زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ دی ۶, دوشنبه

سیف الله کبیریان وسالگرد در گذشتش در کپنهاگ وتکرار پیام تسلیت خانم مریم رجوی

 سیف الله کبیریان وسالگرد در گذشتش در کپنهاگ وتکرار پیام تسلیت خانم مریم رجوی

با کمال تأسف و تأثر آقای سیف الله کبیریان، از یاران دیرین مجاهدین و از زندانیان سیاسی زمان شاه، بامداد شنبه 5 دیماه 94(26دسامبر)، در کپنهاگ (پایتخت دانمارک) درگذشت و به جاودانه فروغ های آزادی پیوست.
او از شخصیت های محبوب مردم قائم شهر و کاندیدای اولین دوره انتخابات مجلس شورای ملی از این شهر بود و در اوایل انقلاب معاونت استانداری را در استان مازندران برعهده داشت.
سیف الله کبیریان در پیکار آزادی در برابر دو دیکتاتوری و در عهد و پیمانش با خدا و خلق استوار و پرشور و همواره یار و مشوق مجاهدین خلق ایران بود.
در سالهای زندگی در تبعید در همه تجمعات و تظاهرات حامیان مجاهدین و اشرف نشانها برای دفاع از حقوق مجاهدان اشرفی و افشای جنایات ضد انسانی رژیم پلید آخوندی حضور فعال داشت و صدای همه مظلومانی بود که از ستم رژیم جنایتکار آخوندها رنج می برند.
بدون شک، در روز آزادی مردم ایران، او نیز همراه با شهیدان و جانباختگان راه آزادی در لبخندهای شادی و پیروزی هموطنانمان، به ویژه در خطه مازندران و شهر قائمشهر، حاضر و ناظر خواهد بود. یادش گرامی باد.

پیام تسلیت خانم مریم رجوی

رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی، درگذشت آقای سیف‌الله کبیریان، یار و همراه چند دهه مجاهدین و مقاومت ایران را به خانواده محترم کبیریان، به ویژه همسر و دختر او، به هموطنان عزیزمان در قائم شهر و به جامعه خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی در سراسر ایران تسلیت گفت و افزود:
زنده‌یاد سیف‌الله کبیریان، از زندانیان سیاسی در دیکتاتوری پیشین و کاندیدای محبوب مردم قائم‌شهر در نخستین انتخابات غصب‌شده مجلس شورای ملی پس از انقلاب ضد سلطنتی و شخصیت وارسته‌یی بود که زندگی‌اش با وفاداری به آرمان آزادی ممتاز می‌شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر