زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ مرداد ۱۲, پنجشنبه

مجاهد قهرمان اسماعیل علیپور قهرمانی دیگر از ایران از گیلان واز خطه قهرمانپرور میرزا لاهیجان جاودانه شد

مجاهد قهرمان اسماعیل علیپور قهرمانی دیگر از ایران ، از گیلان واز خطه قهرمان پرور میرزا ،لاهیجان جاودانه شد

قهرمان پاک بار اسماعیل علیپور از لاهیجان




جاودانگی و درگذشت مجاهد قهرمان اسماعیل علیپور
جاودانگی و درگذشت مجاهد قهرمان اسماعیل علیپور فرزند دلاور مردم لاهیجان در آلبانی پس از ۴۲سال نبرد با دیکتاتوری ولایت فقیه در صفوف مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی.
اسماعیل علیپور متولد ۱۳۲۹ فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق از آمریکا پس از تشکیل ارتش آزادیبخش ملی در سال۱۳۶۶ به اشرف شهر شرف شتافت زندگی و لباس رزم ارتش آزادی به تن کرد.
اسماعیل قهرمان در بسیاری از عملیات ارتش آزادیبخش از جمله عملیات آفتاب و چلچراغ دلیرانه جنگید و در عملیات کبیر فروغ جاویدان از ناحیهٔ پا مجروح شد.
در جریان حملهٔ وحوش نیروی تروریستی قدس به‌سرکردگی قاسم سلیمانی به اشرف در ۶ و ۷مرداد ۱۳۸۸مجاهد دلیر اسماعیل علیپور شجاعانه در خط مقدم رویارویی‌ها به دفاع از اشرف و یارانش برخاست و بر اثر ضربات تبر و چماق و قنداق تفنگ مجروح شد و دستش هم شکست. با این حال در همه نبردها و حملات زمینی و زرهی به مجاهدین از جمله در ۱۹فروردین ۱۳۹۰ و سلسله حملات موشکی بعدی رژیم به لیبرتی که مجاهدین آن را اشرف ۲ می‌خواندند، مشتاقانه شرکت داشت.
اسماعیل در ۳سال اخیر همودیالیز انجام می‌داد اما از یک ماه پیش دچار مشکلات تنفسی و قلب و خون شد و در بیمارستان بستری گردید.
خانم مریم رجوی فقدان قهرمان پاکباز مجاهد خلق اسماعیل علیپور را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد که او در میان یارانش با فروتنی و اخلاق انقلابی و با مسئولیت‌پذیری درخشان و کار بی‌نام و نشان و پیشتازی در نبرد ایدئولوژیک شناخته می‌شد. اسماعیل اکنون سرفراز و رستگار به یاران صدیق و شهیدش پیوسته است و یقین دارم همرزمان مجاهد و اشرفی او جای وی را در نبرد صد برابر با دشمن ضدبشر پر می‌کنند.


خجسته بهار آزادی :

 چه صبور چه غنی چه پایدار ووفادار مهندس بود اما انگار نه انگار، افتاده وبدهکار اما تماما پرداختگر.

 به هر چه  ارتجاع ودنیا طلبی  و ... با هم تف کرده بودوبه مجاهدین خلق پیوست برای رهائی خلق ، از فرزندان دلیر میرزا واهل لاهیجان بود شرشار وسبک بال از آرمان آزادی وآرمان رهائی خلق وهمچون یک مسئول همه جانبه به عهدش وفا کرد وبه یاران وکهکشان ،صدیقین وشهیدان مجاهد خلق پیوست درود درود درود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر