زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اسفند ۸, یکشنبه

حسن روحانی نگران دخالت سپاه وشورای نگهان علیه خود میباشد - روحانی خواستار اعتراض و مقاومت در برابر تخلف احتمالی نیروهای نظامی در انتخابات آینده ایران شد

روحانی خواستار اعتراض و مقاومت در برابر تخلف احتمالی نیروهای نظامی در انتخابات آینده ایران شد

mediaروحانی در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشورpresident.ir
 حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه ۷ اسفند/ ۲۴ فوریه با تاکید بر جلوگیری از "قطبی" ‌شدن انتخابات یادآوری کرد که نباید از امکانات دولتی و عمومی، "به نفع جناح و فرد" استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری ایسنا حسن روحانی در همایش سراسری مجریان انتخابات 1396 تاکید کرد: "همه باید مراقب باشیم که در جریان انتخابات از امکانات عمومی و دولتی به نفع فرد، گروه و جناح خاصی استفاده نشود. چرا که این حرام و ممنوع است."
به گفته وی امکانات دولتی به معنای عام کلمه شامل همه قوا، نیروهای مسلح و همه دستگاه‌هایی است که از بیت‌المال اداره می‌شوند.
روحانی همچنین یادآوری کرد که در صورت استفاده از امکانات دولتی به نفع فرد یا جناحی خاص، مسئول آن "وزارت کشور و مسئولین این وزارتخانه" هستند.
وی گفت: "در این موضوع نمی‌پذیرم که کسی اعلام کند شورای نگهبان مسئول است، شورای نگهبان مسئولیت نظارت بر انتخابات را برعهده دارد؛ لذا چنانکه یک نیروی نظامی، مسلح و امنیتی تخلف کند، باید در مقابل آن بایستیم و اعتراض کنیم."
به گفته حسن روحانی هرکس اختیار دارد از اموال شخصی خود در زمینه انتخابات هزینه کند، اما از بیت‌المال عمومی نباید استفاده شود.
وی همچنین با تاکید بر جلوگیری از قطبی‌شدن انتخابات گفت که درصورت رخ‌دادن چنین چیزی، این موضوع دردسرساز است و تجربه آن را هم مشاهده کردیم که وقتی انتخابات قطبی شد، چه گرفتاری‌هایی ایجاد می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر