۱۴۰۳ مهر ۲۲, یکشنبه

روزنامه «کیهان»: عدم پاسخ سپاه به شایعه غیبت قاآنی موفقیتی چشم‌گیر بود

روزنامه «کیهان»: عدم پاسخ سپاه به شایعه غیبت قاآنی موفقیتی چشم‌گیر بود


قاآنی

ده منبع در تهران، بیروت و بغداد، از جمله شخصیت‌های برجسته شیعه و منابع نزدیک به حزب‌الله و سپاه پاسداران، اخیرا به وب‌سایت «میدل‌ایست‌آی» اعلام کردند که اسماعیل قاآنی و تیم او تحت بازجویی قرار دارند

حسین شریعتمداری، نماینده علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در روزنامه «کیهان»، عدم سپاه پاسداران به «شایعات» در خصوص غیبت اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه را «موفقیتی چشمگیر» خواند و گفت که سپاه «در حالی که هیچ نکته‌ای از نگاهش پنهان نیست، به هیچ‌یک از شایعات پاسخ نداد و دشمن را در حالتی از گیجی و منگی تنها گذاشت.»

در پی غیبت دو هفته‌ای قاآنی، گمانه‌زنی‌های متفاوتی از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح شد. در آخرین مورد خبرگزاری‌های «رویترز، نیویورک تایمز و میدل‌ایست‌آی» از «تحت بازجویی قرار گرفتن و حمله قلبی قاآنی» خبر دادند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ایران که به لبنان سفر کرده است روز شنبه در مصاحبه با شبکه «المیادین» نزدیک به حزب‌الله، گفت: «شایعات منتشر شده در خصوص سردار قاآنی کذب است. او در سلامت کامل است و در حال اجرای وظایف خودش می‌باشد.»

به‌رغم اطمینان‌هایی که مقامات سپاه در روزهای گذشته در مورد قاآنی، داده‌اند، ابهامات پیرامون ناپدید شدن او همچنان ادامه دارد.

العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر