زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

این‌همه وحشت از مقاومت ایران، چرا؟

این‌همه وحشت از مقاومت ایران، چرا؟


چندی پیش ۲۳شخصیت از بلندپایه‌ترین شخصیت‌های آمریکا از هردو حزب، در نامه‌ای به ترامپ فراخوان به اتخاذ سیاست جدیدی در مورد ایران دادند که در آن به منافع و حقوق مردم ایران و نه رژیم آخوندی رسمیت داده شود، بلافاصله وزارت اطلاعات و سایر ارگان‌ها و رسانه‌های رژیم آخوندی عکس‌العمل‌های شدید و وحشت آلودی نسبت به آن نشان دادند. در اینجا همراه می‌شویم با آقای مسعود امیرپناهی و سؤالاتی را مطرح می‌کنیم: چرا یک نامه باید موجب چنین وحشتی در رژیم بشود؟
مسعود امیر‍پناهی:
در یک‌کلام چون این نامه انگشت گذاشته است روی راه‌حل واقعی منطقه یعنی مقاومت و مجاهدین. به همین دلیل رژیم تا این اندازه وحشت کرده، چون واقعی است. گروهی از شخصیت‌های تراز اول امریکا مستقیماً نامه نوشتند به رئیس‌جمهور جدید و او را به حمایت از مجاهدین و مقاومت ایران ترغیب کرده‌اند، این مقاومت چیست؟ و چه‌کار کرده است؟ این همان مقاومتی است که از چهار دهه سرکوب بی‌سابقه در تاریخ معاصر، شیطان سازی و جنگ روانی کثیف و پرهزینه، محکم و استوار بیرون آمده، علاوه بر آن رژیم هم دیگر دست کثیف خودش و مزدورانش به آن‌ها نمی‌رسد؛ یعنی دیگر در تدافع نیستند ابتکار عمل دست آن‌هاست بنابراین حق دارد که وحشت کند اما جالب واکنش‌های متناقض رژیم است که نشانه بی‌تعادلی‌اش است. ازیک‌طرف طبق عادت همیشگی‌اش وزارت اطلاعات را که مأمور اصلی شیطان سازی و دروغ‌پراکنی است مأمور کرده که یک‌طوری تأثیرات این نامه را روی نیروهای وارفته خودش کم کند، مثلاً شعبه هابیلیان آمده با گنده‌گویی گفته که «مجاهدین توان عرض‌اندام در برابر جمهوری اسلامی ندارد» در ادامه هم نوشته که «(مجاهدین) که همواره با ارائه باج های کلان به مقامات بازنشسته اروپایی و آمریکایی می رود، اینبار آخرین گروهی را که در دولت اوباما بازنشسته شده اند را برگزیده و به سراغشان رفته»؛ و «این گروه خواستار پایان حکومت دینی در ایران (شده) است».
درواقع معلوم نیست که اگر مجاهدین توان عرض‌اندام ندارند، چرا رژیم این‌همه فیلم و سریال و کتاب و این چیزها منتشر می‌کند تا بقول خودشان مانع جذب نسل جوان به مجاهدین بشود. همین شعبه هابیلیان به مجلس رژیم رفته و از تعدادی از آن‌ها مصاحبه گرفته و آن‌ها را منتشر کرده که بله ما قوی هستیم و مجاهدین یک گروه شکست‌خورده هستند، در میان ملت جایگاهی ندارند، ابزار کاربردی‌اند، الی‌آخر؛ اما از طرف دیگر موضع‌گیری تلویزیون رژیم جالب است که همة رشته‌های این شعبه وزارت اطلاعات را پنبه کرده و این‌طور می‌گوید:
«گوینده تلویزیون رژیم: سریال نامه نگاریها به ترامپ از بازنگری در برجام تا حمایت از منافقین
یک نامه جدید اما تکراری، این بار از ۲۳ مقام سابق آمریکا به دونالد ترامپ، آنهم با مضمون حمایت از گروهک بد نام منافقین.
امضا کنندگان این نامه تعدادی از چهره های با نفوذ در سیاست های آمریکا هستند، از جمله رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، چهره ای که سابقه حمایتی وی از این گروهک تروریستی طولانی است.
رودی جولیانی: ما هم مثل شما معتقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران باید برود، نه تنها ما بلکه همه جامعه ملل در کنار شما هستند.
یک نماینده گنگره: متشکرم، متشکرم، این را ما باید بارها به شما بگویم چون شما شجاع هستید و کسانی هستید که کشور و مردمتان برایتان مهم هست، متشکرم.
گوینده تلویزیون رژیم: مقامات آمریکایی از منافقین تشکر می کنند انهم برای حمایتشان از مردم ایران»
مسعود امیرپناهی:
همان‌طور که ملاحظه کردید در انتشارات وزارت اطلاعات می‌گوید «بازنشسته» تا درواقع در نیروهای وارفته خودش این‌طور وانمود کند که این‌ها قدرت اجرایی ندارند، بنابراین «نترسید!» از طرف دیگر در تلویزیونش می‌گوید «چهره‌های بانفوذ در سیاست امریکا!» صرف‌نظر از جنبه طنزگونه این تناقض، اما واقعیت این است که این واکنش‌های متناقض رژیم، نشان‌دهندة بی‌تعادلی‌اش است آن‌ها در مختصات جدید که خودش را در این نامه ۲۳شخصیت آمریکایی خیلی خوب نشان داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر