زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۶ مرداد ۲۹, یکشنبه

جهرمی وزیر ارتباطات مأمور وزارت اطلاعات بوده است

جهرمی وزیر ارتباطات مأمور وزارت اطلاعات بوده  است

آخوند روحانی اعتراف کرد که جهرمی وزیر ارتباطات مأمور وزارت اطلاعات بوده

 است


آخوند روحانی روز یکشنبه 29مرداد 96 در مجلس ارتجاع تأکید کرد جهرمی وزیر ارتباطات مأمور وزارت اطلاعات بوده است.

وی در حمایت از این مأمور اطلاعات بدنام آخوندی گفت: «علت این‌که من گفتم آقای جهرمی بیاد این مسئولیت رو بپذیره امروز ارتباطات البته زیر بنا است از ارتباطات مهمتر در عمل فناوری اطلاعاته فضای مجازیست فضای سایبری است درسته زیر بنایش روی ارتباطات زیرساختها اگر نباشه اون حرکت نمی‌کنه... 
... ببینید من این نکته رو بگم همیشه بین امنیت و آزادی بعضی‌ها فکر می‌کردند سازگاری نیست این‌که قانون اساسی ما هم برش تأکید می‌کنه بر استقلال بر امنیت بر آزادی که اینها باید کنار هم باید باشند بعضی‌ها میگند آقا اگر ما امنیت بخواهیم این آزادی رو باید ببریم قربانی‌اش بکنیم چاره نیست.
من در شورای عالی فضای مجازی یک مدتی آقای جهرمی از طرف آقای علوی می‌آمد، آن وقتی که در وزارت اطلاعات بود و یک مدتی هم از طرف آقای واعظی می‌آمد بعد که از اونجا رفت به این یکی وزارتخانه. در هر دو بخشش من شاهد بودم چه اون وقتی که ایشون به‌عنوان نماینده وزیر اطلاعات می‌آمد شرکت می‌کرد چه اونوقتی که به‌عنوان نماینده وزیر ارتباطات می‌آمد شرکت می‌کرد همیشه در مسأله امنیت و آزادی این دو را با هم میدید؛ این حرف نسبت به ایشان ناحق است، اگر کسی فکر کند، ایشان آزادی را به مذبح می‌برد، نیست اینجور من شهادت می‌دهم چون ما دیدیم در موارد مختلف و علت این‌که اصرار کردم ایشان بیاید به‌خاطر این‌که ما مسایل پیچیده فراوانی در این جا داریم. و یک کسی باید هم بلد باشه چون یک کسی اگر مسائل امنیتی الآن شما می‌گید آقا مسائل امنیتی چرا بلد باشه؟ اگر بلد نباشه همون روز اول گیرش می‌اندازند یک عده چون مخالف اند یک استدلال امنیتی می‌کنند البته من اگر خودم حضور داشته باشم من هم به اندازه اونها مسائل امنیتی رو بلدم بهشون جواب می‌دهم ولی اگر جلسه‌یی من حضور نداشته باشم باید یک کسی باشه امنیت رو هم بلد باشه تا بتونه حراست کنه از آزادی مردم، از شبکه‌های اجتماعی و از اشتغال مردم در فضای مجازی حراست کند. ما باید همه ابعاد مسأله را در نظر بگیریم.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر