۱۴۰۳ مهر ۲۲, یکشنبه

ارتش اسرائیل از به اسارت درآوردن یکی از نیروهای حزب‌الله در جنوب لبنان خبر داد

ارتش اسرائیل از به اسارت درآوردن یکی از نیروهای حزب‌الله در جنوب لبنان خبر داد

کانالی که نفر حزب الله اسیر شد

حزب‌الله هنوز هیچ اظهارنظری درباره به اسارت درآمدن یکی از نیروهایش بیان نکرده است

 ارتش اسرائیل، یکشنبه 22 مهر اعلام کرد، یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان را در تونلی در جنوب لبنان به اسارت درآورده است. این اولین اسیر لبنانی از زمان آغاز عملیات زمینی اسرائیل در 30 سپتامبر که به اسارت نیروهای اسرائیلی در می‌آید.

ارتش اسرائیل گفت نیروهای زمینی در یک عملیات محدود و هدفمند که بر اساس اطلاعات دقیق صورت می‌گیرد، در ورودی یک تونل زیرزمینی را در اطراف یک ساختمان پیدا کرد که پس از بررسی آن یکی از اعضای حزب‌الله با مقادیری اسلحه و تجهیزات نظامی را یافتند که این نیروی حزب الله به دست نیروهای اسرائیلی به اسارت درآمد.

ارتش اسرائیل اما زمان به اسارت درآوردن این نیروی حزب‌الله را مشخص نکرد.

این در حالی است که حزب‌الله هنوز هیچ اظهارنظری درباره به اسارت درآمدن یکی از نیروهایش بیان نکرده است.

ارتش اسرائیل، گفت این نیروهای حزب‌الله که خود را تسلیم کرد، برای بازجویی به بازداشتگاهی در داخل اسرائیل انتقال داده شده است. ارتش تصاویری از به اسارت درآمدن این عضو مسلح حزب‌الله در داخل تونلی در جنوب لبنان را منتشر کرد.

در حالی که بسیاری تردید داشتند که این ویدئو قدیمی باشد و مربوط به لبنان نیست، ارتش اسرائیل صحت آن را تایید کرد و گفت که این فیلم جدید است و آنطور که شایعه شده مربوط به غزه نیست.

این در حالی است که حزب‌الله اعلام کرد که نیروهای این حزب امروز با سربازان اسرائیلی که تلاش می کردند به یک شهر مرزی لبنان نفوذ کنند درگیر شده و مانع پیشروی آنها شدند.

این بیانیه حزب‌الله اولین بیانیه از نوع خود از زمان آغاز تهاجم زمینی محدود اسرائیل به جنوب لبنان در پایان ماه گذشته است که منتشر می‌شود.العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر