زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ بهمن ۵, پنجشنبه

سید احمد غزالی: شاه بیت حرفهای خامنه‌ای ترس از مجاهدین و نقش آنها در قیام بود

سید احمد غزالی: شاه بیت حرفهای خامنه‌ای ترس از مجاهدین و نقش آنها در قیام بود

سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر

سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر

سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر طی مقاله‌یی در روزنامه شرق الاوسط، نوشت:‌
 بعد از قیام مردمی، که به سراسر ایران گسترش یافت، خامنه‌ای به صحنه آمد تا حرفهای خود را در این رابطه بزند. شاه‌بیت حرفهای خامنه‌ای بر روی سازمان مجاهدین خلق و نقش آن در این قیام متمرکز بود. وی گفت: از ماهها قبل آماده بودند رسانه‌های مجاهدین هم به این امر اذعان کردند. آنها سازماندهی کردند. تا بروند این و آن را ببینند تا به مردم فراخوان بدهند. فراخوان را هم آنها دادند.

سید احمد غزالی افزود: خامنه‌ای در حرفهایش بر استمرار قیام نیز تأکید کرد و گفت: دشمنان دست برنخواهند داشت.

نخست وزیر پیشین الجزایر می‌افزاید: شکی نیست که مردم ایران با شدیدترین عبارتها تمام قدرت سیاسی حاکم را محکوم کردند زیرا مردم ایران در فقری جانکاه به‌سر می‌برند و حدود چهار دهه است از این رژیم جز سرکوب و اعدام و شکنجه و اعتیاد و فقر و گرانی و بیکاری و جنگ و تروریسم تا تخریب محیط‌زیست و سایر ویرانیها، چیزی به آنها نرسیده است. لذا به خیابانها آمدند که بگویند بس است!

شعارهایی که مردم در خیابانهای بیش از صد شهر سر دادند همان شعارهایی بود که مقاومت ایران طی این سالیان طولانی تکرار می‌کرد و ۱۲۰هزار شهید در این راه فدیه داد. لذا در اینجا مردم ایران در مواضع و خواسته‌ها و شعارها با مقاومت ایران به یکدیگر میپیوندند. آری، خامنه‌ای درست گفت که آنها وارد صحنه شده و مردم را به‌دنبال خود می‌کشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر