زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

پیام تسلیت دبیرکل سازمان خه بات کردستان ایران بمناسبت درگذشت مجاهد کبیر قاسم جابرزاده

پیام تسلیت دبیرکل سازمان خه بات کردستان ایران بمناسبت درگذشت مجاهد کبیر قاسم جابرزاده


سازمان خه بات کردستان ایران اعلام کرد:روز شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ یکی از مجاهدین قدیمی سازمان مجاهدین خلق ایران پس از ۴۸ سال نبرد بی‌امان علیه شاه و رژیم خمینی در سن ۶۸ سالگی در پاریس برای همیشه از همسنگرانش خداحافظی نمود.
محمدعلی جابرزاده اهل اصفهان از همان اوان جوانی به صفوف مجاهدین علیه رژیم شاه پیوست. قبل از اینکه دانشگاه را به پایان برساند توسط ساواک شاه دستگیر شد. در سال ۱۳۵۱ در حین انجام فعالیت دستگیر شد و مدتی طولانی تحت شکنجه قرار گرفت و از طرف دادگاه نظامی شاه به ۱۵ سال زندان محکوم شد.
در جریان انقلاب ضدسلطنتی در سال ۱۳۵۷ از زندان آزاد شد و بلادرنگ به صفوف مجاهدین برای سرنگونی رژیم شاه پیوست تا اینکه قیام مردم ایران به پیروزی می‌رسد و رژیم شاه سرنگون می‌شود.
پس از آزادی از زندان، مشاور دفتر سیاسی و مسئول ستاد تبلیغات سازمان مجاهدین خلق ایران و سپس مسئول کمیسیون مطالعات سیاسی شورای ملی مقاومت ایران بود.
در نخستین دوره انتخابات مجلس شورای ملی پس از انقلاب در سال ۱۳۵۸، به‌رغم کلان تقلبات حزب حاکم جمهوری اسلامی، محمدعلی جابرزاده با بیش از ۳۳ هزار رأی نخستین کاندیدای اپوزیسیون در اصفهان بود. برادر کوچکتر او عباسعلی جابرزاده و همسرش ثریا سنماری در حماسه ۱۹ بهمن ۱۳۶۰ در شمار مجاهدانی بودند که تا آخرین نفس در کنار سردار خیابانی و اشرف رجوی جنگیدند و مقاومت کردند و به‌شهادت رسیدند


دبیرکل سازمان خه بات کردستان ایران کاک بابا شیخ حسینی در پیام دیگری به رهبری مقاومت نوشته است:
به مناسبت درگذشت آقای محمدعلی جابرزاده، مبارز و مجاهد نستوه، از جانب کلیه اعضای سازمان خه بات کردستان ایران مراتب تسلیت عمیقم را به شما و کلیه اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران و مقاومت سراسری تقدیم میدارم.
آقای جابرزاده با سابقه ۴۸ سال مبارزه بی امان در برابر دو حاکمیت استبدادی شاه و خمینی نقش بسزائی در مبارزه آزادیخواهی و عدالت خواهی ایفا کردند و حتی عزم جزم و ایمان به مبارزه را در بستر بیماری و در بیمارستان به اثبات رساندند.
مقاومت و ایمان و استواری و ایستادگی بدون تزلزل آقای جابرزاده در دوران بیماری اثبات این حقیقت است که مبارزان و مجاهدان در سختترین شرایط از مبارزه دست نخواهند کشید. به حق مبارزه خستگی ناپذیر آقای جابرزاده در بطن حوادث و بحرانها، از زندان رژیم شاه و مبارزه علیه حاکمیت نامشروع آخوندی، که تا پایان عمر پرافتخارش ادامه داشت، افتخار بزرگی برای مقاومت سیاسی سراسری میباشد.
با تقدیم تسلیت و اندوه مجدد
و با ایمان به سرنگونی حاکمیت آخوندی و استقرار آزادی در ایران
سازمان خه بات کردستان ایران
کاک بابا شیخ حسینی
۱۲ فوریه ۲۰۱۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر