زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ تیر ۱۳, سه‌شنبه

تقدیر وتشکر همراه با تعظیم به بزرگواری ووطن پرستی وزحمات همه ایرانیان در برگزاری عالی ،گردهمائی اول ژئیه در پاریس ویلپنت 2017

تقدیر وتشکر همراه با تعظیم به بزرگواری ووطن پرستی وزحمات همه ایرانیان در برگزاری عالی ،گردهمائی اول ژئیه در پاریس ویلپنت 2017


بدین وسیله خواسیتم از بزرگواری وهمه زحمات ، صبر وهمکاری ایرانیان شریف وهمه حامیان وهواداران ایرانی و بین المللی که در برگزاری عالی ترین شکل ،این گردهمائی عظیم نقش ایفا کردند وتمامی سختی های مسیر ، بی خوابی و...بدی آب وهوا وباران  شدید و... را تحمل کردند وبسیار بسیار بزرگواری شایسته خود را نشان دادند تشکر کنیم .
همه ما میدانیم که ایران با تمدن بزرگ وفرهنگ غنی ، جای ملاهای خونریز ومرتجع نیست ایران زمین این زیبا ترین وطن ،شایسته یک حاکمیت مردمی ،متمدن ،کثرت گرا وانقلابی است .
حاکمیتی که همه اقشار وملیتها وآئین ها وادیان واعتقادات را برابر مینگرد ، دوست دارد واحترام میگذارد وحق وحقوق همه آنها را برسمیت میشناسد .
ما امسال با هم ،همراه با مقاومت ایران ومجاهدین در پاریس -ویلپنت شگفتی افریدیم ، ما بیش از این میتوانیم و ملت قهرمان وتحت ستم ایران بیش از این شایسته میباشند.
خانم مریم رجوی هم در ابتدای سخنرانیشان خطاب به جمعیت گفتند که در برابر شور وعزم وروحیه شما برای ازادی میهن سر تعظیم میاورم که همه ما هم تعهد دادیم که با همین عزم ،پیمان میبدیم که با این مقاومت رژیم ملاها را از ایران جارو کنیم .

 روحیه ، هم کاری وظرفیت های انسانی شما، چشم همه شرکت کنندگان وسخنرانان را هم گرفت بسیاری از آنها گفتند وبسیاری از رسانه های بین المللی هم انعکاس دادند که همکاری ،هم دلی مناسبات انسانی وبرادری وخواهری وروحیه جمعیت زاید الوصف بود .
آری این یک واقعیت است ،این ما هستیم که با هم همراه با مقاومت ایران ومجاهدین میتوانیم وباید ایران را آزاد کنیم .
خورشید تغییر به گفته خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران بر بام ایران دمیده است .
همه ما در این گردهمائی ، برادری ، خواهری ، برابری  ،همبستگی وظرفیتهای شایسته ای را نشان دادیم. برای ایرانی آزاد برای سعادت مردم اسیر در حاکمیت آخوندهای بی دین وبی وطن وپاسداران ودژخیمان خونریز.
پس میتوان وباید ادامه داد تا ملاها را سرنگون وایران این زیبا ترین وطن را لوث وجود مرتجعین فاسد ، دزد وخونریز وبی وطن آزاد نمود .
درود بر همه شما وتشکر از همه عزیزان
حاضر حاضر حاضر 
فیلم مرتبط با گردهمائی عظیم مقاومت ایران را با کلیک کردن روی لینک های زیر ببینیدکه زوزه های رژیم خامنه ای ، خلیفه ارتجاع هم در بین آنهاست 


 

ا




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر