زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ آذر ۱۶, سه‌شنبه

16آذرامسال ويك گزارش بسيار بسيار كوتاه اما....16آذر وباز هم مرگ بر ديكتاتور

16آذرامسال ويك گزارش بسيار بسيار كوتاه اما....16آذر وباز هم مرگ بر ديكتاتور

عليرغم همه تمهيدات سركوب گرانه ،چيدن لباس شخصي ها در ورودي وجا جاي همه دانشگاه ها ،كه شايد بتوانند جلو شعار مرگ بر ديكتاتور، يعني مرگ برخامنه اي را بگيرند نشد كه نشد چون 
دانشجو ميميرد اما
ذلت نميپذيرد
یکی از دانشجویان حاضر در سالن در رابطه با سخنان حسن روحانی به گزارشگر «من یک دانشجو» گفت: «در مقابل این انتقادات، آقای روحانی از خدمات دولت خودشان در زمینه‌ی ریشه‌کن کردن بیکاری و کاهش نرخ تورم و تلاش برای توسعه صحبت کردند و از دستاوردهایشان گفتند، در حالی‌که چنین دستاوردهایی در زندگی روزمره‌ی مردم به هیچ وجه احساس نمی‌شوند.»
گفتنی است، بسیاری از دانشجویان که قصد شرکت در این مراسم را داشتند پشت درهای بسته‌ی دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران مانده و نتوانستند در سالن حضور یابند. در میان این دانشجویان عده‌ای از دانشجویان بسیجی نیز به چشم می‌خوردند که شعارهایی در مورد درگیری‌های جناح‌های مختلف حکومت در رابطه با برجام در دست داشتند.

گزارشگر «من یک دانشجو» علت این مساله را از یکی از دانشجویان حاضر در محل پرسید که وی پاسخ داد: «این طرز رفتار نشان می‌دهد که آقای روحانی حتی تحمل صداهای دیگر درون جمهوری اسلامی را نیز دارد، چه برسد به دانشجویانی که اکثریت آنان انتقادات بنیادین به کلیت این حکومت دارند. در حقیقت آقای روحانی می‌خواست روز دانشجو و مراسم آن را به نفع مقاصد انتخاباتی خود برای سال آینده مصادره کند.»
اما اخبار گوناگون حاكيست كه هم خامنه اي وهم روحاني كه هردو در سركوب دانشج،يان مانند هميشه وحدت كامل دارند شكست خوردند چون،بنا به گزارشها، صبح امروز دانشجویان دانشگاه آزاد ساوه طبق قرار قبلی می‌ خواستند وارد محوطه دانشگاه شوند که با ممانعت ماموران حراست مواجه شدند. دانشجویان در واکنش به این اقدام سرکوبگرانه، شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند.
گزارش 16 آذر دانشگاه تهران‎
علی‌رغم تجمع دانشجویان در مقابل دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، ماموران حراست با بستن درب‌های دانشکده مانع از حضور آنان در سخنرانی حسن روحانی شدند.
بنا به گزارش‌های رسیده به «من یک دانشجو»، طبق قرار قبلی حسن روحانی به مناسبت شانزدهم آذر، روز دانشجو در سالن فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران حاضر شد.
این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و تا حدود ساعت ۱۲ ادامه داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر