زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ بهمن ۸, یکشنبه

تقدیر سردژخیم قضاییه رژیم از دستگیری و کشتن قیام آفرینان و اعتراف به فساد گسترده و فراگیر در دستگاه قضاییه

تقدیر سردژخیم قضاییه رژیم از دستگیری و کشتن قیام آفرینان و اعتراف به فساد گسترده و فراگیر در دستگاه قضاییه

آخوند صادق لاریجانی رئیس قضاییه رژیم در روز ۵بهمن در جمع «رؤسای کل دادگستریها و دادستانهای مراکز استانها» ضمن ستایش از کشتار و سرکوب مردم به پاخاسته، به فساد گسترده و فراگیر در قضاییه آخوندی و خشم و نفرت عمومی از این دستگاه اذعان کرد و درصدد رفع و رجوع آن بر آمد.
لاریجانی که قیام آفرینان را «آشوبگر» و «مرتبط با بیگانگان» می‌خواند، از آمران و عاملان سرکوب در «دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی» تقدیر کرد و آنها را به «برخورد» با «سرشاخه‌های مرتبط با بیگانگان در فضای مجازی» فراخواند و خواستار ایجاد «شعب تخصصی رسیدگی به جرایم فضای مجازی» برای سرکوب کاربران اینترنتی شد.
این آخوند فاسد و تبهکار که رسوایی حسابهای بانکی و پرونده‌‌های زمین‌خواری خود و برادرانش عالم‌گیر شده است گفت دشمنان با «موج گسترده حملات به دستگاه قضایی» اقتدار این قوه را هدف گرفتند. «گاهی برخی با افراط و تفریط و ادعای فساد نظام‌مند سعی در تخریب اعتماد مردم دارند. شایعات هر روزه، دروغهای شاخدار، همه برای به‌هم زدن اعتماد عمومی است ما باید تلاش کنیم این اعتماد باقی باشد».
با این‌حال ابعاد فساد در این دستگاه به‌حدی است که لاریجانی ناگزیر به اعتراف شد که «با این‌که ما در طول سال برخورد می‌کنیم باز هم تکرار می‌شود من فکر می‌کردم که اگر ما پنج تا قاضی متخلف را منفصل کردیم بقیه دیگر به‌هوش می‌آیند ولی اینطور نشده». وی همچنین به «بازداشت‌های موقت» و غیر‌ضروری، «تعدی» به حقوق مردم و اخاذی‌های بی‌‌حساب و کتاب تحت عنوان وثیقه اعتراف کرد.
مردم و جوانان دلیر در قیام دیماه در کنار شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر روحانی با شعارهایی مانند لاریجانی قاضیه با دزدا همبازیه؛ نه حکم داریم نه حاکم دزدند همه محاکم؛ و مرگ بر لاریجانی بارها و بارها عزم جزم خود برای سرنگونی استبداد دینی حاکم بر ایران و به زیر کشیده شدن تمامی ارکان ستم و سرکوب آن از جمله دستگاه قضاییه‌‌اش را به‌روشنی بیان کردند. عوامفریبی‌ها و دجالگریهای آخوند لاریجانی برای فرو نشاندن آتش قیام دیگر اثر ندارد. قیام قهرمانانه جوانان دلیر نبردی است تا پیروزی و خواست بر حق آنها برای به گور سپردن تمامیت نظام ولایت فقیه با همه باندها و جناحها و همه دستگاههای ظلم و جورش مانند دستگاهقضاییه‌‌اش محقق خواهد شد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷بهمن ۱۳۹۶(۲۷ژانویه ۲۰۱۸)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر