زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

هشدار احمد توکلی به آخوند روحانی:‌ بوی فتنه و آتش از سخنان اخیر شما به مشام می‌رسد


هشدار احمد توکلی به آخوند روحانی:‌ بوی فتنه و آتش از سخنان اخیر شما به مشام می‌رسد


احمد توکلی عضو سابق مجلس ارتجاع روز چهارشنبه 20اردیبهشت 96 طی نامه‌یی به آخوند روحانی هشدار داد و نوشت: از راهی که در پیش گرفته‌اید بازگردید که این راه برای شما در دنیا و آخرت جز خذلان و برای ملت و نظام، جز خسارت در پی نخواهد داشت.

وی افزود: به آقای روحانی برادرانه تذکر دادم که چون شما نامزدی هستید که در عین‌حال رئیس‌جمهور مستقر است، اگر به مصالح ملی مقید باشید، نمی‌توانید هر حرفی را بزنید. مقصودم از هر حرفی خطاب به سایر نامزدها بود. متأسفانه وی به این تذکر توجهی نکرد.

احمد توکلی در ادامه هشدار خود به روحانی نوشت:‌ضرر این سخنان، برای عاقبت شما به مراتب بیشتر از نفع کوتاه‌مدت احتمالی آن برای جنابعالی خواهد بود و شما را در آغاز مسیری قرار خواهد داد که برخی از پیشینیان با همین تصور در آن قدم گذاشته‌اند.

این سخنان فضای کشور را در مسیری قرار خواهد داد که بوی فتنه و آتش از آن به مشام می‌رسد.

در سال 1388 عده‌یی با وعده‌های مردم‌فریبانه و عده‌یی دیگر با طغیان در مقابل قانون و نظام به آن دست زدند و زخمی را ایجاد کردند که آثار آن به زحمت در حال بهبود است.

به‌دلیل مناصب متعدد شما از اول انقلاب تاکنون، هر گونه اظهارنظر خلاف واقع شما در مورد سیاستهای دفاعی و قضایی کشور در گذشته... . می‌تواند به‌عنوان گواهی نظام علیه خودش توسط معاندان ایران استفاده شود و زمینه‌ساز محدودیتها و اقدامات جدید علیه این نظام و مردم مظلوم شود؛ چرا که این سخنان را رئیس‌جمهور مستقر ابراز می‌کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر