۱۳۹۵ مهر ۲۲, پنجشنبه

صفی قلی اشرفی (آقاجون) مجاهد وارسته از سرخه حصار کرج وقهرمانی که با فتوای خمینی در 8 بهمن 67 سربدار شد را بشناسیم

صفی قلی اشرفی (آقاجون) مجاهد وارسته از سرخه حصار کرج وقهرمانی که با فتوای خمینی در 8 بهمن 67 سربدار شد را بشناسیم (همراه با جنبش دادخواهی خون شهدای قتل عام شده).


مجاهد شهید صفی قلی اشرفی در سال 1339 بدنیا آمد پدرش محمد ولی اشرفی رهبر ومراد یک اقلیت حق بود

صفی قلی دردوران انقلاب انقلاب ضد سلطنتی دانشجوی فعالی بود که مخفیانه با جنبش دانشجوئی برای سرنگونی شاه تلاش میکرد

بعد از درگذشت پدرش محمد ولی اشرفی که مردی متدین ،با نفوذ ومردمی بود ،مردم مجاهد قهرمان صفی قلی اشرفی  را که بسیار جوان بود بعنوان رهبر خود انتخاب کردند.

صفی قلی آرمان جامعه بی طبقه توحیدی را با آشنائی با سازمان مجاهدین خلق انتخاب کرده بود وآن را نه تنها ترویج میکرد بلکه عملا نمونه ای بسیار کوچک آنرا را هم در میان پیروانش در سرخ حصاربرپا کرده و برابری برادری وآزادی را برای همه مردم میخواست .


صفی قلی میگفت بنام حسین وبه خون حسین وبا پیام حسین هر زنده وانسان آزاده ای راه او را میرود.

صفی قلی اشرفی که مردم سرخ حصار وپیروانش از فرط علاقه وعشق او را "آقا جون" صدا میکردند میگفت محمد حنیف نژاد 
بنیان گذارسازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران با آرم سرخ فامش، پرچم دار امام حسین در این زمانه بود وسازمان مجاهدین لشکریان فدائی وواقعی امام حسینند آنان هستند که جامعه بی طبقه توحیدی را نوید میدهند وطن پرستی وآرمان خواهی ونوع دوستی وظلم ستیزی ،مرام وراه وکار آنان است آنها همه چیز را برای همه ومردمشان میخواهندآنان منجیان عالم بشری در عصرظلم ودر عصر خنجر وخیانت هستند ومن هم این راه وآرمان را با آگاهی ،عشق وایمانم برگزیدم.

صفی قلی اشرفی الگو وراهنمای نسلی شد که بفرمان او به سازمان مجاهدین خلق پیوستند مجاهد شدند وبا ارتجاع خون ریز خمینی وخامنه ای جنگیدند تا برای مردم آزادی وبرابری وبرادری را به ارمغان بیاورند .
خمینی وپاسداران صفی قلی اشرفی این مجاهد وارسته وراه وآرمانش را برنتابید  و او را دستگیر کرداما با فشارهای مردمی وهوشیاری خود او توانست از زندان بیرون آمده وبیشتر از قبل مردم وتشکل های تحت فرمان خود را سامان دهد.
اما نهایتا بدنبال خیانت تعدادی خودفروش صفی قلی اشرفی ویارانش دستگیرگردیدند.
لاجوردی این پرونده را شخصا با خمینی دنبال میکرد خط اصلی آنها این بودکه "آقاجون" یعنی صفی قلی اشرفی را با امتیاز دادن بخرند او گفت :
"من پیرو حسین وحنیف هستم وراه آنها را میرئم من به کرده ها وآرمانم افتخار میکنم وهیهات منا الذله".

چون ایستادی ورادمردی ووفای به عهد وپیمان این مجاهد دلیر توسری خوارکننده ای برای لاجوردی وخمینی بود راه دیگری رفتند که چندتن از یاران وفا دار او را وادار به تسلیم کنند اینجا هم شکست خوردند نهایتا به مجاهد قهرمان وسرفراز،صفی قلی اشرفی گفتند که "عیاران" را محکوم کن (عیاران اسم واحدهای رزمنده ای بودند که به فرمان صفی قلی اشرفی عیاری ورزم آوری پیشه کرده بودندوبیش از 50تن از آنها در نبرد با خمینی وپاسداران به اسارت در آمده بودند) ویا بیا از سازمان مجاهدین تبری کن وبگو من با آنها نیستم .
اما مجاهد دلیر وقهرمان مردم سرخ حصار کرج صفی قلی اشرفی ،لاجوردی وخمینی را با هم به شکست کشاند ووفادار به خدا وخلق وآرمان جامعه بی طبقه توحیدی شهادت را برگزید وبه کهکشان شهدای مجاهدخلق پیوست.
اما خمینی که شکست خوارکننده را متحمل شد در یک بن بست مرگبار دست به یک دجالیت جنایتکارانه زد وچون نمیتوانست آنها را در ملاء عام تیرباران ویا حلق آویزنماید با یک تبلیغات کثیف ورذیلانه صفی قلی اشرفی این مرد مومن ومجاهد پاکبازویارانش را خرابکار وقاچاقچی و...وهر چیزی که شایسته خمینی وآخوندی خونریز وپاسداران رذل اوبود لقب داد ومعرفی کرد ودر این پوش آنها را اعدام نمود.

اما دیدیم که بعد از 27 سال چگونه این خونهای پاک جوشید وچه نسلی راه این شهدای وفا دار به خلق وآرمان را ادامه دادند، خمینی وخامنه ای وملاهای وپاسداران ودژخیمان او را رسوا نموده وجنبش دادخواهی این خونهای پاک ،در سطح بین اللمللی ومنطقه ای وداخل ایران به راه اندانتند تا ولایت قتل عام فقیه را در تمامیتش به محاکمه کشانده وسرنگون نماید.
 بیشتربدانید 
نوار صوتی منتظری را اینجا گوش کنیدهمینجا کلیک کنید.

فایل صوتی آقای منتظری وافشای جزئیات قتل عام سال 67 - مخاطبان آقای منتظری در فایل صوتی وتاکید آقای منتظری که قتل عام ربطی به فروغ جاویدان نداشت.

جنبش دادخواهی وفراخوان خانم مریم رجوی.

قتل عام تابستان 67 ویک جنبش دادخواهی برای خون پاک رشید ترین فرزندان ایران زمین

ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر