زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ آذر ۱۵, دوشنبه

تأکید ژنرال جیمز ماتیس بر مقابله با تهدیدهای رژیم ایران

تأکید ژنرال جیمز ماتیس بر مقابله با تهدیدهای رژیم ایران

ژنرال جیمز ماتیس

ژنرال جیمز ماتیس

ژنرال ماتیس می‌گوید: هر روز بعد از بیدارباش اولین چیزی که از تیم بریفینگ خود سؤال می‌کردم این بود، ایران! ایران! ایران!

گزارشی تلویزیون سی.ان.ان 13آذر 95:
در ژوئن سال 2013 از ژنرال ماتیس در مورد ایران سؤال کردیم: شما چه قدر در مورد رژیم ایران نگرانی دارید آیا این نگرانی اصلی شماست؟

ژنرال ماتیس: «سه چیزی که من از تیم بریفینگ خودم در اول صبح سؤال می‌کنم این است، ایران، ایران، ایران؟»

سی.ان.ان: نظر شما در این مورد چیست باتو جه به این‌که این مصاحبه مربوط به تابستان 2013 و قبل از توافق اتمی با رژیم ایران است.

سناتور بن کاردین: رژیم ایران در خاورمیانه دخالت گسترده دارد، زمانی که من فرصت این را داشتم که با رهبران کشورهای خلیج‌فارس و شرکای استراتژیکمان ملاقات کنم، آنها نیز اولین موضوع در لیستشان رژیم ایران بود.
رژیم ایران با کمک نیروهای نیابتی خود در بسیار از نقاط خاورمیانه درگیر است. آنها از عملیاتهای تروریستی حمایت مالی می‌کنند
ما طرحی در رابطه با جاه‌طلبیهای اتمی رژیم ایران داشتیم ولی طرحی برای ممانعت از حمایت این رژیم از تروریستها، تکثیر موشک‌های بالستیکی، نقض حقوق پایه‌یی شهروندان آنها نداریم، تمامی اینها حوزه‌های مهمی است که موجب نگرانی به‌خاطر ثبات آن نقطه از جهان است که بر امنیت ملی آمریکا نیز تاثیر می‌گذارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر