زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ خرداد ۷, یکشنبه

اوج‌گیری مخاصمات باندهای رژیم بر سر نمایش سراسر تقلب وتخلف انتخابات

اوج‌گیری مخاصمات باندهای رژیم بر سر نمایش سراسر تقلب وتخلف انتخابات



از سایت سازمان مجاهدین خلق ایران 
مخاصمات باندهای درونی رژیم بر سر تقلبات، که پس از نمایش انتخابات در حال اوج گرفتن است، به‌معنی اعتراف به رقم‌سازی نجومی 42میلیونی نیز هست و این فضاحت را روز به روز بیشتر آشکار می‌کند:


در حالی که خبرگزاری نیروی تروریستی قدس از احضار برخی استانداران و فرمانداران به‌خاطر تخلفات انتخاباتی و تشکیل ۱۵۰پرونده تخلفات انتخاباتی در تهران خبر می‌دهد، (خبرگزاری تسنیم 6خرداد 96) یک روزنامه باند روحانی در مورد پافشاری باند رقیب بر تقلبات صورت گرفته در نمایش انتخابات می‌نویسد: «ابتدا گمان می‌رفت که اعتراض مکرر و گسترده اصول‌گرایان، سناریویی برای تصویر کردن اعتراضهای 1388باشد که... در پایان این سناریو محافظه‌کاران می‌توانستند به مردم و افکار عمومی فخر بفروشند که با وجود اعتراض به نتایج و قبول نداشتن پیروزی روحانی به جای آن که مانند سال 88هواداران خود را وارد خیابانها کنند، سرانجام نتایج را پذیرفتند... اما شکایت‌های مکرر، ... ماجرای اعتراض محافظه‌کاران را از سناریوی پیش‌گفته خارج ساخته و ابعادی جدید به آن داده است؛ ابعادی که نه فقط تریبونهای غیررسمی را در بر گرفته بلکه گاهی از تریبونهای رسمی مانند مجلس نیز مشاهده می‌شود». (روزنامه حکومتی جهان صنعت 6خرداد 96اصول‌گرایان نابودی یا استحاله) 

یک روزنامه دیگر باند روحانی با دست گذاشتن بر نقطه وحشت باند خامنه‌ای با یادآوری خطر قیام گوشزد می‌کند: «آیا آقایانی که اینگونه حرف می‌زنند و یا برای مردم به‌خاطر انتخابشان خط و نشان می‌کشند و دولت آینده را از همین حالا تهدید به تخریب و مقابله می‌نمایند... متوجه هستند در چه وادی پر فتنه‌ای در حال قدم گذاشتن می‌باشند؟». (روزنامه جمهوری اسلامی 6خرداد 96مقاله مقاومت در مقابل تغییر) 

در حالی که روزنامه حکومتی اعتماد نیز به تقسیم بندی آرا به «حلال» و «حرام» توسط آخوند موحدی کرمانی اشاره کرده، سردرگمی وزارت کشور حسن روحانی  را خاطرنشان نموده که در پاسخ با آخوند موحدی کرمانی نوشته بود:«مشخص نیست استفاده از واژه «آرای حلال» بر چه مبنایی و با چه هدفی صورت گرفته است؟». (روزنامه حکومتی اعتماد-6خرداد 96) 

در این میان روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران با شرح جزئیات جدیدی از ابعاد تقلبات «نتیجه کلی» را هم زیر سؤال برده و از جمله نوشته است: «گزارشهای تأیید‌نشده‌ای از  خریدوفروش آرا، بطلان آرا به‌دلیل فقدان مهر و... شنیده می‌شود که باید نهادهای نظارتی به آنها رسیدگی کنند. این‌که تأثیر کلی این تخلفات بر نتیجه نهایی انتخابات تا چه حد است، هنوز روشن نیست».

ارگان بسیج سپاه پاسداران همچنین صلاحیت وزارت کشور دولت حسن روحانی را برای اجرای دوره‌های بعدی نمایش انتخابات در رژیم به چالش کشیده و نوشته است: «پرونده انتخابات دوازدهم به‌زودی با اعلام نظر شورای نگهبان تعیین‌تکلیف خواهد شد، اما سؤالات زیادی برجا می‌ماند که بخشی از آنها ناظر بر آینده است. دولت دوازدهم قرار است سه انتخابات دیگر مجلس، شوراها و ریاست‌جمهوری سیزدهم را برگزار کند، آیا قرار است ماجرای تلخ تخلفات چشمگیر و مهندسی مشارکت در انتخابات پیش رو نیز تکرار شود؟». (روزنامه حکومتی جوان 6خرداد 96- مقاله تخلفات چشمگیر و مهندسی مشارکت) 

جدال باندهای درونی رژیم بر سر تقلبات در نمایش انتخابات نمونه‌هایی از تشدید بحران درونی رژیم پس از اعلام نتایج نمایش انتخابات در رژیم آخوندی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر