زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ دی ۶, دوشنبه

مجاهد شهید روح الله اشرفیان یار وهمرزم مجاهد قهرمان صفی قلی اشرفیان که در قتل عام سال 67 در 8 بهمن باهم سربدار شدند

مجاهد شهید روح الله اشرفیان یار وهمرزم مجاهد قهرمان صفی قلی اشرفیان که در قتل عام سال 67 در 8 بهمن باهم سربدار شدند

نام :                       روح الله 
نام خانوادگی:           اشرفیان
تولد:                      1328
شغل :                    کارمند بانک مرکزی تهران
محل شهادت:           استادیوم سرخ حصار کرج 
نحوه شهادت:           حلق آویز
علت شهادت :          یک مجاهد بود وبا خمینی جنگید
زمان شهادت :         8بهمن 1367 

روح الله اشرفیان از یاران نزدیک مجاهد قهرمان صفی قلی اشرفی بود او نیز از مهاجرینی بود که به سرخ حصار آمده بود با عشق به مجاهدین تحت مسئولیت صفی قلی وارد جمع یاران شد وبه خمینی نه گفت ووارد یک نبرد با خمینی که حق حاکمیت مردمی را غصب کرده بود شد .
اوبه صفی قلی اشرفی در این نبرد لبیک گفت وهمراه با او با مجاهدین پیمان بستند که تا تحقق جامعه بی طبقه توحیدی از پای ننشینند.
او در بانک مرکزی تهران کار میکرد روحیه وشور وحالش زبان زد همه بود او هیچ مانعی را برسمیت نمیشناخت .
او گفته بود من این مسیر واین راه را انتخاب کرده ام بهایش هر چه باشد حاضرم که بپردازم کمترینش همین جان است که تقدیم خلقم میکنم.
هنگامی که دستگیر شد بشدت شکنجه شد اما وقتی رابطه اش را با مجاهد دلیر صفی قلی اشرفی فهمیدند انرژی تام وتمام گذاشتند تا او را بشکنند وعلیه صفی قلی اشرفی بکار بگیرند .
"یکی از شکنجه گران به یک زندانی گفته بود برایم مفهوم نیست چرا روح الله اشرفیان حاضر نیست خودش را نجات دهد همه چیز به او میدهند او همیشه در زیر شکنجه هیهات منا الذله میگوید وبر سر ما فریاد میزند که خیانت ومردم فروشی وبی وطنی کار شماست واز ما دور باد هیهات منا الذله".
برای همین وفاداری وپایداری این مجاهد دلیر که حتی بارها صفی قلی را جلو او شکنجه کردند دژخیمان تصمیم گرفتند برای انتقام گرفتن از مردم سرخ حصار او را با مجاهد قهرمان صفی قلی اشرفیان در استادیوم شهر ودر تاریخ 8بهمن 1367 بعد از فتوای جنایتکارانه خمینی دجال که گفت هر کس بر سر موضع است اعدام کنید سر به دار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر