زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ خرداد ۱۰, چهارشنبه

اعتراف ناگزیر به اقتدار مقاومت - نصب تصویر بزرگ مریم رجوی زیر پل ستارخان، چاپ و توزیع تصاویر مریم رجوی در مناطق مختلف تهران و دیگر شهرهای ایران

اعتراف ناگزیر به اقتدار مقاومت - نصب تصویر بزرگ مریم رجوی زیر پل ستارخان، چاپ و توزیع تصاویر مریم رجوی در مناطق مختلف تهران و دیگر شهرهای ایران


 تحرکات مشکوک در تهران
               نصب عکس مریم رجوی در نقاط مختلف تهران
                           فتنه بزرگ در راه است
 
                  دستگیری عوامل؟![مجاهدین] در تهران!
               
               پخش سریالی در مورد (مجاهدین) ؟! در ماه رمضان!
امیدوارم جوانان بیایند و این فیلمها را ببینند تا دیگر در دام گروهکهایی مثل                        [مجاهدین] نیافتند.


                                           ***
نصب تصویر بزرگ مریم رجوی زیر پل ستارخان، چاپ و توزیع تصاویر مریم رجوی در مناطق مختلف تهران و دیگر شهرهای ایران، این روزها واکنش‌های گوناگون رژیم آخوندی را به‌دنبال داشت.
از سوی دیگر تلویزیون رژیم اعلام کرد که با شروع ماه رمضان، پخش یک سریال در ضدیت با مجاهدین خلق، از شبکه سراسری شروع خواهد شد.
از واکنش‌های هراس‌آلود رژیم و حجم فعالیت‌هایش بر ضد مجاهدین در رسانه‌های حکومتی می‌توان حدس زد که این فعالیتها چقدر روی رژیم تاثیر گذاشته؟! تا جایی‌که رژیم برای بدنام کردن مجاهدین، به مجموعه اقداماتی دست‌زده و می‌زند که برای هر ناظری تعجب‌آور است. به‌عنوان مثال نگاهی به لیست فعالیت‌های سینمایی و رسانه‌یی رژیم طی همین دو سه سال گذشته بر ضد مجاهدین، درک جدیدی از تعادل قوای جدید میان مقاومت مردم ایران و رژیم آخوندها به دست می‌دهد.
عامل دیگری که نشاندهنده اقتدار مقاومت و ضعف گسترش یابنده رژیم در رویارویی با مقاومت است، تعداد نمایشگاههایی است که آخوندها در شهرها و دانشگاههای مختلف برای به قول خودش افشاگری بر ضد مجاهدین و بدنام کردن آنها تشکیل داده و می‌دهند.
این‌جا به چند مورد از فعالیت‌های سینمایی و تبلیغاتی آخوندها بر ضد مجاهدین اشاره می‌شود تا از میزان فعالیت‌های تبلیغی رژیم بر ضد مجاهدین، بتوان به تاثیر فعالیت‌های تبلیغاتی و سیاسی مجاهدین بر روی رژیم پی برد.

                                            ***
اسامی برخی فیلمهای سینمایی‌ و به‌اصطلاح مستند و سریال‌های تلویزیونی سفارشی

1. فیلم سینمایی ماجرای نیمروز
2. فیلم سینمایی آخرین روزهای زمستان
3. فیلم سینمایی مشتاقی و مهجوری
4. فیلم سینمایی سیانور
5. فیلم سینمایی امکان مینا
6. فیلم سینمایی ایستاده در غبار
7. فیلم سینمایی چهل مروارید
8. فیلم سینمایی سال گرگ
9. سریال تلویزیونی سال‌های حادثه
10. سریال سفارشی نفس
11. سریال تلویزیونی پروانه‌ها می‌نویسند
12. مستند تلویزیونی داستان یک پایان (مجموعه 6قسمتی و هر قسمت 35دقیقه) 

13. مستند تلویزیونی مختصات جهنمی
14. مستند تلویزیونی در آغوش یاران
15. مستند تلویزیونی اسیر در زنجیر دروغ
16. سریال سفارشی تلویزیونی ضلع سوم 
17. مستند 31قسمتی «پارلمان» 
18. مستند 4قسمتی «حضور» 
19. مستند 3قسمتی «بررسی بعد از انتخابات» 
20. مستند «معتمد» 
21. مستند «مسیر» 
22. مستند «غبار» 
23. مستند 9قسمتی «قانون گذاران» 
24. مستند سفارشی تاریخ شفاهی ایران در 6قسمت
25. فیلم سفارشی ساعت به وقت صفر – تلویزیون رژیم
26. فیلم سفارشی تروریست – تلویزیون رژیم
27. فیلم سفارشی توهم
28. مستند سفارشی پارلمان
29. فیلم سفارشی روز شیطان
30. مستند سفارشی دهم

                                           ***
آمار دقیقی از کتاب‌هایی که رژیم بر ضدمجاهدین نوشته و منتشر کرده در دست نیست اما آمار تقریبی آن سر به صدها عنوان کتاب می‌زند.
برای درک میزان وحشت آخوندها از مجاهدین و ماهیت اطلاعاتی - امنیتی فعالیت‌های فرهنگی!؟ هنری؟! البته نیاز به پژوهش ویژه‌یی نیست، نگاهی به چند نمونه زیر کافی به نظر می‌رسند:
 
1.باند خامنه‌ای در واکنش به کارزار سراسری تحریم انتخابات چند بار واکنش نشان داد که یکی دو نمونه آن را در زیر می‌توان دید:
فتنه بزرگ در راه است، به هوش باشید، نصب عکس مریم رجوی در زیر پل ستارخان امروز. این هم نتایج سخنان روحانی.

 
«تحرکات مشکوک در تهران! گزارشهای دریافتی حاکیست عکس مریم رجوی، در چند نقطه از شهر تهران دیده شده / این تصویر که می‌بینید زیر پل ستارخان می‌باشد». 
آقای روحانی! وقتی به‌عنوان رئیس‌جمهور این کشور از مجاهدین و فتنه‌گران حمایت می‌کنید و طرفداران شما خونخواه مجاهدین می‌شوند، اینهم نتیجه‌اش هست که به خودشان جسارت چنین کارهایی را می‌دهند. تأسف... که مریم رجوی و یارانش را تأیید می‌کنند و خونخواه آنها شده‌اند.

 
ما این عکس را به‌دلیل این‌که حامیان اصلی روحانی بابت اعدامهای سال ۶۷اعتراض کرده و از مجاهدین حمایت کرده‌اند را به روحانی و دارو دسته‌اش مربوط می‌دانیم. (اینستا گرام فاطمیون --24اردیبهشت) 

آخوند دژخیم یاسر موسوی در ورامین: حجت الاسلام رئیسی افتخار دارند که مجاهدین را اعدام کرده‌اند. آقای روحانی، چون مریم رجوی‌ها در حمایت از شما روسری بنفش می‌پوشند، پس امروز شما نماینده منافقین هستید.
این شخصیت بزرگواری که این‌جا ایستاده، سید محرومان، افتخارشون این هستش که منافقین این ملت رو اعدام کرده است.

                                                 ***
2.درباره فیلم‌های سینمایی آخوندها بر ضد مجاهدین و این‌که این فیلم‌ها تماماً به سفارش وزارت اطلاعات بدنام خامنه‌ای ساخته و پرداخته می‌شوند البته شکی نیست اما جالب است بدانیم اضافه بر مردم که به ماهیت اطلاعاتی بودن سازندگان این فیلم‌ها اشراف دارند، حتی رسانه‌های حکومتی هم به این‌که فیلم‌هایی که برضد مجاهدین ساخته می‌شوند، تماماً سفارش وزارت اطلاعات بدنام خامنه‌ایست به نوعی اذعان دارند مثلاً در میزگردی که خبرگزاری فارس (وابسته به سپاه پاسداران) روز 3آذر 95 با عوامل فیلم سیانور داشت مجری میزگرد خطاب به سازندگان سیانور گفت: «در مورد شما ذهنیتی در بین بسیاری وجود دارد و آن این است که شما جزو افراد امنیتی هستید و رابطه‌هایی نیز دارید که وارد این حوزه‌ شده‌اید و بودجه فیلم‌تان نیز همواره تأمین بوده است و کاری به کارتان هم ندارند».

در یک مورد دیگر خبرگزاری حکومتی حیات روز 5آبان 95نوشت: «حسین فیروزه [کارگردان و تهیه کننده فیلم مشتاقی و مهجوری] در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب شهدای ترور قوچان مقدمه‌یی خوب برای نگارش فیلم‌نامه و سپس تهیه فیلم بود و در بحث فیلم‌نامه نیز چندین ماه کار پژوهشی و همکاری نهادهای مربوطه صورت گرفته است».

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم 17مهر 95: «در خبر‌ها آمده این فیلم [سیانور] با نظارت مستقیم وزارت اطلاعات تولید شده و داستان آن درباره [مجاهدین] است».

خبرگزاری حکومتی ایرنا 30تیر 95 نوشت: «داستان یک پایان» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا خوشنویس و مهدی آگاه منش این روزها آخرین مراحل ساخت را سپری می‌کند و قرار است به زودی از شبکه افق پخش شود.

خوشنویس درباره مهمترین ویژگی این مستند در مقایسه با دیگر آثاری که درباره [مجاهدین] ساخته شده، گفت: مستندی 20قسمتی با همین نیت تحت عنوان «رؤیای سیاه» به کارگردانی ایمان گودرزی ساخته و از شبکه سوم پخش شد که برخی بخش‌ها را بسیار بزرگنمایی می‌کرد و کاملاً سفارشی بود.

این مستندساز با بیان این‌که تلاش شده مستندی به دور از رویکرد سفارشی بسازیم تا مخاطب آزادانه قضاوت کند، توضیح داد: به‌عنوان نمونه در این فیلم هیچ‌گاه از کلمه «منافقین» استفاده نکردیم چون به هر حال اینها تشکیلاتی هستند که اسم «مجاهدین خلق» برای خود دارند».

روزنامه حکومتی شهروند 28فروردین 95 ابراهیم حاتمی‌کیا: «خوشحال شدم وزارت اطلاعات گفت پول می‌دهم فیلم بسازید.
ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در برنامه «٣٥» که فریدون جیرانی اداره‌ آن را برعهده داشت، درباره‌ سینما، ایدئولوژی‌ ، جریان روشنفکری، «بادیگارد» و... گفتگو کرد. او در بخشی از این گفت‌و‌گوی طولانی درباره علت همکاری‌اش با وزارت اطلاعات گفت: مثلاً می‌گویند این فیلم با فلان ارگان کار شده است. تو میدانی، من هم می‌دانم که شوخی می‌کنیم همه‌مان. همه اینها دست‌شان توی جیب هم است. اصلاً در جمهوری اسلامی شوخی می‌کنند که من با بخش خصوصی با این مختصات کار کردم! حاتمی‌کیا افزود: در شرایطی که آقای ایوبی می‌گوید نداریم، نداریم و اوضاع همین است، وقتی کسی می‌گوید من پول می‌دهم تو بساز، چرا نباید آنچه با دغدغه‌ام همخوان است، بسازم؟ خیلی خوشحال شدم که وزارت اطلاعات آمده وسط می‌گوید چند تا فیلم را پول می‌دهم که بسازید؛ چقدر خوب!».

نشریه حکومتی فردا به‌نقل از صبح نو 4آبان 95 محسن اسماعیلی نماینده مجلس خبرگان ولایت: «متأسفانه آگاهی جوانان ما از این مقطع مهم و تاریخی بسیار اندک است و خدا را سپاس که «سیانور» خواسته و توانسته است تا اندازه زیادی این نقص و خلأ را جبران کند... خصوصاً از جوانان عزیز برای تماشای این فیلم خوب سینمایی دعوت می‌کنم. تأکید می‌کنم که همه ما «نیاز به سیانور» داریم».

خبرگزاری حکومتی حوزه 9آبان 95: «فیلم‌هایی نظیر «سیانور»... کمک می‌کند تا جوانان امروز در میان هجمه‌های تبلیغاتی دشمن، نگاه و برداشتی صحیح از آنچه که در زمان انقلاب رخ داده، داشته باشند».

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم 5آبان 95: «سیانور اتفاق بسیار خوبی در سینما بود و امیدوارم جوانان بیایند و این فیلمها را ببینند تا دیگر در دام گروهکهایی مثل [مجاهدین] نیافتند».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس؛ «تسنیم 5آبان 95 [مسعود احمدیان] نویسنده «سیانور» با بیان این‌که هنوز برای قاطبه اپوزیسیون، توده مردم و نسل امروز بسیاری از این شخصیتها و این وقایع ناشناخته باقی مانده، گفت: قصدم از نوشتن فیلمنامه «سیانور» این بود که اگر نسل امروز ما می‌خواهد حرکتی کند، بهتر است قبل از آن با تکیه به اندیشه و تفکر و بازخوانی تجاربی که بوده بداند که در چه مسیری امکان دارد قرار بگیرد و دچار قضاوت‌های احساسی نشود».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر