زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ مرداد ۲۳, دوشنبه

جاودانگی و درگذشت خواهر مجاهد منیر تژ فرزند پاکباز مردم تهران

 

جاودانگی و درگذشت خواهر مجاهد منیر تژ فرزند پاکباز مردم تهران

خواهر مجاهد منیر تژ
خواهر مجاهد منیر تژ
  • جاودانگی و درگذشت خواهر مجاهد منیر تژ فرزند پاکباز مردم تهران متولد ۱۳۴۱، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران در اثر عارضه قلبی در آلبانی پس از ۴۴سال مجاهدت پیگیر و ۱۴سال پایداری پرشکوه در اشرف و لیبرتی.
  • خواهر مجاهد منیر تژ بعد از ۳۰خرداد ۱۳۶۰ به مدت ۶سال در شکنجه‌گاههای اوین و قزل‌حصار به سر برد و از نمونه‌های مقاومت و ایستادگی در زندانهای خمینی در تیره‌ترین زمان بود.
  • مجاهد خلق منیر تژ کارگر کارخانه پارس الکتریک از بخش کارگری مجاهدین در تهران در هنگام دستگیری بعد از ۳۰خرداد باردار بود و در اثر شکنجه در اوین طفل به دنیا نیامده را از دست داد.
  • قهرمان مجاهد خلق منیر تژ بلافاصله پس از آزادی از زندان خمینی بدون هیچ وقفه‌ای با عبور از مسیرهای پرخطر خود را در خاک عراق به اشرف و ارتش آزادیبخش ملی ایران رساند، لباس نبرد پوشید و در عملیات بزرگ فروغ جاویدان شرکت داشت.
  • تسلیت‌های خانم رجوی به‌خاطر فقدان الگوی دیگری از شورای رهبری و شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران و هزار زن قهرمانی که ایستادگی و مجاهدت آنها از زندانهای خمینی تا صحنه‌های سخت‌ترین نبردها در برابر تیغ و تبر و حملات زرهی و موشک‌باران و هم‌چنین کارزارهای سیاسی پیاپی در مقاومت ایران افتخار زن ایرانی در تاریخ معاصر میهن است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر