۱۴۰۳ مهر ۱۴, شنبه

ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ شرکت میکند

 ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ شرکت میکند



ایلان ماسک اعلام کرد که برای حمایت از دونالد ترامپ به تجمع انتخاباتی او در باتلر پنسیلوانیا، جایی که پیشتر نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در آن از یک سوءقصد جان سالم به در برده بود، خواهد پیوست.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، امروز جمعه ۴ اکتبر، تایید کرد که ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، روز شنبه در میان مهمانان ویژه تجمع انتخاباتی ترامپ در باتلر پنسیلوانیا حضور خواهد داشت.

ایلان ماسک که در ماه‌های اخیر حمایت خود از ترامپ را افزایش داده و شخصاً در سیاست سرمایه‌گذاری بیشتری کرده است، روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی ایکس با بازتوئیتی از دعوت به تجمع، نوشت: "من برای حمایت آنجا خواهم بود!"

این نخستین باری است که ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، برای حمایت از رئیس جمهور سابق کشورش به طور علنی در یک رویداد تبلیغاتی ظاهر می شود. وی در ماه ژوییه پس از ترور نافرجام دونالد ترامپ، مستقیماً حمایت خود از این نامزد جمهوریخواه را اعلام کرده بود.

مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، حتی موافقت کرده است که در صورت پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رهبری کمیسیون کارآمدی دولت را بر عهده بگیرد.ار اف ای


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر