زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ تیر ۲۰, یکشنبه

بیش از 100000تن ازایرانی های وطن پرست وحامیان مقاومت در پاریس (بوقژه)- قطره ای از دریای این کهکشان سرنگونی در سایتها - شماره دوم

بیش از 100000تن ازایرانی های وطن پرست وحامیان مقاومت در پاریس (بوقژه)- قطره ای از دریای این کهکشان سرنگونی در سایتها - شماره دوم

امیرترکی فیصل: خانم مریم رجوی مبارزات شما و مسعود رجوی هم‌چون حماسه‌های شاهنامه، اسطوره خواهد شد

مهدي همدانيدر ايران اسرار - 
امیرترکی فیصل (عربستان سعودی)، در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس سخنان خود را با درود به ایرانیان حاضر شروع کرد و با یادآوری پهناوری و زیبایی کشور ایران از نخست‌وزیر پیشین الجزایر، سیداحمد غزالی که او را به گردهمایی دعوت کرده بود؛ تشکر نمود. امیر ترکی فیصل بعد از ادای سلام به زبان فارسی خطاب به جمعیت با اشاره به پیوند مردم ایران و اعراب با یادآوری روایات نبوی از نقش سلمان فارسی در کنار حضرت محمد یاد کرد و سپس به نقش دانشمندان ایران در پیشبرد فرهنگ اسلامی اشاره کرد و بعد از اشاره به نقش کسانی چون ابن سینا و عمرخیام، از میهن‌پرستی ایرانیان و خلق تاریخ حماسی ایران یعنی شاهنامه توسط ... سایر موارد »

گروه دوحزبي سياستمداران آمريكايي در گردهمايي عليه حكومت مذهبي تهران به مخالفان ايراني پيوستند

مهدي همدانيدر ايران اسرار - 
واشينگتن تايمز , يكشنبه 10 ژوئيه 2016 بورژه, فرانسه؛ دهها هزار تن از هواداران گروه مخالفان ايراني يك سالن عظيم كنوانسيون را در اين شهر در روز شنبه پر كردند تا به سرنگوني حكومت مذهبي ايران فراخوان بدهند. اين گردهمايي عظيم و خروشان كه بطور سالانه در اين شهر در شمال پاريس برگزار ميشود, توسط شوراي جنجالي ملي مقاومت ايران, يك گروه دربرگيرنده از مخالفان ايراني مستقر در پاريس است كه توانست دهها تن از مقامات اسبق آمريكايي, اروپايي و خاورميانه را براي سخنراني در حمايت از خود گردآوري كند. يك اجتماع از آمريكاييان دوحزبي شامل؛ نيوت گينگرينچ, سخنگوي سابق كنگره آمريكا, هوارد دين, فرماندار سابق, ل... سایر موارد »

در اجتماع بزرگ پاریس: به رسمیت شناختن حق مردم ایران برای سرنگونی رژیم برای کسب آزادی و دمکراسی

hadianدر بهاي آزادي - 
*مريم رجوي در اجتماع بزرگ پاريس: * يكسال پس از توافق اتمي هر دو جناح در نجات رژيم شكست خوردند؛ و رژیم در معرض سرنگوني قرار گرفت *سکوت در مقابل مداخلات رژیم ایران راه نسل‌کشی و نقض حاکمیت کشورهای منطقه را باز می کند* *به رسمیت شناختن حق مردم ایران برای سرنگونی رژیم برای کسب آزادی و دمکراسی نه تنها به‌سود مردم ایران بلکه نياز صلح و آرامش در منطقه و جهان است. * خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران در روز ۱۹تیر (۹ ژوییه) در سخنان خود خطاب به گردهمایی بزرگ مقاومت ايران در پاريس در توصيف وضعيت رژيم آخوندي يكسال پس از توافق اتمي گفت: خامنه‌ای که رژیم خود را در خطر می‌دید، ... سایر موارد »

مریم رجوی در اجتماع بزرگ پاریس: يكسال پس از توافق اتمی، هردو جناح در برابر یک جامعه عمیقاً ناراضی شکست ‌خورده‌اند

مهدي همدانيدر ايران اسرار - 
در گردهمایی بزرگ ایران آزاد، که باشرکت ایرانیان و حامیان مقاومت ایران از سراسر جهان برگزار شد، مریم رجوی طی سخنانی خطاب به شرکت‌کنندگان گفت: دوستان گرامی! به همه شما سلام می‌کنم. در مقابل اعتمادی که به ‌من ابراز می‌کنید، کلامی که شایسته باشد، پیدا نمی‌کنم، جز این که خاضعانه سرفرود بیاورم، و بگویم که احساسات شما یادآور تعهد بزرگی است که بر شانه‌های من گذاشته‌اید. این، نگرانی شب و روز من است که در برابر شما، در برابر مردم ایران و در پیشگاه تاریخ و خدای بزرگ در ایفای این مسئولیت روسفید باشم. من آمده‌ام سخن آن‌هایی را بگویم که شنیده نشده‌اند، اما نیروی تعیین‌کننده ایران‌اند. سخن آن‌های... سایر موارد »

کهکشان در روز روی زمین

مهدي همدانيدر ايران اسرار - 
شبی گروهی از شاگردان دبستانی که تازه از معلم جغرافی‌شان کلمه کهکشان را شنیده بودند، از من خواستند که کهکشان را نشانشان بدهم. گفتم باید نیمه‌شب بیایید که آسمان صاف شده باشد. بعد آنها را در تاریکی‌های شب راه بردم و از محیط مسکونی دور کردم که چراغها چشمشان را نزند. بعد که خوب به تاریکی عادت کردند، کهکشان را نشانشان دادم. رود جاری اختران از این سر تا آن سر آسمان. حالا باز با دیدن واژة کهکشان که برای گردهمایی هموطنان پشتیبان مقاومت در فرانسه تشکیل می‌شود به همین فکر افتادم. اول از خودم پرسیدم: کهکشان؟ آن هم روی زمین؟ آن هم در طول روز؟ آیا راستی در این نامگذاری، حقیقتی نهفته است؟ پا... سایر موارد »

اپوزيسيون ايران سنگ بناي سرنگوني نظام «خامنه اي» را پايه ريزي مي كند

مهدي همدانيدر ايران اسرار -
8 ژوئيه 2016 – 18تير 1395 الوئام (سعودي) فردا در پاريس بزرگترين بسيج بين المللي براي رهايي از رژيم فاشيست فارس آغاز مي گردد فردا نهم ژوئيه نگاههاي جهان به سوي پاريس پايتخت فرانسه جلب خواهد شد, براي اينكه اپوزيسيون ايران با برگزاري بزرگترين بسيج جهاني براي سرنگوني دولت خامنه اي و شركاي او, سنگ بناي رهايي از رژيم فاشيست فارس درتهران را پايه ريزي مي كند. مريم رجوي رهبر اپوزيسيون انتظار دارد كه گردهمايي سالانه جنبش مقاومت ايران كه پايتخت نور پذيراي آن است و جمع بزرگي از سياستمداران و فرزندان جامعه ايرانيان در خارج و مخالفان رژيم ايران در آن شركت مي كنند گامي اساسي براي آزادي ايران از ... سایر موارد »

زندانی سیاسی ارژنگ داودی: فاجعه خونين در ليبرتي؛ در هراس آشکار از گردهمایی نهم ژوئیه در پاریس

hadianدر بهاي آزادي - 
در غروب بی‌فروغ همدستی جهل و ستم و سرکوب برای آن‌که فاتح جنگی خفت‌بار است امید هیچ سپیده دمی نیست به یمن غریو پرخروش خلق در طلوع سپیده دم رهایی هم میهنان حکومت جعلی ملایان از ابتدای شکل گیری، فاقد شعور لازم برای تجزیه و تحلیل اوضاع کشور و منطقه بوده است که به همین علت همواره با فرافکنیهای دغلکارانه، منشأء ناکامی‌ها و سردرگمی‌های خود را در خارج از ساختار بسته و پوسیده ولایت منسوخ فقیه جستجو کرده و در نتیجه هرازگاهی به‌طور مستقیم یا با واسطه فجایعی چندان هولناک را در اقصی نقاط جهان رقم زده که ددان و جنگلیان روسفید شده‌اند. این که نیز در هراس آشکار از گردهمایی نهم ژوئیه در پاریس،... سایر موارد »

تهران ـ فراخوان انجمن کوشندگان آزادی ایران برای شرکت در گردهمایی بزرگ ایرانیان

hadianدر بهاي آزادي - 
بار دیگر فریاد کهکشان ایرانیان تشعشع خود را به همه جهانیان نشان می‌دهد. یک بار دیگر انفجار صدای در گلو مانده خلق ایران از گردهمایی بزرگ ایرانیان شنیده می‌شود. آری خون شهیدان راه آزادی جوشش خود را بار دیگر در عزم جزم هم میهنان و اشرف‌نشانان پرتو افکن می‌کند. 19تیر موعد آزادیخواهان و عدالت طلبان ایران است. ما از ایران در زنجیر و در انجمن کوشندگان آزادی ایران، از همه هموطنان در خارج از کشور می‌خواهیم که با شرکت هرچه گسترده‌تر در گردهمایی بزرگ 19تیر در پاریس به جای همه زندانیان سیاسی و دربند، به جای همه اشرف‌نشانان داخل کشور و مردم آزاده داخل میهن، به جای تک‌تک شهیدان راه آزادی ایران زم... سایر موارد »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر