زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ بهمن ۵, پنجشنبه

مانورهای خامنه‌ای و روحانی در وحشت از قیام سراسری و اعتراضات مردمی

مانورهای خامنه‌ای و روحانی در وحشت از قیام سراسری و اعتراضات مردمی

آتش کشیدن پایگاه بسیج ضد مردمی در خرم آباد

آتش کشیدن پایگاه بسیج ضد مردمی در خرم آباد

خامنه‌ای و روحانی، وحشت‌زده از قیام سراسری و اعتراضات مردمی، به مانورهای فضیحت بار نمایشی دست زدند.

آخوند روحانی در مصاحبه با تلویزیون رژیم با توسل به دروغ مدعی شد 98درصد مشکلات غارت‌شدگان حل شده و معضل گرد و غبار نیز به‌زودی حل می‌شود که این حرف‌درمانی او با تمسخر باند خودش رو به رو شد.

خامنه‌ای نیز در یک اقدام نمایشی مدعی اختصاص پول برای زلزله‌زدگان و بحران گرد و غبار در خوزستان شد. اما بسیار شایان توجه است که خامنه‌ای دستور برداشت 4میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را صادر کرده که بیش از ۶۰درصد آن یعنی ۲.۵میلیارد دلار به ارگانهای مسلح و پاسداران خودش داده شود و 100میلیون دلار یعنی دو ونیم درصد به مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده و سه درصد به بحران وخیم ریزگردها در خوزستان داده شود.

در مورد این اقدام خامنه‌ای یک نماینده مجلس ارتجاع از باند خودش گفت:
با توجه به اذن مقام معظم رهبری مبنی بر برداشت از صندوق توسعه ملی در حد 4میلیارد دلار ما موارد مختلفی که پیش روی کمیسیون تلفیق بوده رو مورد بررسی قرار دادیم و با اختصاص ۲.۵میلیارد دلار به بنیه دفاعی، برای بازسازی زلزله‌زده و سیل‌زده هم صد میلیون دلار اختصاص دادیم.

در رابطه با مانورهای توخالی خامنه‌ای و روحانی در هراس از اعتراضات مردمی و قیام سراسری، و این‌که این رژیمِ فاسد و جنایتکار نه می‌خواهد و نه می‌تواند به ذره‌یی از مطالبات مردم ایران پاسخ دهد، قطعه‌یی از بیانیه شورای ملی مقاومت مرداد 96پیرامون ورشکستگی و فساد حکومتی و خرج کردن سرمایه‌های مردم ایران برای صدور تروریسم و تقویت سپاه پاسداران ولایت خامنه‌ای، در زیر آورده شده است:
دولت روحانی در لایحه بودجه 1396، بودجه عملیاتی علنی سپاه را از 11هزار و 824میلیارد تومان در سال 1395، به 23هزار و 425میلیارد تومان افزایش داد و مجلس نیز در جریان تصویب بودجه 1396، مبلغ 2هزار و 706میلیارد تومان دیگر بر بودجه عملیاتی سپاه افزود.

فساد اقتصادی و ورشکستگی بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری، اکنون جمعیت انبوهی از سپرده‌گذاران مالباخته را برای اعتراض و مطالبه داراییهای بر باد رفته آنها به خیابانها سرازیر کرده است. تظاهرات اعتراضی این مالباختگان و غارت‌شدگان که گواه از هم گسیختگی بازار مالی در ایران است، طی یک سال گذشته به‌طور مستمر و فزاینده و سراسری جریان داشته و علاوه بر تهران، در دیگر شهرهای کشور از جمله مشهد، اهواز، آبادان، خرمشهر، بوشهر، زاهدان، رفسنجان، شوش، امیدیه، الیگودرز، اردبیل، ازنا، الشتر، رشت، گرگان، بابل، ساری، آمل، همدان، دورود، نهاوند، بروجرد، خرم‌آباد، مینودشت، کرمانشاه، سوسنگرد، مهران، دهلران، یاسوج، محلات، ایلام، دلفان، رامهرمز و کوهدشت گسترش یافته است.

و این هم اظهارات حسن نصرالله، سرکرده حزب‌الله لبنان، که درباره نقش رژیم آخوندی در یکی از کانونهای بحرانسازی و توسعه تروریسم و فرقه‌گرایی و تفرقه اندازی رژیم در منطقه خاورمیانه چنین می‌گوید: «بودجه حزب‌الله از ایران می‌رسد و هیچ طرفی ارتباطی با این موضوع ندارد. پول از ایران می‌رسد، مانند موشکهایی که با آن اسراییل را تهدید می‌کنیم. از حضرت امام خامنه‌ای، دولت ایران و رئیس‌جمهوری آن به‌خاطر حمایت بی‌دریغ از ما در سالهای گذشته تشکر می‌کنیم. ما حقوقها را می‌پردازیم و مشکلی در این زمینه نداریم... تا زمانی که ایران پول دارد ما هم پول داریم. هیچ قانونی نمی‌تواند مانع این دریافت شود... بودجه حزب‌الله از همان طریقی به وسیله ایران به دست ما می‌رسد که تجهیزات نظامی و دیگر نیازمندیها... ما در خصوص بودجه حزب‌الله شفاف هستیم، درآمدهایش، هزینه‌هایش، هرآنچه که خورده و نوشیده می‌شود، موشکها و راکتهایش همه از ایران دریافت می‌شود» (ایسنا، 4تیر 1395).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر