زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

 

هماورد خاموشی‌ناپذیر نظام ولایت فقیه!

کانون شورشی سردار خیابانی
کانون شورشی سردار خیابانی

حجم حملات نظامی و سیاسی در ابعاد نجومی به همراه پروژه شیطان‌سازی که حاکمیت ولایت فقیه در ۴۴سال گذشته علیه مجاهدین داشته است، در جهان و در تاریخ معاصر بی‌نظیر است. سوای ۱۲۰هزار شهید و ۳۰هزار قتل‌عام شده و صدها هزار زندانی مجاهد، رسانه‌ها و سایتهای مختلف رژیم روزانه انبوهی مطلب علیه مجاهدین می‌نویسند و یک لحظه بیکار نمی‌نشینند.

در واقع، میزان تبلیغات و پروپاگاندای رژیم علیه مجاهدین را می‌توان تب‌سنج تمامیت نظام ولایت فقیه دانست که هرگاه حد آن از محدوده قرمز بالاتر می‌رود نشانگر وضعیت فوق بحرانی و تغییر تعادل‌قوای بین مردم و حاکمیت آخوندی به سود توده‌های به جان آمده است. نگاهی به عجز و لابه‌های مقامات رژیم از مجاهدین، طی فقط ۴۸ساعت (روزهای ۲۲ و ۲۳اردیبهشت) بار دیگر، نقش و تأثیرگذاری مجاهدین به‌ویژه با افزایش عملیات کانون‌های شورشی را اثبات می‌کند:

 

امام جمعه‌ٔ ریایی قم با اشاره به خطر اصلی و تأثیرگذاری مجاهدین به نیروهای بریده نهیب می‌زند «خطراتی که از ناحیه [مجاهدین] به جامعه اسلامی و انسانی می‌رسد با هیچ خطری قابل مقایسه نیست» (تلویزیون قم، ۲۲اردیبهشت)

آخوند دیگری به نام قاضی‌عسگر با نقل‌قول از دجال کفن‌پاره، خطر جذب «بسیاری از جوانان و اندیشمندان» به سوی مجاهدین را یادآور می‌شود که «بسیاری از جوانان و اندیشمندان در فضای آزاد کشور اسلامی‌مان احساس می‌کنند که می‌توانند اندیشه‌های خود را در موضوعات و مسائل مختلف اسلامی بیان دارند، با روی گشاده و آغوش باز حرف‌های آنان را بشنوید... در غیراین صورت خدایی ناکرده به دام لیبرال‌ها و ملی‌گراها و یا چپ و [مجاهدین] می‌افتند»! (سایت جماران، ۲۲اردیبهشت)

ورق‌پاره کیهان خامنه‌ای در سگ‌دعوای باندی در مقابل اصلاحاتی‌های قلابی وقتی می‌خواهد توی سر حزب موسوم به کارگزاران بزند باز از خمینی دجال نقل‌قول می‌کند و این بار هم اگر چه موضوع مورد یادآوری نهضت آزادی است ولی تب‌سنج اصلی و معیار وحدت و تضاد را مجاهدین معرفی می‌کند که مثلا خمینی هم روزگاری گفته بوده که خطر نهضت آزادی «از ضرر گروهکهای دیگر حتی [مجاهدین]... . بیشتر و بالاتر است»! (۲۳ اردیبهشت)

خبرگزاری ایرنای رژیم روز ۲۲اردیبهشت به بهانه مطلبی درباره اعدام «حبیب اسیود» از فعالیت‌های گسترده مجاهدین در خارج از کشور سوزوگداز می‌کند و به کشورهای اروپایی می‌تازد که چرا «میزبانی چندین دهه‌ای» از مجاهدین را برعهده دارند و لابد چرا مثل رژیم با شکنجه و اعدام با مجاهدین برخورد نمی‌کنند.

در همین روز خبرگزاری پاسداران، فارس به پلتیک سوخته‌ٔ انداختن جنایات خود به گردن مجاهدین روی آورد و این‌طور خبرسازی کرد که گویا مجاهدین «اقدام به پرتاب خمپاره‌های دست‌ساز خود به‌سوی یک مدرسه در اهواز کرده‌اند»! که البته سخنگوی مجاهدین هم حق رژیم را کف دستش گذاشت و با تکذیب خبر از «سیلی‌های آتشین» گفت: «صورت مسأله اصابت ضربات و سیلی‌های آتشین بر سر و روی نظام و پایگاههای سپاه و دیگر مظاهر حاکمیت رژیم است»

 

هماوردی چهل ساله

این تعداد موضع‌گیری و سخنرانی و یقه‌درانی علیه مجاهدین در طی فقط دو روز، قطره‌ای از منجلاب فعالیت‌های دستگاه عظیم تبلیغاتی رژیم علیه مجاهدین است و این چند خبر گفته‌شده سوای سایر فعالیت‌های ارتش سایبری در فضای مجازی و مطالب سایتهای مختلف شیطا‌ن‌سازی مثل هابیلیان و... است که ساعت به ساعت در حال تولید مزخرفات علیه مقاومت و مجاهدین هستند. کما این‌که این اخبار منتشر شده و این کنشهای سیاسی، علاوه بر همه انواع سرکوب و شکنجه و اعدامی است که همین روزها علیه جوانان شورشگر به بهانه «کشیدن سلاح کمری و عضویت در [مجاهدین]» راه انداخته است. با این همه، با همین چند خبر فوق برای هزارمین بار ثابت می‌شود:

  • مجاهدین اصلی‌ترین تهدید و بزرگترین منبع خطر برای رژیم هستند
  • نام «مجاهد» کماکان سرخ‌ترین نام برای سران و عوامل رژیم است.
  • تلاشهای رژیم برای شیطان‌سازی از مجاهدین نزد «جوانان و اندیشمندان» رنگ باخته است.
  • برای پیروزی قیام دموکراتیک مردم ایران، باید همه تلاشهای پراکنده با فعالیت‌های سازمان‌یافته، انقلابی و رادیکال هم‌سو گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر