زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ مرداد ۴, چهارشنبه

ویدئو نگار( یا وایت برد یا وایت اسکرین) 1000متر مربعی خامنه‌ای؛ منتهای وحشت و درماندگی!


ویدئو نگار( یا وایت برد یا وایت اسکرین) 1000متر مربعی خامنه‌ای؛ منتهای 

وحشت و درماندگی!




میدان ولی عصر

ویدئو نگار 1000متر مربعی خامنه ای برای تبلیغ علیه مجاهدین

لابد بسیاری از مردم تهران که گذارشان به میدان ولی عصر افتاده است یک ویدئونگار با پرده عظیم هزار متر مربعی را در یک ضلع این میدان دیدند که مستمراً تبلیغات رژیم علیه مجاهدین را پخش می‌کند و بسیاری از هموطنان هم لابد خبر آن را از تلویزیون رژیم دیده و شنیده‌اند که چطور با آب و تاب از این تکنیک جدید تبلیغاتی و طراحی و ساخت آن و استفاده از آن علیه مجاهدین صحبت کرده بود.

مردم ایران به خوبی می‌دانند که هر گونه اسم بردن از مجاهدین برای سالها خط قرمز رژیم ولایت‌فقیه بود و می‌خواستند این طور القا کنند که مجاهدین دیگراصلاً وجود ندارند و با کشتارها و قتل‌عامی که شد صدها بار از بین رفتند و تمام شدند داد.

اما حالا به هر وسیله‌ای فریادشان علیه مجاهدین بلند است و لجن‌پراکنی می‌کنند، به دستور شخص خامنه‌ای پشت سر هم فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی درست می‌کنند، پشت سر هم مهره‌های ریز و درشت رژیم و گماشته‌های خامنه‌ای در منبرهای جمعه و جماعت به صحنه می‌آیند و علیه مجاهدین گلو پاره می‌کنند و یا روزنامه‌هایشان آنچه را که از دروغ و رذالت در چنته دارند علیه مجاهدین روی کاغذ جاری می‌کنند و باز هم رژیم احساس می‌کند که عقب است و اینها هیچ کدام کافی نبوده و نیست و اقدام به ایجاد ویدئونگار با پرده‌یی به مساحت هزار متر مربع در یکی از پر رفت و آمدترین میدانهای شهر می‌کند تا روز و شب علیه مجاهدین جار بزند؛ 

بی‌تردید برافراشتن پرچم جنبش دادخواهی از بیش از یک سال پیش و پیشرفت آن تا اعماق جامعه باعث شد که حتی ولی‌فقیه ارتجاع مجبور شد از سوراخ سکوت خود نسبت به مجاهدین بیرون بیاید و در وحشت و نگرانی صحبت از جابه‌جایی جلاد و شهید بکند و تمام قد پشت فیلم حکومتی و ساختگی ماجرای نیمروز برود.

بیچاره شب‌پرستان نمی‌دانند که هر چه بیشتر از این کارها بکنند، بذر مجاهدین و تفکر و اندیشه مجاهدین را بیشتر در جامعه و در اذهان و قلبهای مردم می‌کارند و منتشر می‌کنند، چرا که این رژیم هم مقهور همان قانونمندی است که ویکتور هوگو آن را این طور بیان کرده است: ”هیچ چیز در دنیا نیرومندتر از حقیقتی که زمان آن فرا رسیده نیست! “. حقیقت این است که زمان آزادی و رهایی ملت ایران فرا رسیده است و مجاهدین هم شاخص و منادی آن هستند، همین!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر