زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ مهر ۱۹, دوشنبه

سوء استفاده دجالگرانه از نهضت حسینی

لینک به منبع
قیام امام حسین و مشی عاشورایی آن حضرت، راهی را در تاریخ باز کرد که طی قرون متمادی الهامبخش ایستادگی و نبرد علیه ظلم و جور و علیه استبداد و ارتجاع بوده است.
همچنین قیام حسینی و حماسه عاشورا، خصم ارتجاع و بساط دجالگرانی است که با سوء‌استفاده از دین، و تحت عنوان اجرای احکام خدا، مردم را سرکوب کرده و یا به انقیاد می‌کشند.
در عصر حاضر نیز این قیام هم‌چنان سرمشق و سرلوحه‌یی برای آزادگان و انقلابیون جان برکفی است، که با فدای حد اکثر و گذشتن از همه چیز خود، می‌خواهند آزادی را برای مردمشان به ارمغان بیاورند، و به‌طور مشخص آنان را از قید ستم استبداد زیر پرده دین آخوندها رها کنند.
در مقابل این مشی حسینی و انقلابی، دجالگری و سوء‌استفاده حاکمیت فاسد ولایت‌فقیه است، که همواره تلاش کرده است که نهضت حسینی را برای توجیه اعمال پلیدش از جمله سرکوب مردم در داخل و مداخله و صدور تروریسم به کشورهای منطقه، دجالگرانه به‌کار گیرد و مورد سوء‌استفاده قرار دهد.
البته انتظاری غیر از این، از نظام فاسد آخوندی و اذنابش، انتظاری بیهوده و واهی است، زیرا اساس این حاکمیت از روز به حاکمیت رسیدن  خمینی دجال ، بر دین فروشی و جنایت تحت نام دین، استوار بوده است و هم‌اکنون نیز ورثه سیاسی او از هر دوباند آن را ادامه می‌دهند.
بر اساس این عملکرد ضداسلامی، ضد حسینی و خائنانه است که امسال نیز می‌بینیم مهره‌ها و رسانه‌های هر دوباند، دجالگرانه درصد سوء‌استفاده از محرم و عاشورا برای کسب قدرت بیشتر و همچنین درصدد پیشبرد جنگ باندی هستند.
کیهان خامنه‌ای در مقاله‌یی ضمن یک مقدمه دجالگرانه و فریبکارانه در مورد قیام حسینی، آن را زمینه‌یی ساخته است تا به باند مقابل بتازد: ”بیراهه می‌روند آنها که با مذاکره از یزید آب می‌خواهند و روی خوش گدایی می‌کنند. اگر آب دست یزید افتاد باید آن را پس گرفت حتی اگر کشته شد... شعار توخالی آن است که می‌خواست اقتصاد را صد روزه سامان دهد. یا همه مشکلاتی که از ضعف و ناتوانی است با برجام کاغذی برطرف کند. یا حقوقهای ناعادلانه را شجاعانه اصلاح کند. یا فکت شیتی است که هنوز مردم از یاد نبرده‌اند. انقلاب اسلامی ایران که میثاق صدها هزار سرو به خون خفته است منزه است از آن که دل به دیو بندد و دلبر رها کند. “ (کیهان18مهر95)
روزنامه جوان ارگان بسیج ضد‌مردمی نیز با یک مقدمه چینی در مورد قیام امام حسین وعاشورا، ضمن منتسب کردن غصب حق حاکمیت مردم ایران توسط خمینی دجال به قیام امام حسین، وقیحانه دخالتهای تجاوزکارانه رژیم در منطقه خصوصاً دخالت آن در سوریه و یمن را توجیه کرده است: ”مرزهای راهبردی این جبهه، فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران است. اکنون مرزهای راهبردی جبهه حق با محوریت جمهوری اسلامی ایران را باید در شرق مدیترانه از یک‌سو و دریای سرخ و دریای عرب و خلیج عدن از دیگر سو دید. مرزهایی که به سمت شمال آفریقا در حال گسترش است. در این جغرافیای گسترده، پیروان حق و باطل به‌صورت جدی در حال نبردی سرنوشت‌ساز هستند“. (جوان18مهر95)
این ورق پاره بسیج، وقاحت را به آنجا می‌رساند که  علی خامنه‌ای  جنایتکار را ”حسین زمان“ می‌نامد: ”ملتهای مظلوم و مسلمان بیداری هستند که به حسین زمان لبیک گفته اند
همپای رسانه‌های باند خامنه‌ای، رسانه‌های باند رفسنجانی- روحانی نیز در مورد محرم و امام حسین بساط دجالگری را به شیوه خود راه انداخته‌اند، و بعضا اقدامات آخوند  حسن روحانی  در مقابل باند خامنه‌ای را توجیه کرده‌اند. که گویا که اقدامات دولت روحانی در مقابل باند خامنه‌ای و اقدامات آن در زمینه زهرخوران اتمی، قبول برجام، ماجرای پیوستن به FATF و... بر اساس مشی امام حسین بوده است!
آخوند سروش محلاتی در روزنامه حکومتی مردم‌سالاری تلاش کرده است که اثبات کند امام حسین درصدد مذاکره و صلح بوده زیرا: ”اصلا در کلام بزرگان و فقهای خودمان خودداری از بیان این‌که می‌خواهیم مذاکره و صلح با دشمن کنیم و این کار قبیح است، وجود ندارد. این تحلیل که گفته می‌شود امام ملاقات کردند نه مذاکره و اخطار و موعظه اخلاقی دادند شاهد تاریخی ندارد بلکه شاهد عکس هم دارد. فضای کلی سیاسی و اجتماعی ما این است که در این باره چیزی نگوییم و مسائل را مسکوت بگذاریم.
همه این حرفها و مقدمه چینی برای این است که اثبات کند اقدامات روحانی در زمینه ”تعامل“ و آویختن به دامن غرب و آمریکا درست بوده، و بر اساس مشی حسینی انجام گرفته است!: ”در 30مهر ماه 93 حسن روحانی در سخنرانی خود در زنجان گفت: درس و پیام امام حسین (ع) درس برادری، وحدت، گذشت و قبول توبه از یکدیگر است و درس کربلا هم درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین می‌باشد. بعد از این موضع‌گیری رئیس جمهوری غوغایی پیش آمد که اصلاً مذاکره غلط است و حضرت عمرسعد را برای توبیخ فراخوانده است“.. و...
دجالگری رسانه‌های باند خامنه‌ای در زمینه ”حسین زمان“ نامیدن ولی‌فقیه ارتجاع، ربط دادن دخالتهای او در منطقه، کشتار مردم سوریه و یمن توسط عوامل رژیم، به قیام امام حسین از یک سو، و از سویی دیگر تلاش مذبوحانه رسانه‌های باند رفسنجانی- روحانی برای این‌که وانمود کنند که اقدامات روحانی و دولتش بر اساس سنت عاشورایی صورت گرفته است، در حالی است که، مردم ایران از سالها پیش حکم به باطل بودن کلیت نظام و ولایت خامنه‌ای داده‌اند و تمامیت این نظام را ضداسلام و حسین بن علی می‌دانند.
همین مردم بودند که در شعارهایشان در جریان قیام سال 88، به‌خصوص تظاهرات ایام محرم، از علی خامنه‌ای به‌عنوان یزید زمان، و از حاکمیت منحوس آخوندی به‌عنوان حکومتی یزیدی نام می‌بردند، و خواهان سرنگون کردن تمامیت این نظام فاسد بودند.
آری، روح رهائیبخش اسلام انقلابی و نهضت حسینی نیز از بربریت خمینی و خامنه‌ای و حاکمیت پلید آنها علیه مردم ایران بیزار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر