زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۷ شهریور ۶, سه‌شنبه

به بهانه مطلبی که از عماد رام دیدم

به بهانه مطلبی که از عماد رام دیدم




عماد از همان ابتدا یک انسان به تمام معنی بود در مازندران عماد را فقط به همین صفت میشناسند انسانی به تمام معنی عاشق مردم ومیهن او بسیار بزرگ.ار ومتواضع ودر عین حال بسیار افتاده بود لطف ومحبتش به مقاومت ومجاهدین وارتش آزادیبخش تنها وتنها از عمق ادراک واحساس وآگاهی عمیقی ناشی میشداو آنقدرکه داشت نثار میکرد اینها دارائی هائی بود که داشت ونثار کرد که بسیاری فاقد آن بودند .
زندگی نامه عماد رام نوشته عبدالعلی معصومی همینجا کلیک کنید
یک خاطره ماندگار
بچه که بودیم عماد با لباس چوپانی وشولای بسیارقشنگی برتن توی تلویزیون مازندران ظاهر میشد ، همیشه نی به دست یا نی به لب بود ، با گله ای از گوسفندان یک دست سفید از بهشت زار مازندران عبور میکرد ومیخواند ونی میزد اغلب این کار مصادف با نهار یا شام ما بود.
پدرم که بسیار آدم عارف وشناخته شده وخیری بود به ما که یک خانواده پر جمعیتی بودیم وقتی عماد در تلویزون ظاهر میشد به احترام عماد بما اعلان سکوت میکرد تا عماد کارش را تمام کند همه از کوچک تا بزرک اشعه عشق وانسانیت را در صدا ونوای نی یا فلوت او حس میکردند .
عماد علاوه بر این یک فردی بسیاری تیز هوشی بود سیاست به معنای رایج را نمیتوانستی در او ببینی اما اوحواسش بود که دارد از یک گنجینه ای که خودش را متعلق به آن میداند دفاع میکند .
عماد همیشه زنده وجاوید است درود درود درود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر