زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ بهمن ۲۳, شنبه

22بهمن 1395 تهران میدان آزادی وشهرستانها وورشکستگی وکسادی بازار خامنه ای علیرغم بکارگیری همه امکانات حکومتی ، سیاسی ونظامی واجتماعی

22بهمن 1395 تهران میدان آزادی وشهرستانها وورشکستگی وکسادی بازار خامنه ای علیرغم  بکارگیری همه امکانات حکومتی ، سیاسی ونظامی واجتماعی



22بهمن 1395 تهران میدان آزادی وورشکستگی وکسادی بازار خامنه ای علیرغم بکارگیری همه امکانات حکومتی ، سیاسی ونظامی واجتماعی

کسادی نمایش حکومتی ۲۲بهمن در تهران و سایر شهرها
بنا‌ به گزارشهای دریافتی به علت کسادی نمایش حکومتی 22بهمن در تهران و شهرها، رژیم آخوندی دست به ترفندهای مختلف زده است.
در کرمانشاه تا ساعت 1030 صبح جمعه 22بهمن جمعیت حاضر برای راهپیمایی فرمایشی در کرمانشاه به حدی کم بود که کارگزاران رژیم چندین بار تاکسیهای عمومی شهر را به‌حالت رژه دور میدان آزادی این شهر گرداندند.
در ایرانشهر عموم مردم راهپیمایی رژیم تحت عنوان 22بهمن را تحریم کرده و در آن شرکت نکرده‌اند. فقط دانش‌آموزان را وادار به آمدن به این راهپیمایی کرده‌اند.
یکی از شهروندان گفت هیچ کس شعار نمی‌دهد و فقط حالت قدم زدن دارد. این مراسم را حتی دانش آموزانی که به اجبار در آن شرکت کرده‌اند به مسخره می‌گیرند.
در تهران در محدوده میدان آزادی تا میدان جمهوری اقدامات شدید امنیتی از طرف نیروهای سرکوبگر رژیم صورت گرفته است. همچنین برق برخی مناطق تهران قطع شده است.
از چند روز قبل شایعاتی وجود داشت مبنی بر این‌که رژیم احتمال دارد دست به انفجارهایی از قبل طراحی شده بزند تا با سوء‌استفاده از آن اقدام به تصفیه داخلی و بهره‌برداری خارجی کند.
رژیم برای کشاندن مردم به این مراسم از انواع ترفندها از جمله آرایشگری مجانی استفاده کرده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر