زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۷ تیر ۱۵, جمعه

مزدوران پست ملاهای خونریز وغارتگر وگماشته های بی مقدار اما جنایتکار وزارت بد نام اطلاعات ، کلیک کنید وبخوانبد ومنتشر کنید


مزدوران پست ملاهای خونریز وغارتگر وگماشته های بی مقدار اما جنایتکار وزارت بد نام اطلاعات ، کلیک کنید وبخوانبد ومنتشر کنید 
علی اکرامی متولد سال۱۳۳۸در بندر ماهشهر و یکی از مأموران فعال وزارت اطلاعات در شعبه این وزارت در خوزستان است وی در زندگی‌نامه خود که.....
خرداد ۸, ۱۳۹۷
افشای فعالیت مزدوران در آلبانی من رفیق دهقان هوادار سازمان مجاهدین هستم در آلبانی مشغول زندگی شخصی خودم هستم. بارها مواجه با مزدوران رژیم در.....
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷
  با سلام،  من آیت فلاحی هوادار سازمان مجاهدین خلق هستم که در آلبانی به  زندگی شخصی خودم مشغولم. اما از نظر سیاسی مرزبندی و.....
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷
این روزها برای فروکشاندن شعله قیام و خیزش مردم ایران، که البته سرباز ایستادن ندارد، رژیم آخوندی، عوامل و مزدورانش را بسیج کرده است تا.....
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
سازمان مجاهدین خلق ایران رد درخواست عضویت و ابلاغیه اخراج ۷فروردین۱۳۹۶ درخواست عضویت مالک بیت مشعل به تاریخ اول شهریور۱۳۹۵ در پایان مرحله آزمایشی، به.....
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶
مزدور محمدتقی اخلاقی - م.ت اخلاقی بریدگی و اخراج از ارتش آزادیبخش در اسفند ۱۳۷۰ این‌همانی مجاهدین با خمینی و رژیم آخوندی، یک ترفند قدیمی.....
بهمن ۵, ۱۳۹۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر