زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ آذر ۲۶, جمعه

کارشکنی رژیم آخوندی در انتقال مردم شرق حلب برای کشتار هر چه بیشتر آنان

کارشکنی رژیم آخوندی در انتقال مردم شرق حلب برای کشتار هر چه بیشتر آنان
 

سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور آن شهر حلب را به‌طور عملی به اشغال خود در آورده‌اند. آنها بعد از تصرف شهر به کشتار و اعدام جمعی شهروندان و حتی پرسنل درمانی بیمارستانها دست‌زده و به روی آمبولانسهای حمل مجروحان شلیک می‌کنند. شمار محدودی از ارتشیان اسد هم که در منطقه حضور دارند، تحت‌امر پاسداران هستند و نقشهای فرعی برعهده ‌دارند.

مقر فرماندهی پاسداران پادگان شیخ نجار در منطقه صنعتی شمال شرق حلب است. سرکردگان سپاه در این پادگان دستورات خود را به شبه‌نظامیان مزدور و فرماندهان ارتش اسد می‌دهند. در این پادگان شبه‌نظامیان عراقی، حزب‌الله لبنان، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و بخشی از شبه‌نظامیان سوری مزدور رژیم حضور دارند.

شمار پاسداران و مزدوران آن در حلب و اطراف آن به25هزار تن بالغ می‌شود. مزدوران عراقی مانند گروه‌های النجباء، بدر، عصائب اهل حق، کتائب حزب‌الله و... . توسط پاسداران از فرودگاه آبادان به سوریه فرستاده می‌شوند.

علاوه بر سپاه پاسداران تمامی هزینه‌ها و حقوق شبه‌نظامیان مزدور از کشورهای مختلف و همچنین مزدوران محلی توسط رژیم ایران تأمین می‌شود. سپاه پاسداران به آنها آموزش سلاحهای سنگین و حزب‌الشیطان لبنان به آنها آموزشهای تاکتیکی، مانند یورش، تعقیب و گریز و... می‌دهند.

رژیم آخوندی درصدد است با کشتار هر چه بیشتر مردم حلب هم بافت جمعیتی آن را تغییر دهد و هم جو رعب و وحشت هر چه بیشتر ایجاد کند. به همین خاطر سپاه پاسداران در تخلیه مناطق شرقی حلب کارشکنی می‌کند و مانع خروج ستونهای مربوطه از شهر می‌شود، به سوی ستونها آتش می‌گشاید و گروههایی از مردم را گروگان می‌گیرند.

در روز 24آذر 95 روحانی، رئیس‌جمهور آخوندها در تماس تلفنی با بشار اسد در یک وارونه گویی مضحک گفت: رژیمش «تا بیرون راندن تروریستها از سوریه در کنار دولت و ملت این کشور می‌ماند». لاریجانی، رئیس مجلس آخوندی نیز در پیامی به رئیس مجلس سوریه جنایت علیه بشریت در حلب را «نقطه عطفی در نبرد بی‌امان با تروریسم و حامیان آن نامید»! پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه گفت: «قطعا این پیروزی بر حل بحران یمن و بحرین و باقی مانده تروریستها در سوریه و عراق نیز مؤثر است». (خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس- ۲۵ آذر)

این در حالیست که خطرناکترین تروریستهایی که در سوریه حضور دارند پاسداران و مزدورانشان هستند و حامی اصلی تروریسم در جهان امروز نیز رژیم آخوندی است که از سوی مردم ایران پدرخوانده داعش نام گرفته است. عامل اصلی بحران سوریه و منطقه رژیم آخوندی است که با سوء‌استفاده از بی‌عملی جامعه جهانی و اطمینان خاطر از این‌که به‌خاطر جنایتهایش مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد هر روز گستاخ‌تر شده است. تنها راه پایان گرفتن این بحران، استقرار صلح و آرامش در منطقه و ریشه‌کن شدن داعش، خلع ید از رژیم ایران و سپاه پاسداران و مزدورانشان از منطقه به‌ویژه سوریه است.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
26آذر 1395 (16دسامبر2016)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر