زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ آذر ۲۵, شنبه

کنفرانس «وضعیت انفجاری در ایران، رژیم آخوندی در محاصره بحرانها» در پاریس

اطلاعيه شوراى ملى مقاومت ايران

کنفرانس «وضعیت انفجاری در ایران، رژیم آخوندی در محاصره بحرانها» در پاریس


اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

سخنرانی مریم رجوی در کنفرانس «رژیم آخوندی در محاصره بحرانها»

مریم رجوی : نظام ولایت فقیه صدبار خطرناک‌تر از داعش و مقابله با آن به‌مراتب ضروری‌تر است

سرنگونی رژیم آخوندی حتمی و در دسترس است
 
روز شنبه ۲۵آذر (۱۶دسامبر) خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانس «وضعیت انفجاری در ایران، رژیم آخوندی در محاصره بحرانها و مداخله در سایر کشورها» در پاریس تأکید کرد هم‌چنان که مقابله با داعش ضروری بود، حالا مقابله با نظام ولایت فقیه و سپاه پاسداران و گروه‌های شبه‌نظامی‌ مزدورش که صدبار خطرناکتر از داعش هستند، به‌مراتب ضروری‌تر است. وی اذعان جامعه بین‌المللی به‌خطرات سپاه پاسداران را گامی مثبت هر چند با تأخیر طولانی، خواند و گفت: این موضعگیر‌یها نسبت به لطمات فزاینده این نیروی مخرب، و بهای سنگینی که ملتهای منطقه به‌خاطر مماشات طولانی دولتهای غرب با این رژیم، پرداخته‌اند، کافی نیست. مریم رجوی تأکید کرد: سرنگونی این رژیم حتمی و در دسترس است. و این تنها راه‌حل همه مشکلات و معضلات ایران، منطقه و جهان است.

این کنفرانس که توسط ژاک بوتو شهردار منطقه ۲پاریس افتتاح شد از سه بخش تشکیل شده بود. بخش اول از شخصیتهای اروپایی، بخش دوم از کشورهای عربی و اسلامی و بخش سوم از شخصیتهای آمریکایی.

در بخش اول شخصیتهایی چون ژیلبر میتران رئیس بنیاد فرانس لیبرته، ریچارد گاردسیف و متیو آفورد نمایندگان مجلس عوام انگلستان؛ میشل دوود کولور رئیس کمیته پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک در فرانسه؛ زابینه لویتهویزر اشنارنبرگر، وزیر سابق دادگستری آلمان؛ رامایاد وزیر سابق حقوق‌بشر فرانسه؛ سناتور جری هورکان رئیس کمیته بودجه و معاون حزب آپوزیسیون در سنای ایرلند؛ میخال کامینسکی نماینده پارلمان لهستان؛ رومئو نیکوآرا نماینده پارلمان از رومانی و اتو برنهارد نماینده سابق پارلمان آلمان سخنرانی کردند.

سخنرانان بخش دوم شخصیتهایی از قبیل سید احمد غزالی، نخست‌وزیر سابق الجزایر؛ جرج صبرا، رئیس شورای ملی سوریه؛ سلوی اکسوی معاون رئیس ائتلاف سوریه؛ میشل کیلو از شخصیتهای اپوزیسیون سوریه؛ بسام العموش سفیر سابق اردن در ایران و وزیر سابق، عبدالله طایر مرکز آینده خلیج؛ عیسی ترکی عضو مجلس بحرین؛ ریاض یاسین سفیر یمن در فرانسه و وزیر خارجه سابق این کشور سخنرانی کردند.

در سومین بخش شخصیتهایی چون سفیر لینکلن بلومفیلد، معاون اسبق وزیر خارجه آمریکا؛ ژنرال جیمز کانوی، فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا و جان برد، وزیرخارجه سابق کانادا؛ سخنرانی کردند.

خانم مریم رجوی خاطرنشان کرد: اگر ولایت فقیه در داخل ایران این همه منفور نبود، به سپاه پاسداران و نیروی قدس و یک دوجین گروه آدمکش در منطقه نیاز نداشت. و اگر ولایت فقیه بی‌ثبات نبود، خود را به‌صورت فرساینده‌یی در جنگهای منطقه گرفتار نمی‌کرد. خامنه‌ای و سران سپاه بارها گفته‌اند که اگر در سوریه و عراق نجنگند باید در تهران و همدان و اصفهان خط ببندند. آنها با همه اختناقی که حاکم کرده‌اند از خط‌بستن و رودررو شدن با مردم ایران می‌ترسند. ترس‌ آنها از اراده مردم ایران برای تغییر است و این اراده در مقاومت سازمان‌یافته شکوفا شده است.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با تأکید بر این‌که آخوندها بیش از همیشه شکننده‌اند، دولتهای غربی را به اقدامهای زیر فراخواند:
ـ اعلام سپاه پاسداران به‌عنوان یک نیروی تروریستی و جلوگیری از دسترسی آن و تمامیت رژیم به نظام بانکی جهانی؛ 
ـ اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان‌اش از سوریه و عراق و دیگر کشورهای منطقه و جلوگیری از انتقال نیرو و سلاح توسط آنها به این کشورها؛ 
ـ اخراج مزدوران نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات از کشورهای اروپا و آمریکا؛ 
ـ مشروط ساختن روابط دیپلوماتیک و تجاری با استبداد مذهبی به توقف شکنجه و اعدام در ایران؛ 
ـ درخواست تشکیل یک دادگاه ویژه از سوی شورای امنیت ملل‌متحد برای رسیدگی به جنایتهای رژیم ولایت‌فقیه، به‌ویژه قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷یا ارجاع موضوع به دادگاه جنایی بین‌المللی؛ 
ـ حمایت از پرداخت مابه ازای اموال، تجهیزات و تسلیحات و قرارگاههای سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران توسط دولت عراق؛ 
- به‌رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین دموکراتیک دیکتاتوری مذهبی و تروریستی. این امر لازمه پایان دادن به سیاست فاجعه‌بار مماشات آمریکا و اروپا و جبران خسارات آن در سالیان گذشته است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۵آذر ۱۳۹۶ (۱۶دسامبر ۲۰۱۷)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر