زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ بهمن ۵, سه‌شنبه

پیام وقیحانه ومضحک روحانی بعد از فاجعه انفجار پلاسکو- درخواست می کنم که برای نجات و عافیت مجروحان حادثه، در این ساعات نیایش در شب جمعه دعا کنند.

پیام وقیحانه ومضحک روحانی بعد از فاجعه انفجار پلاسکو- درخواست می کنم که برای نجات و عافیت مجروحان حادثه، در این ساعات نیایش در شب جمعه دعا کنند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ی که به پادشاه اعدامها مشهور است
حسن روحانی،  نیز در پیامی درگذشت جان‌باختگان این حادثه را تسلیت گفت.
متن پیام روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سانحۀ ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، اگر چه اندوهبار و تأمل‌انگیز است اما حماسه‌ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند ، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.
اینجانب از تلاش همه امدادگران، آتش‌نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب دیدگان شتافتند، تشکر می‌کنم و با تسلیت به خانواده جان‌باختگان این حادثه غمبار، برای عزیزانی که با ایثار جان خود به نجات هم نوعان خود شتافتند، از درگاه خداوند منان، رحمت و رضوان مسئلت می کنم و از همه هم میهنان عزیز  درخواست می کنم که برای نجات و عافیت مجروحان حادثه، در این ساعات نیایش در شب جمعه دعا کنند.
حسن روحانی
به این جا که میرسد  حسن روحانی میشود یک آخوند قبر کن ودعا نویس در صورتی تمام ایرانیان از غارت وچپائلهای نجومی او وولایت فقیه وپاسداران میگویند که هیچ امکانی را حتی برای آن آتش نشانهای فداکار هم نگذاشت وخود در ظلم دولت روحانی وولایت فقیه او سوختند
این است رئیس جمهورفریبکار ودروغگو وقاتل ولایت فقیه که به پادشاه اعدامها معروف شده است

ساختمان پلاسکو در مرکز تهران که زمانی بلندترین ساختمان پایتخت ایران به شمار می‌رفت، صبح پنجشنبه پس از 55 سال بر اثر آتش‌سوزی گسترده‌ای فروریخت.
آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق ساختمان پلاسکو را بلافاصله پس از گزارش حادثه آغاز کردند. (تهران- 30 دی 1395)
بلافاصله پس از گزارش آتش‌سوزی، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند. 
حین عملیات جانفرسای امداد و نجات، به‌یک‌باره این ساختمان 55 ساله فروریخت و گفته می‌شود شماری از آتش‌نشانان جان باختند. ده‌ها آتش‌نشان نیز در زیر آوار گرفتار شده‌اند.
عملیات جستجو برای نجات کسانی که زیر آوار مانده‌اند، ادامه دارد.
اما حسن روحانی هیچ اشاره ای به عواملی که جان این انسانها را گرفت که خودش وولایت فقیه جنایتکارش میباشد اشاره ای نکرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر