزرگ تاثیراتی بر روند قیام و بر قیام‌آفرینان قهرمان داخل ایران خواهد گذاشت و امید به سرنگونی رژیم غاصب سفاک آخوندی را چندین برابر خواهد کرد. رژیم منفور مردم‌ستیز آخوندی نفسهای آخر خود را میشمارد و هراسان از این‌گونه گردهمایی‌ها و مناسبت‌هاست که قطعاً به یاری خداوند با کمک مقاومت ایران(سازمان مجاهدین خلق)رژیم را سرنگون می‌کنیم و ایران آباد و آزاد خواهیم داشت.
ما جمعی از کسبه و بازاریان تهران از این گردهمایی بزرگ حمایت کرده و اعلام می‌کنیم که با تمام مجاهدین و اشرف‌نشانها هم صدا و همراه تا سرنگونی رژیم ضحاک‌صفت آخوندی هستیم و خواهیم بود.
درود بر مجاهدین و اشرف نشانها
مرگ بر خامنه‌ای دیکتاتور
ننگ بر رژیم منفور آخوندی
زنده باد ارتش آزادی‌بخش ملی و مقاومت ایران تیر ۹۷

بیانیه حمایت کارگران و کارمندان کارخانجات تولیدی تهران بزرگ

بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران
با درود به مجاهدین عزیز، مبارزین راه آزادی و با درود به برادر مسعود رجوی و خواهر مریم رجوی
ما کارگران و کارمندان کارخانجات تولیدی تهران بزرگ حمایت بیدریغ خود را از گردهمایی ۹تیر مجاهدین عزیز در پاریس اعلام می‌داریم.
این گردهمایی یک اعتراض بزرگ و مستقیم به اختناق و جور رژیم سفاک جمهوری اسلامی و نشان‌دادن پشتوانه بین‌المللی شخصیتهای سیاسی دنیا و کشورهای مختلف از آخرین مبارزات علیه رژیم آخوندیست و ارائه پیشرویهای مقاومت و پاسخ دندان‌شکن به ارتجاع و کانون جوش و خروش برای هموطنان و نگرانی برای رژیم آخوندی بوده و خواهد بود هر چند که هر ساله تلاش مذبوحانه برای جلوگیری از برگزاری این گردهمایی انجام می‌دهند ولی موفق نمی‌شوند و این گردهمایی هر سال با موفقیت و سرافرازی بیشتری برگزار می‌شود.
سرنگون باد رژیم خونخوار جلاد خامنه‌ای زنده باد آزادی

مطالب مرتبط

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر