زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ تیر ۲۳, چهارشنبه

صعده اونلاین یمن وانعکاس متینگ بیش از 100000نفر در پاریس: ما منتظر تصمیمات و گامهای بعدی مقاومت ایران هستیم

صعده اونلاین یمن: ما منتظر تصمیمات و گامهای بعدی مقاومت ایران هستیم

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس 19تیر 95


صعده اونلاین یمن - سایت خبری مستقل یمن با عنوان ”گردهمایی مقاومت ایران و حضور اعراب“ نوشت: «در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس، حضور نمایندگانی از برخی کشورهای عربی و پیشاپیش آنها کشورهای سعودی، بحرین، یمن و کسانی که از سیاستهای رژیم ایران و دخالتهای آن در منطقه ضرر دیده‌اند تحول بزرگی است. حضور برخی از شخصیتهای برجسته مانند امیر ترکی فیصل که با سخنان مهمی شعله حماسه را در قلوب شرکت کنندگان در گردهمایی برافروخت و نامه‌های زیاد رسیده که مهمترین آنها این است که، این پاسخ به دخالتهای رژیم ایران در منطقه است که مدتی است شروع شده» .

صعده اونلاین در ادامه افزود: «در مقایسه با گردهماییهای پیشین از جهت تراکم جمعیت شرکت کننده و حضور نمایندگان از کشورهای مختلف جهان و کسانی که اقدامات سرکوبگرانه رژیم ایران و تجاوزات مستمر آن علیه اقلیتهای مختلف داخل ایران را محکوم کرده‌اند و کسانی که بر ایستادن خود در کنار مقاومت برای محقق شدن آرمانهای آن تأکید کرده‌اند و گامی در جهت سرنگونی حکومت ولایت‌فقیه برداشته‌اند این موضوع آشکاری است. به راستی که حضور و حمایت و پشتیبانی عربی از مقاومت ایران در گردهمایی سالانه آن، گامی مهم را شکل داده است که اگر آماده‌سازیها و گامهای آینده آن از همه سو بررسی بشود برای آینده آن خواهد ماند» .

صعده اونلاین در پایان افزود: «با توجه به توانایی مقاومت ایران در ساخت افکار عمومی بین‌المللی و تاثیر‌گذاری روی سازمانها و مقامهای مختلف بین‌المللی برای بازتاب دادن بزرگترین پژواک در جهت تحقق اهداف آن، ما منتظر تصمیمات و گامهای بعدی مقاومت ایران هستیم» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر