زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ آبان ۸, شنبه

خانواده واقعي مجاهدين – كاظم صفايي

خانواده واقعي مجاهدين – كاظم صفايي

در خبرها خواندم كه با مرخصي استعلاجي خانم مريم اكبري منفرد موافقت نشده است.
عليرغم اينكه دو سال و چند ماه است كه وثيقه يك ميليارد و يک‌صد و پنجاه‌ميليوني در اختيار اين زالوهاي خون‌خوار و پول خوار و شكنجه‌گر دارد.
في‌الواقع جرم او چيست كه از دي‌ماه سال 88 در حبس و شکنجه دژخيمان خامنه‌اي گرفتارشده است.
او چند تماس تلفني با خواهر و برادر خود در اشرف گرفته است، تا از احوال آن‌ها كه هرروز تحت حمله و موشک‌باران جنايت‌کارانه مزدوران همين رژيم در عراق قرار داشتند باخبر گردد.
بااينکه همين دژخيمان خواهر و برادر ديگر او را در قتل‌عام سال 67 به شهادت رسانده‌اند و هيچ خبري از نحوه و زمان اجراي اين حكم جنايت‌کارانه و محل دفن آن‌ها به خانواده نداده‌اند، بازهم از عقده‌گشايي عليه اين خانواده دست برنمي‌دارند راستي چرا؟
مگر اين جانيان خود را مظهر عطوفت و خانواده‌دوستي و روابط مقدس خانوادگي نمي‌دانند پس چرا دست به اين كارها مي‌زنند؟
دريك دستگاه فوق متناقض آن‌ها از طرفي با تهديد و تطميع تعدادي را به مزدوري خود درآورده و تحت نام «خانواده» عليه مجاهدين و اشرفي‌ها به خدمت خود مي‌گيرند و از زبان آن‌ها دريدن حلقوم و به آتش كشيدن خانمان همين مجاهدين را تبليغ مي‌كنند و به تمام مراجع بين‌المللي از قول آن‌ها عريضه و کتيبه مي‌نويسند.
و از طرف ديگر خانواده‌هاي واقعي مجاهدين با كمترين ارتباط با فرزند و بستگان و فاميل خود خارج از آلودگي آن‌ها با اين رژيم جنايتكار با عواقب جبران‌ناپذيري مواجه مي‌شوند
و صدالبته اين خواهر خود مي‌داند بهاي چه چيزي را مي‌پردازد و خودآگاهانه پيشاپيش عواقب كار را در نامه اخيرش اعلام مي‌كند و دقيقاً در همين نقطه مرز كرامت و شرافت خانوادگي وبي شرافتي و مزدوري را رسم مي‌كند.
چنين خانواده‌هايي الگوي حق‌طلبي به هر قيمت ما هستند و ما به داشتن چنين خانواده‌هايي افتخار مي‌کنيم و هر «هم‌‌‌‌نامی» را آشناي خود نمي‌دانيم.
خانواده‌هاي ما همان دادخواهان خيابان‌ها و کوچه‌هاي شهر هستند كه از افشاي اين رژيم پليد تحت هيچ شرايطي دست برنمي‌دارند.

كاظم صفايي

آبان 95

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر